Forum

Full Version: Γραμμή 3 - Αττικό Μετρό - ΣΤΑ.ΣΥ.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Σχολιασμός της Γραμμης 3 του συστήματος Μετρό της Αθήνας.
Εδώ και λίγο καιρό βλέπω τις ώρες που κυκλοφορώ (8-8:30 και 5:00-6:00) ότι όλοι οι συρμοί πάνε Δουκίσσης Πλακεντίας. Στον ιστότοπο της ΑΜΕΛ δεν γράφει τίποτα σχετικό.
Με λιγα λογια αναφερεις οτι κοψανε τα ενισχυτικα που τερματιζαν Εθνικη Αμυνα και πηγαινουν ολα μεχρι Πλακεντιας (τουλαχιστον τις ωρες που αναφερεις).

Καλη κινηση φαινεται, αρκει να κρατησαν την συχνοτητα που ειχαν και πριν. Εντυπωσεις? Εχουν γινει πιο υποφερτα τα πραγματα? Γιατι θυμαμαι ηταν λιγο πατεις με πατω σε η κατασταση.
(18-11-2009, 07:33 PM)Cmaniac Wrote: [ -> ]Με λιγα λογια αναφερεις οτι κοψανε τα ενισχυτικα που τερματιζαν Εθνικη Αμυνα και πηγαινουν ολα μεχρι Πλακεντιας (τουλαχιστον τις ωρες που αναφερεις).

Καλη κινηση φαινεται, αρκει να κρατησαν την συχνοτητα που ειχαν και πριν. Εντυπωσεις? Εχουν γινει πιο υποφερτα τα πραγματα? Γιατι θυμαμαι ηταν λιγο πατεις με πατω σε η κατασταση.

Τα πράγματα ήταν ιδιαίτερα άσχημα, ιδιαίτερα με τους συρμούς που ερχόντουσαν από το αεροδρόμιο (μην ξαχνάμε ότι είναι μόνο 2 την ώρα). Πολλές φορές φτάνοντας στον Ευαγγελισμό και στριμοχνόταν ο κόσμος να μπει, ακουγόταν στα μεγάφωνα ότι σε 2 λεπτά θα έρθει άλλος συρμός. Η σκέψη μου ήταν γιατί δεν έβαζαν ένα τοπικό από Εθνική Άμυνα μπροστά από εκείνο του αεροδρομίου.
Τώρα τα πράγματα έχουν γίνει ανθρώπινα. Μαζεύει κόσμο αλλά δεν είναι ο ένας πάνω στον άλλο.
Καλησπέρα. Όντως, βελτιώθηκε η κατάσταση πρός Πλακεντίας και φαίνεται οι κύριοι της ΑΜΕΛ έστω και καθυστερημένα, είδαν το "άτοπο" των συχνών τοπικών τρένων για Άμυνα.
To επιβεβαιώνω κι εγώ. Δεν είναι και άνετα τα πράγματα, αλλά είναι υποφερτά πλέον.
Από την σημερινή Καθημερινή:
Μετά τον Μάρτιο θα ανοίξει ο σταθμός του Χολαργού
Tης Αλεξανδρας Kασσιμη

Περίπου 20.000 περισσότερους επιβάτες υπολογίζεται ότι θα δέχονται καθημερινά οι συρμοί του μετρό μετά τη λειτουργία του σταθμού του Χολαργού, ο οποίος, ωστόσο, δεν αναμένεται να τεθεί σε εμπορική λειτουργία πριν από τον Μάρτιο.

Τελευταίες δοκιμές

Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν μικροκαθυστερήσεις στην παράδοση του σταθμού, ενώ κύκλοι του υπουργείου Υποδομών σημειώνουν ότι στην παρούσα φάση ολοκληρώνεται η διαμόρφωση του εσωτερικού του σταθμού και οι τελευταίες δοκιμές των γραμμών. Η λειτουργία του σταθμού του Χολαργού, καθώς και αυτού της Αγίας Παρασκευής ο οποίος δεν πρόκειται να λειτουργήσει πριν από το φθινόπωρο του 2010, αναμένεται να φέρουν μια ανάσα στα έσοδα της ΑΜΕΛ (Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας) μετά το δύσκολο για την εταιρεία 2009. Η 6μηνη διακοπή λειτουργίας του τμήματος «Εθν. Αμυνα - Αεροδρόμιο», που ήταν απαραίτητη για την κατασκευή του σταθμού της Αγίας Παρασκευής, εκτιμάται ότι στοίχισε στην ΑΜΕΛ περίπου 4,5 εκατ. ευρώ απολεσθέντα έσοδα. Παράλληλα, σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, το 2009 η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 8% - 10%, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, χωρίς ακόμη να έχει πραγματοποιηθεί καταγραφή της συνολικής επιβατικής κίνησης του έτους.

Αντιστοίχως ο σταθμός του Νομισματοκοπείου, που άνοιξε το φθινόπωρο του 2009, φαίνεται ότι πρόσθεσε στους συνολικούς επιβάτες του μετρό περίπου 30.000 άτομα ημερησίως. Ωστόσο, αναμένονται αυξομοιώσεις στην κίνηση του συγκεκριμένου σταθμού αφ’ ενός γιατί σχεδιάζεται η μεταφορά της αφετηρίας 12 λεωφορειακών γραμμών από την Εθν. Αμυνα στο Νομισματοκοπείο (που θα αυξήσει την κίνηση), αφ’ ετέρου γιατί εκτιμάται ότι το άνοιγμα του σταθμού του Χολαργού θα περιορίσει σε ένα βαθμό την κίνηση στο Νομισματοκοπείο (τμήμα των επιβατών θα προτιμήσει τον Χολαργό). Εντός του Φεβρουαρίου, στελέχη του ΟΑΣΑ φιλοδοξούν να προχωρήσουν στη μεταφορά της αφετηρίας 12 γραμμών από την «Εθνική Αμυνα» στο Νομισματοκοπείο μεταξύ των οποίων τα λεωφορεία προς Σπάτα, Παλλήνη, Λούτσα και Γέρακα. Σε επίπεδο επιβατικής κίνησης αναμένεται ενίσχυση του σταθμού του Νομισματοκοπείου κατά περίπου 15.000 επιβάτες.

Την ίδια στιγμή, στόχος της ΑΜΕΛ είναι να περιοριστεί η χρονοαπόσταση των συρμών που τώρα είναι 4 λεπτά και 15 δευτερόλεπτα κατά 45 δευτερόλεπτα περίπου. Οπως υποστηρίζουν στελέχη της εταιρείας, ωστόσο, ακόμη και τα 4 λεπτά χρονοαπόστασης είναι ικανά να εξυπηρετήσουν την αυξημένη ζήτηση των σταθμών Νομισματοκοπείου και Χολαργού.
Στο σταθμό του Νομισματοκοπείου σχεδόν κάθε μέρα είναι και κάτι χαλασμένο, άλλοτε κυλιόμενη σκάλα κι άλλοτε ασανσέρ. Σήμερα στις 10 το πρωί υπήρχε μάλιστα και συντονισμός, μια και στο ρεύμα προς Πλακεντίας δε λειτουργούσε ούτε η κυλιόμενη ούτε το ασανσέρ!
Γιατί έχω την εντύπωση πως κάποιοι έχουν βρει ένα ωραίο κολπάκι για να κονομάνε ευρουλάκια για συντήρηση σε βάρος των επιβατών; Αλλά μπα, ξέχασα, στην Ελλάδα δε γίνονται τέτοια πράγματα...
Βρε παιδιά πότε λέτε να ανοίξει ο σταθμός του Χολαργού; Οπως περνάς με το τρένο από Πλακεντίας μοιάζει σχεδόν έτοιμος...
Σήμερα είδα ότι στον σταθμό του Χολαργού έχουν αφαιρεθεί από τις αποβάθρες τα εμπόδια και δεν μοιάζει πλέον με εργοτάξιο.
Υπαρχει καποια ενημερωση - πληροφορια για την επεκταση προς πειραια? Το εργο τελικα βρηκε αναδοχο?
α γεια σου γι αυτο το σκοπο μπηκα σημερα να ρωτησω το ιδιο ακριβως!!!πειτε ρε παιδια οποιος ξερει...
Επειδη το εψαξα, μιας και υπαρχει ενδιαφερον, οριστε τι βρηκα

ΤΟ ΠΑΡΟΝ Της Κυριακης 4/7/2010 Wrote:Με τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό ΑΕ Χρήστο Τσίτουρα συναντήθηκε ο δήμαρχος Κορυδαλλού Σταύρος Κασιμάτης προκειμένου να ενημερωθεί για τις εξελίξεις στο θέμα της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό στον Κορυδαλλό μετά την επαναπροκήρυξη του έργου. Ο δήμαρχος αναφέρθηκε στη συγκοινωνιακή απομόνωση του Κορυδαλλού και της ευρύτερης περιφέρειας του Πειραιά, που συνεχίζεται μετά τις μεγάλες καθυστερήσεις και ζήτησε από τον πρόεδρο της εταιρείας να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, προκειμένου να ξεκινήσει αμέσως το έργο. Ο κ. Τσίτουρας, αφού ενημέρωσε ότι οι διαδικασίες μετά την επαναπροκήρυξη του έργου προχωρούν κανονικά, εξέφρασε την εκτίμηση ότι στα τέλη του έτους θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και θα ξεκινήσει η κατασκευή, δεδομένου ότι έχουν εξασφαλιστεί οι σχετικές πιστώσεις.

Επισης, η Αττικο Μετρο ως ΑΕ εξασφαλισε δανειοδοτηση απο την Ευρωπαικη Τραπεζα Επενδυσεων του υψους των 150εκατ. ευρώ για τις επεκτάσεις του δικτύου - της Γραμμής 2 προς Ελληνικό και Ανθούπολη, της Γραμμής 3 προς Χαϊδάρι και τους σταθμούς Χολαργός και Αγία Παρασκευή -αλλά και για την προμήθεια νέων συρμών.

Φυσικα οπως καταλαβαινετε το ποσο ειναι μικρο, για να ολοκληρωθουν ολα τα εργα, αλλα ανοιξε δρομους για καλυτερη συνεργασια στο εμμεσο μελλον μεταξυ της ΕΤΕΠ και της Αττικο Μετρο, της υπευθυνης εταιριας για τις υποδομες του Μετρο της Αθηνας και της Θεσσαλονικης.

Smile
Μακαρι να προχωρησει οσο πιο συντομα γινεται το εργο και πριν φαγωθουν τα λεφτα γιατι οι συνοικιες του πειραια το εχουν πραγματικα αναγκη.
σωστότατα!
Ο Σταθμός του Χολαργού πότε θα ανοίξει;
Στου ΠΑΝΟΡΜΟΥ έχουν βάλει αφίσες που διαφημίζουν το σταθμό του Χολαργού, άρα ενδεχομένως να μην αργήσουν τα εγκαίνια.
Χθές το μεσημέρι είδα ομάδα από καθαρίστριες να καθαρίζουν τους τοίχους του σταθμού Χολαργού. Σήμερα το πρωί είχαν αφαιρεθεί όλα τα εμπόδια. Πιστεύω ότι έφτασε η ώρα της λειτουργίας του.
Σε 9 λεπτά στο Σύνταγμα
To πρωί της Παρασκευής ανοίγει ο σταθμός του Μετρό στο Χολαργό



Στις 10 το πρωί της Παρασκευής θα ανοίξει τις πόρτες του για το επιβατικό κοινό ο νέος σταθμός του Μετρό στο Χολαργό. Παράλληλα, θα δοθεί στο επιβατικό κοινό και ο υπόγειος χώρος στάθμευσης στο Σταθμό Νομισματοκοπείο, χωρητικότητας 630 θέσεων.

Προβλέπεται να εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 20.000 επιβάτες, προερχόμενους κυρίως από του Δήμους Χολαργού και Χαλανδρίου, αλλά και Ν. Ψυχικού, οι οποίοι θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να διανύουν με το Μετρό την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα σε μόλις εννέα λεπτά.

Παράλληλα, θα δοθεί στο επιβατικό κοινό και ο υπόγειος χώρος στάθμευσης στο Σταθμό Νομισματοκοπείο, που αποτελεί τμήμα ενός ολοκληρωμένου Σταθμού Μετεπιβίβασης στη θέση αυτή, με τον Σταθμό Λεωφορείων του ΟΑΣΑ να λειτουργεί ήδη από τις αρχές του έτους, επιτρέποντας τις μετεπιβιβάσεις στο Μετρό από τις λεωφορειακές γραμμές.

Ο υπόγειος χώρος στάθμευσης, είναι τριών επιπέδων και συνδέεται υπογείως με τον Σταθμό του Μετρό και διαθέτει 630 θέσεις αυτοκινήτων.
Newsroom ΔΟΛ


http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231053096
Βιάστηκα να γράψω. Από την Ναυτεμπορική:

Ανοίγει την Παρασκευή ο σταθμός του Μετρό στο Χολαργό

Παραδίδεται αύριο Παρασκευή στο επιβατικό κοινό ο σταθμός «Χολαργός» του Μετρό Όπως ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, το σταθμό πρόκειται να παραδώσει στην Εταιρεία Λειτουργίας ΑΜΕΛ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας αύριο στις 10.

Ο νέος σταθμός εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί ημερησίως περίπου 20.000 επιβάτες, προερχόμενους κυρίως από του Δήμους Χολαργού και Χαλανδρίου, αλλά και Ν. Ψυχικού, οι οποίοι θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να διανύουν με το Μετρό την απόσταση μέχρι το Σύνταγμα σε μόλις εννέα λεπτά.

Στο επιβατικό κοινό θα δοθεί παράλληλα και ο υπόγειος χώρος στάθμευσης στο Σταθμό Νομισματοκοπείο, που αποτελεί τμήμα ενός ολοκληρωμένου Σταθμού Μετεπιβίβασης στη θέση αυτή, με τον Σταθμό Λεωφορείων του ΟΑΣΑ να λειτουργεί ήδη από τις αρχές του έτους, επιτρέποντας τις μετεπιβιβάσεις στο Μετρό από τις λεωφορειακές γραμμές.

Ο υπόγειος χώρος στάθμευσης, διαθέτει τρία επίπεδα και 630 θέσεις αυτοκινήτων, ενώ συνδέεται υπογείως με τον σταθμό του Μετρό.
Pages: 1 2 3