This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 25 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#36
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(04-10-2011, 09:00 PM)antonis Wrote: Θεωρώ οτι τα 220-221 και 235 πρέπει να κοπούν στον Ευαγγελισμό. Μετά και μέχρι το κέντρο είναι μισοάδεια, ώστε δεν πρόκειται να επιβαρύνουν κανένα άλλο μέσο, αντιθέτως με την απουσία τους επιταχύνεται η κίνηση των λοιπών. Έχετε δει τι καθυστέρηση δημιουργείται όταν 3 λεωφορεία ή τρολεϊ κατεβαίνουν ταυτόχρονα την Βασ. Σοφίας; Άσε που με τις καθημερινές πορείες τινάζονται τα δρομολόγια στον αέρα.
Εγώ όμως θα πρότεινα να κοπούν και τα 622/815. Ας ξαναγίνει το 213 Ευαγγελισμός-Γουδί. Για τους κλάδους προς Ταύρο-Γαλάτσι θα πρέπει να γίνουν τοπικά δρομολόγια ή άλλοι συνδυασμοί, αλλά δεν γνωρίζω τις περιοχές για να προτείνω.
Τέλος, θα πρότεινα και το σπάσιμο του 608 σε 2 κλάδους: το παλιό 222 Ευαγγελισμό-Ζωγράφου και το παλιό 608 από Ομόμοια για Γαλάτσι. Το πλεονέκτημα αυτών των λύσεων είναι οτι εξοικονομούνται οχήματα από το κόψιμο του κέντρου και αποφέυγονται οι γνωστές καθυστέρήσεις. Το μειονέκτημα είναι το γνωστό: ανάγκη μετεπιβίβασης στο μετρό.
Ωστόσο ενόψει των περικοπών στα δρομολόγια και του κυκλοφοριακού χαους, θεωρώ οτι είναι προτιμότερο και ρεαλιστικότερο να έχουμε μικρές γραμμές με συχνά και αξιόπιστα δρομολόγια, παρά λεωφορεία χαμένα στην κίνηση.

Έχεις απόλυτο δίκιο σε ότι αφορά το "χάσιμο" των λεωφορείων στην κίνηση, αυτό όμως συμβαίνει διότι είναι ανίκανοι οι σταθμάρχες και ανύπαρκτο ένα κέντρο διαχείρισης και ελέγχου κυκλοφορίας. Αν παρατηρήσεις, τα δρομολόγια αυτών των γραμμών "χαλάνε" κάθε φορά που γίνεται κάτι έξω από τη Βουλή (τελευταία σε σχεδόν καθημερινή βάση). Για τις ώρες αυτές έπρεπε εδώ και χρόνια να εφαρμόζουν έτοιμο plan b, το οποίο είναι αυτό που περιγράφεις : Κόψιμο όλων των γραμμών στο πλησιέστερο σημείο αναστροφής πριν το μετρό και επανένταξή τους στα κανονικά δρομολόγια μόλις ομαλοποιηθεί η κίνηση.

Τις άλλες ώρες όμως, ακόμη και με την προβλεπόμενη κυκλοφοριακή συμφόρηση, οι γραμμές που αναφέρεις δεν αντικαθίστανται από το μετρό, γιατί πολύ απλά είναι στη μέση το θέμα της διπλής μετεπιβίβασης σε δύο συρμούς μετρό για κάλυψη δύο στάσεων!

Ακόμη και στις 17:30, που η Ακαδημίας στην άνοδο είναι πηγμένη, το να μπείς σε λεωφορείο που κάνει 12-13' από Ακαδημία προς Ευαγγελισμό, είναι καλύτερο από το να κατεβείς στο μετρό "Πανεπιστήμιο", να περπατήσεις σχεδόν μέχρι την Κλαυθμώνος, να κατεβείς δύο επίπεδα, να περιμένεις τρένο, να κατεβείς στο Σύνταγμα, να ξανακατεβείς επίπεδο, να ξαναπεριμένεις, να βγείς στον Ευαγγελισμό και να ανεβείς στο οδόστρωμα χωρίς κυλιόμενες σκάλες ! (αλήθεια, στη μεγαλύτερη στάση μετεπιβίβασης προς ανατολικά ποιός φωστήρας έκρινε ότι δεν χρειάζονται;; )
Δεν μιλάω καν για τις άλλες ώρες (βράδυ, ΣΚ), όπου τα επίγεια μέσα θέλουν 4-5', ενώ με το μετρό μπορεί να φάς μέχρι και 20λεπτο!

Η ταλαιπωρία που περιγράφω είναι πολύ μεγάλη αν είσαι κουρασμένος από δουλειά και επιπλέον όχι μόνο δεν εξοικονομεί χρόνο, αλλά θέλει μετρημένα 16-17' !

Ας μην ξεχνάμε επίσης ότι τα κοντινά προάστια (δηλ. τα δικά μας Ζωγράφου/Ιλίσια/Γουδί) είναι αυτά που τροφοδοτούν και την πολύπαθη αγορά της Αθήνας. Όλοι οι άλλοι έχουν τις δικές τους αγορές (Χαλάνδρι, Mall, Μαρούσι, Κηφισιά, Αμπελόκηποι, Παγκράτι)

Είναι πολύ σημαντικό να μπορεί ο επιβάτης να φτάνει κατευθείαν στο Κολωνάκι ή στα πολυκαταστήματα Hondos/attica κλπ. χωρίς να αναγκάζεται σε αλλαγή μέσου. Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα στραφούν και οι Ζωγραφιώτες προς άλλες περιοχές (με τη λογική του ότι, αφού μπαίνω που μπαίνω στο Μετρό, γιατί να μην πάω αλλού; ) και θα συμβάλλουμε λίγο ακόμη στην πλήρη ερημοποίηση του κέντρου ...
(This post was last modified: 14-11-2011, 12:45 PM by Citaro.)
14-11-2011, 12:41 PM
Find Reply



Messages In This Thread
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 - by Citaro - 14-11-2011, 12:41 PM

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 70.756 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 12.421 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 12.567 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 14.728 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 16.711 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 4.016 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.910 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 6.140 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 11.249 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 8.123 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024