Ο συρμός συνεχίζει προς αεροδρόμιο προκειμένου να αντιστρέψει την πορεία του και να φτάσει στην αποβάθρα προς Αιγάλεω. Υπάρχουν ειδικοί μηχανισμοί στις γραμμές, τα ψαλίδια (ή κλειδιά/αλλαγές, δες κι
εδώ) με τα οποία το τρένο αλλάζει γραμμές.
Έχεις δει πώς είναι οι γραμμές ανάμεσα στην Εθνική Άμυνα και τον Χολαργό και στο Μοναστηράκι-Κεραμεικός; Αν θυμάμαι καλά, γιατί έχω περάσει 2 φορές από εκεί και μπορεί να κάνω λάθος, υπάρχει μία τέτοια εγκατάσταση και μετά την Πλακεντίας.
Σε μία τέτοια περίπτωση (όπως στο Μοναστηράκι πριν ανοίξει η επέκταση προς Αιγάλεω ή στην Εθνική Άμυνα όταν έκλεισε η γραμμή το 2009) γίνεται περίπου η παρακάτω διαδικασία: Το τρένο αδειάζει τους επιβάτες, τα ψαλίδια γυρίζουν ώστε να μπορεί να σταθμεύσει το τρένο στην τροχιά ανάμεσα στις δύο κύριες τροχιές, ο συρμός μπαίνει στην μεσαία, ο οδηγός πάει στα άλλα χειριστήρια του τρένου, τα ψαλίδια ρυθμίζονται για να μπει το τρένο στην κύρια γραμμή και το τρένο φτάνει στην κατάλληλη αποβάθρα.
Η διάταξη που μπαίνει το τρένο θυμίζει τους σταθμούς της Νέας Ιωνίας και των Άνω Πατησίων της γραμμής 1, δες και αυτές τις φωτογραφίες, ίσως σε βοηθήσουν:
http://mesametaforas.gr/busgallery/displ...p?pid=8408
http://mesametaforas.gr/busgallery/displ...p?pid=8395
Αν δεν υπάρχει η διάταξη που σου περιέγραψα παραπάνω, σίγουρα υπάρχουν κλειδιά για να αναστρέψει ο συρμός μετά την Πλακεντίας.