(04-05-2010, 09:33 PM)garvanitis Wrote: Ωπα, κατι δεν διευκρινησα... ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ! Ο επιβατης θα πληρωνει το κοστος μετακινησης του και οχι ο καθε ελληνας φορολογουμενος ασχετως αν μενει στην Ανω Ραχουλα που δεν παει ουτε ΚΤΕΛ.
[...]
Περι κατανομης εισπραξεων τωρα... Καταρχην ξεχασε το υπαρχον συστημα. ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΜΕΤΕΠΙΒΙΒΑΣΕΙΣ και οι λοιπες αηδιες... Εξυπακουεται βεβαια οτι θα πρεπει να αλλαξει και το ιδιο το εισιτηριο με την εφαρμογη νεων τεχνολογιων (ηλεκτρονικο εισιτηριο κλπ.).
Θα μου επιτρέψεις να γνωρίζω για τη Στουτγάρδη, καθώς την έζησα αρκετά χρόνια: Η επιχείρηση είναι δημοτική και φέρει την ευθύνη για τα τραμ και τα λεωφορεία του Δήμου Στουτγάρδης. Συμμετέχει στον "ΟΑΣΑ" (VVS) , ο οποίος εφαρμόζει ζωνικό εισιτήριο δίωρης διάρκειας. Το έλλειμα της SSB (20-25%) καλύπτεται από τον προϋπολογισμό του Δήμου Στουτγάρδης και από τους όμορους δήμους, εφ' όσον εξυπηρετούνται.
Να σημειώσω ότι πρόκειται για πρωτοπόρο επιχείρηση με άψογο προιόν και πλείστους όσους Έλληνες εργαζόμενους.
Όταν λες "τέρμα οι μετεπιβιβάσεις", τι εννοείς; Να πληρώνουμε ξανά για κάθε μέσο; Δεν μπορώ να διανοηθώ πχ να καταργηθεί η ενιαία κάρτα απεριορίστων. Συμφωνώ να εφαρμοστεί το pay as you go με e-ticketing, άλλως ένα ζωνικό και όχι χρονικό εισιτήριο που θα καθιστά δικαιότερη τη χρέωση. Όλα αυτά όμως θα ανεβάσουν το κόστος μεταφοράς σε μεσαίες και μεγάλες αποστάσεις (αυτές δηλ. που κάνει ο μέσος εργαζόμενος). Το αντιστάθμισμα της φθηνότερης χρέωσης για απόσταση 2-3 στάσεων θα το επωφεληθούν λίγοι.
Και για να συγκρίνουμε την τιμολογιακή πολιτική μεσογειακών πόλεων με όμοιο βιοτικό επίπεδο, η Ρώμη έχει το ίδιο εισιτήριο με εμάς.