This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#6
RE: Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα;
Γενικά πιστεύω για τα κόμιστρα ότι πρέπει να επωφελούνται οι τακτικοί χρήστες και να πληρώνουν ακριβότερα τις μετακινήσεις τους οι περιστασιακοί. Εισιτήριο του €1 όντως είναι υπερβολικά φτηνό.

Ένα σύστημα που μου άρεσε είναι το price-capping που έχει εφαρμοστεί στο Λονδίνο για τους κατόχους της Oyster Card (έξυπνη κάρτα). Αυτήν την έχεις είτε με σύστημα pay-as-you-go, είτε βάζεις πάνω της περιοδικά εισιτήρια από εβδομαδιαίο και πάνω. Όταν βάζεις το pay-as-you-go, καταρχήν το μονό εισιτήριο κοστίζει φθηνότερα απ'ότι αν το πάρεις σε απλή μορφή. Επίσης, η ημερήσια χρέωση περιορίζεται στην τιμή του ημερήσιου εισιτηρίου. Δηλαδή, αν ίσχυε αυτό στην Αθήνα με τις σημερινές τιμές: έστω κάποιος φορτίζει την κάρτα του με €3, που είναι η τιμή του ημερήσιου εισιτηρίου. Εάν πάρει το μετρό από Κηφισιά για Αττική, κατόπιν από Αττική για Άγιο Δημήτριο, και από εκεί λεωφορείο για Βάρκιζα θα πληρώσει €2 καθώς η χρονική διάρκεια του ενιαίου εισιτηρίου (90') δεν επαρκεί. Εάν όμως επιστρέψει, αντί για άλλα €2 θα μπει "ταβάνι" στα €3, συνεπώς θα γλυτώσει €1. Εάν όμως πάει μόνο από Κηφισιά μέχρι Φάληρο με τον ΗΣΑΠ και κατόπιν με τραμ μέχρι Γλυφάδα και πίσω, η χρονική διάρκεια των 90' λεπτών για κάθε σκέλος τον καλύπτει, έτσι θα χρεωθεί 2 εισιτήρια (€2) και το άλλο €1 θα του μείνει. Σημειωτέον ότι στην Oyster Card όση αξία περισσέψει μεταφέρεται ες αεί, δεν παραγράφεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.
05-05-2010, 06:12 AM
Find Reply



Messages In This Thread
[No subject] - by AlexNik - 30-04-2010, 03:23 PM
RE: Οικονομική κρίση. Από πού μπορούν οι συγκοινωνίες να εξοικονομήσουν χρήματα; - by panos81 - 05-05-2010, 06:12 AM

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024