This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#1
Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
Για τα τρόλλεϊ θα το έλεγα στο σχετικό topic, αλλά αφού με προλάβατε, όντως πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα αρίθμησης ανά περιοχή.

Η σκέψη μου:
Οι γραμμές που εντάσσονται στους κορμούς παίρνουν την σχετική αρίθμηση, δηλ. 18->6Α, 18->6Β, 6->9Α, 12->13, 21->18Α.

Για τις υπόλοιπες:
1-> 921 (το 9 λόγω Καλλιθέας/Μοσχάτου, αλλά τα 901 και 911 είναι ήδη κρατημένα)
2-> 202
3-> 013
4-> 014
5-> 925 (ίδια σκέψη με το 1, πάλι τα 905 και 915 είναι κρατημένα)
7-> 017
8-> 018
9-> 019
10-> 450 (όπως ήταν ως λεωφορείο)
11-> 011
13-> 613 (λόγω Ψυχικού)
14-> 614 (ομοίως)
15-> 015
16-> 876 (οι γραμμές της ευρύτερης περιοχής Πειραιά με προβλημάτισαν, καθώς οι περισσότεροι αριθμοί στην εκατοντάδα 800-899 είναι ήδη καπαρωμένοι.)
17-> 857
20-> 920
24-> 754
25-> 755
(This post was last modified: 11-12-2009, 05:01 PM by AlexNik.)
11-12-2009, 10:01 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#2
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Wrote: Για τα τρόλλεϊ θα το έλεγα στο σχετικό topic, αλλά αφού με προλάβατε, όντως πιστεύω ότι πρέπει να ενταχθούν σε ενιαίο σύστημα αρίθμησης ανά περιοχή.
Σωστός.
(11-12-2009, 10:01 AM)panos81 Wrote: Η σκέψη μου:
3-> 013
4-> 014
7-> 017
8-> 018
9-> 019
11-> 011
13-> 613 (λόγω Ψυχικού)
14-> 614 (ομοίως)
16-> 876 (οι γραμμές της ευρύτερης περιοχής Πειραιά με προβλημάτισαν, καθώς οι περισσότεροι αριθμοί στην εκατοντάδα 800-899 είναι ήδη καπαρωμένοι.)
17-> 857
Γιατί όχι
3->003
4->004
7->007
8->008
9->009

Το 11 δεν τερματίζει στην Αθήνα, συνεπώς πρέπει να πάρει αριθμό με "2" πχ 211.
Τα 13 και 14 δεν πάνε στο Ψυχικό (έχουν μόνο μία στάση στο Ψυχικό) πηγαίνουν στο Νέο Ψυχικό που βρίσκεται στην περιοχή 4. Δηλαδή 413, 414. Τώρα εάν θέλουμε να είμαστε εντελώς τυπικοό μετά την ημιπεζοδρόμιση της πλατείας Αγίας Σοφίας, τα τρόλει τερματίζουν στον Δήμο Αθηναίων και έχουν μία στάση στο Νέο Ψυχικό.
Τα 16 και 17 προέρχονται από την ηλεκτροκίνηση λεωφορειακών γραμμών. Το 16 της 835/882 και το 17 της 848. Συνεπώς θα πρότεινα 16->882 και καθώς το 848 έχει χρησιμοποιηθεί πλέον 844.
11-12-2009, 10:37 AM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#3
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
1ον:
Συμφωνω και εγω το χαρακτηριστικο γραμμα να παει μετα τον αριθμο και οχι πριν. Και στο εξωτερικο αυτο εφαρμοζεται και κατα τη γνωμη μου ειναι το πιο λογικο.Το νουμερο φανερωνει τη κυρια διαδρομη, ενω το γραμμα τη παραλλαγη της.


2ον:
Τα τρολλεϋ θα μπορουσαν ανετα να ενταχθουν στη αριθμιση των λεοφορειων. Αν αυτο ακομα συνεχιζει να προβληματιζει καποιους, τοτε μια λυση ειναι ή να παρουν ενα γραμμα μπροστα (π.χ. ''Τ'') ή η αριθμιση να ξεκινα μετα απο εναν Χ αριθμο (π.χ. 50 και πανω)

3ον:
Θεωρω πως ο κορμος 1 θα επρεπε να ηταν αυτος που ενωνει τα δυο κεντρα, δηλαδη την Αθηνα και τον Πειραια. Οποτε θα προτεινα το ''υποθετικο'' 1 να ηταν ''1 ΣΥΝΤΑΓΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ''. Η διαδρομη του να γινεται ολο Συγγρου και μετα Παραλιακη. Κανουμε δηλαδη το 040 κορμο απομακρυνοντας το απο συνοικιες. Και μετα συνεχιζουμε: ''2 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΒΟΥΛΑ'' μετα ''3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΒΟΥΛΑ'' (η ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΒΟΥΛΑ) μετα ''4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΓΛΥΦΑΔΑ'' και μετα ουτω καθ' εξης! (Απλα το 4 εμενε κενο! Αδικο δε θα ηταν να μην υπαρχει 4?)

Συμπερασμα:
Ολα αυτα που προτεινουμε θα αλλαζε πραγματικα τη ζωη των Αθηναιων. Σκεφτειτε ομως τι εχει να γινει αν υλοποιηθει. Οκ εμεις παει στο καλο θα το μαθουμε οπως και ενα 80% του επιβατικου κοινου. Οι παππουδες? Τους φανταζεστε? Θα ρωτανε σε ολες τις μεριες που πανε τα λεοφορεια και που περνα το ''Πειραιωτικο''
Θελω ομως να πιστευω πως καποτε θα αλλαξει αυτο το χαλι που εχουμε σημερα με κατι σαν αυτο που προτεινουμε εδω!
(This post was last modified: 11-12-2009, 05:11 PM by AlexNik.)
11-12-2009, 03:56 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#4
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
Κι εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να ξεχωρίζουν οι βασικές γραμμές από τις δευτερεύουσες. Μία επιλογή για τα τρόλλευ θα ήταν να πάρουν ένα γράμμα μπροστά, όπως είπε ο N1Ellinikou. Μια άλλη θα ήταν να μείνει η αρίθμηση των τρόλλεϋ ως έχει και οι βασικές γραμμές (Α1, Α5, 703, 608 κλπ) να αποκτήσουν διψήφιο κωδικό, όπως γίνεται πχ στο Μόναχο. Αυτό θα ήταν βέβαια πιο δύσκολο να συνηθίσει το επιβατικό κοινό αλλά έτσι θα ξεχώριζαν κατευθείαν οι βασικές γραμμές και θα ήταν ενιαία η ονομασία τους.
11-12-2009, 07:54 PM
Website Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#5
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
Εστω οτι ακολουθειται η ονοματολογια των γραμμων που προτεινει ο panos81 [παραπεμπω στο θεμα αναδιαταξης των κορμων] τοτε θα προτεινα να γινει το εξης απλο: οπου υπαρχουν γραμμες τρολει να παρουν το γραμμα "Τ" πισω απο εναν διψηφιο αριθμο γραμμης, οπως αυτον που εχουν σημερα.

Και διεθνως αναγωρισιμο το γραμμα "Τ" (οχι οπως πχ το "Γ" που το βλεπουν οι ξενοι και δεν ξερουν πως να το προφερουν) και δινει προσδιορισμο των γραμμων τρολει, για να μην υπαρχει συγχυση για το ΤΙ να περιμενει καποιος που περιμενει το μεσο.

Μπροστα δεν γινεται λογω του οτι μετα θα πρεπει να αλλαξουν ονοματολογια οι γραμμες του Τραμ.
11-12-2009, 09:50 PM
Website Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#6
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
(11-12-2009, 09:50 PM)Cmaniac Wrote: Μπροστα δεν γινεται λογω του οτι μετα θα πρεπει να αλλαξουν ονοματολογια οι γραμμες του Τραμ.

Ονοματολογια του τραμ? χαχα! καλο καλο! Η ονοματολογια του τραμ μονο στους χαρτες του ΟΑΣΑ υπαρχει!
Οι συρμοι γραφουν απλα νουμερα απο το 1 μεχρι και το 5. Στους χαρτες γραφει Τ1, Τ2 και Τ3. Τι να βγαλει κανεις απο 'κει? Και στους τουριστες λεμε ''παρτε το 5 ή το 3'' πχ και οχι ''παρε το Τ1''! Οποτε μπορουμε να ''πειραξουμε'' το ''Τ'' του τραμ (η μαλλον του χαρτη) και να τα ''βαλουμε'' στα τρολεϋ Wink
11-12-2009, 11:18 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#7
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
Άλλωστε αν δείτε τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α. οι γραμμές του Μετρό έχουν μπροστά το γράμμα Μ και ο Προαστιακός το Π, παρότι αναφέρεται ακόμα ως Π1 Σταθμός Λαρίσσης - Αεροδρόμιο, ένα δρομολόγιο που (ως απευθείας έστω) έχει πάψει να υφίσταται, χωρίς μνεία για τις επεκτάσεις προς Πειραιά και Κιάτο.

Σχετικά με την χρήση του αριθμού 844 για το τρόλλεϊ 17, επί εποχής πράσινων λεωφορείων υπήρχε γραμμή 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος, που αρχικά νόμιζα ότι ήταν αυτή που ηλεκτροδοτήθηκε και έγινε τρόλλεϊ 17, και όχι η 848 όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
04-01-2010, 03:22 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#8
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
(04-01-2010, 03:22 PM)panos81 Wrote: Άλλωστε αν δείτε τον κατάλογο γραμμών του Ο.Α.Σ.Α. οι γραμμές του Μετρό έχουν μπροστά το γράμμα Μ και ο Προαστιακός το Π, παρότι αναφέρεται ακόμα ως Π1 Σταθμός Λαρίσσης - Αεροδρόμιο, ένα δρομολόγιο που (ως απευθείας έστω) έχει πάψει να υφίσταται, χωρίς μνεία για τις επεκτάσεις προς Πειραιά και Κιάτο.

Σχετικά με την χρήση του αριθμού 844 για το τρόλλεϊ 17, επί εποχής πράσινων λεωφορείων υπήρχε γραμμή 844 Πειραιάς - Άγιος Γεώργιος, που αρχικά νόμιζα ότι ήταν αυτή που ηλεκτροδοτήθηκε και έγινε τρόλλεϊ 17, και όχι η 848 όπως συνέβη στην πραγματικότητα.
Στους χάρτες του ΟΑΣΑ υπάρχει Π1, Π2, Π3 (από την εποχή πριν την συγχωνεύση των γραμμών του Προαστιακού Νερατζίωτισσα-Αεροδρόμιο με το Νερατζιώτισσα-Άνω Λιόσια.
Το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ τις γραμμές του Μετρό τις αναφέρει ως Γ1, Γ2, Γ3 και συνέχεια για τις σχεδιαζόμενες. (Το γάμμα από το γραμμή).
Το 844 ήταν τοπικό του πράσινου 843 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ.
Προσωπικά πιστεύω ότι η χρήση εννιαίας αρίθμησης από τον ΟΑΣΑ μπορεί να έχει νόημα μόνο εάν οι εφαρμογές που τρέχουν στον ιστότοπο του δεν μπορούν να λειτουργήσουν αλλιώς. Είναι κακή τακτική να εμφανίζονται αριθμοί γραμμών Μ1-Μ3, Π1 και Τ1-Τ3 που ο πολίτης δεν βλέπει πουθενά αλλού.
Όσο για την επαναρίθμηση των τρόλει πιστεύω ότι από την στιγμή που δεν έγινε την ίδια εποχή που έγιναν της ΕΑΣ και των ΗΣΑΠ δεν έχει νόημα. Είναι πεταμένα χρήματα να πρέπει να ενημερωθεί το επιβατικό κοινό για αλλαγές αρίθμησης, μάλιστα όταν πολλές από αυτές κρατούν από πριν γεννηθούν οι γονείς των περισσοτέρων (πχ 1, 2, 3, 5, 6, 7, 20) από εμάς. Εάν θέλετε οι νέες γραμμές τρόλει να παίρνουν τριψήφιο αριθμό και να αποφεύγονται καταστάσεις όπως έγινε με τις Α18, Α6, Β6 και 450.
04-01-2010, 05:54 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#9
RE: Ενταξη Αριθμοδοτησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ Στην Φιλοσοφια Αριθμοδοτησης Γραμμων της ΕΘΕΛ
(04-01-2010, 05:54 PM)abc Wrote: Το 844 ήταν τοπικό του πράσινου 843 ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΠΕΡΑΜΑ.

Τα 843 και 844 ήταν οι γραμμές που στην ουσία αντικατέστησαν το τρενάκι του Περάματος, αν και στην πραγματικότητα ήδη είχε δρομολογηθεί παράλληλη λεωφορειακή γραμμή πριν κλείσει το τρενάκι, καθώς τα τελευταία χρόνια από τα 17 οχήματα, ήταν σε λειτουργική κατάσταση μόνο τα 4.

Στις καλές εποχές του, το τρενάκι του Περάματος είχε 17 οχήματα, και λειτουργούσε το πλήρες δρομολόγιο προς Πέραμα με συχνότητα 7-8 λεπτών με συρμούς των δύο οχημάτων, ενώ ένα ακόμα έκανε εμβόλιμα δρομολόγια με τέρμα την στάση Αγ. Γεωργίου στο Κερατσίνι. Με αυτήν την λογική, το 843 αντικατέστησε το δρομολόγιο Πειραιά - Περάματος και το 844 το τοπικό Πειραιά - Αγ. Γεωργίου.
05-01-2010, 10:17 AM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 64.168 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 11.139 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 AlexNik 57 32.177 16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 11.570 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 13.214 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ mercedes elbo 13 7.834 18-10-2013, 03:55 PM
Last Post: marios.ilioupoli
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 14.981 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 3.683 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 14.736 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 5.714 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024