Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(18-11-2011, 02:53 PM)Citaro Wrote: Γιατί αν υπήρχε λογική απάντηση και τα βάζανε στην κυκλοφορία, θα ζούσαμε στη Σουηδία και όχι στο κ@λοχανίο μας που λέγεται Ελλάδα !
Ποιός να τα βάλει και ποιός να ενδιαφερθεί; Ο σταθμάρχης/νεάντερταλ με το στυλό και το τσιγάρο, ή μήπως η ...τηλεματική; Αφού για να μάθει ο σταθμάρχης που βρίσκονται τα οχήματα πρέπει να τους πάρει έναν - έναν στο κινητό.
Και άντε και έδιωξε δυό - τρία οχήματα με απόσταση πενταλέπτου. Αν τα επόμενα δεν έρθουν (κλείστηκαν, μπλόκαραν κλπ.) και κάνει κενό;
Πες ότι τα ξεπεράσαμε όλα αυτά. Και αν σχολάει ο οδηγός και το όχημα αντί να βρίσκεται στο τέρμα είναι κάπου ... στους Αμπελοκήπους; Ο οδηγός θα απαιτήσει να το κλείσει και να το πάει μέσα. Ο σταθμάρχης δεν μπορεί να δικαιολογήσει υπερωρία και έτσι γίνεται το μπάχαλο ... Συμφωνώ 100% με όλα τα παραπάνω που λες και πιστεύω ότι για τέτοιες περιπτώσεις δεν πρέπει να κάνει ο σταθμάρχης ότι του κατέβει, άλλα να υπάρχει σχέδιο για τέτοιες περιπτώσεις (που πλέον μόνο απρόοπτες δεν είναι) που θα περιλαμβάμνει κανονικά τα δρομολόγια που πρέπει να γίνουν.
|
|
19-11-2011, 12:59 AM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by mercedes elbo - 19-11-2011, 12:59 AM
|
Users browsing this thread: 16 Guest(s)
|