AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
Λαμβανοντας υπ οψιν την ανοδο στις τιμες των καυσιμων η οποια θα (ξανα)επελθει, με σωστη συντηρηση και ισως καποιες τεχνικες επεμβασεις (μειωση της παροχης καυσιμου στον κινητηρα - κοινως "κοψιμο" στα πετρελαια), η καταναλωση ενος οχηματος μπορει να πεσει αισθητα!
Επισης, ΕΦΑΡΜΟΓΗ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, του προγραμματος ECO-DRIVING που ειχαν διθυραμβικα ανακοινωσει πως θα λαβει χωρα με την ελευση των νεων λεωφορειων. Οχι μονο δεν εγινε, αλλα μαλλον τα χρηματα που ειχαν εκταμιευτει για τον σκοπο αυτο μαλλον καταναλωθηκαν σε... πιτσες και μπυρες.
Δεν ειναι καν λυση, αλλα μιας και εθιξα την καταναλωση πετρελαιου, εγκυκλοπαιδικα θελω να ενημερωσω πως απο πληροφορηση λεωφορειουχων του Αστικου ΚΤΕΛ Καβαλας, οι διαφορες αναμεσα στα αυτοματα σασμαν και στα μηχανικα ειναι της ταξης των 30λιτρων/ημερα(!). Φυσικα μιλαμε για λεωφορεια παλαιοτερης τεχνολογιας, αλλα η διαφορα ειναι κατ ελαχιστον αξιοσημειωτη.
(This post was last modified: 30-04-2010, 03:24 PM by AlexNik.)
|
|
30-04-2010, 03:23 PM |
|