(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 101: Μετά τον ερχομό του μετρό στο Ελληνικό πρέπει να τροποποιηθεί ώστε να καταργηθεί το 210. Αντι να πηγαίνει από Γερουλάνου-Αλίμου-Μεγάλου Αλεξάνδρου κτλ. να στρίβει δεξιά Βουλιαγμένης και μετά αριστερα στην Ηρώος Μάτση. Έτσι θα το 101 θα τροφοδοτεί τον σταθμό Αλίμου.
Από Βουλιαγμένης προς Ηρώος Μάτση δεν πάει, δεν υπάρχει φανάρι για να γίνει η στροφή. Αντ' αυτού θα πρότεινα το 101 να συγχωνευθεί με το Β1 ή να παραμείνει ως έχει.
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 109:Όταν η γραμμή 2 φτάσει Ελληνικό πάει Στ. Ηλιούπολης. Έτσι εξοικονομείται 1 όχημα.
Θα πρότεινα το 109 με το που φτάνει Σταθμό Ηλιούπολης, να επεκταθεί κάνοντας το πρώην 208, μέχρι την Πλατεία Ανεξαρτησίας. Νέα ονομασία: ''109 ΑΝΩ ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ - Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)''. Με την έλευση του μετρό άλλωστε, ο κορμός Α4 δεν θα έχει πλέον νόημα ύπαρξης.
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 112: Ενω γενικά είναι μια χαρά σ' όλη του την διαδρομή κάνει στην Δάφνη κύκλους χωρις κανέναν μέσα και χάνει πολύτιμο χρονο. Γι'αυτό αντι να κάνει το Π Αναγεννησεως-Όλγας-Τριπόλεως κτλ. φεύγει κατευθείαν από Αγ. Δημητρίου-δεξιά Βουλιαγμένης και η συνέχεια ως έχει. Έτσι εξοικονομεί περίπου 8 λεπτά απ' το χρόνο διαδρομής και βγαίνει στην αιχμή ανά 8'.
Όταν θα ανοίξει το μετρό στο Ελληνικό και αδειάσει ο ειδικός διαμορφωμένος χώρος του Στ.Αγ.Δημητριου, θα πρότεινα το 112 να τερματίζει στον Σταθμό Αγίου Δημητρίου.
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 125: Κόψιμο τώρα. Το οχημά του το παίρνει το 120 για ενίσχυση.
Το 125 κανει δουλεια απο Νομισματοκοπείο εως Παιανία. Προτείνω τοπικοποίηση εως Παιανια.
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 154: Όταν έρθει το μετρό Ελληνικό αλλάζει αφετηρία και πάει Στ. Αλίμου. Αυτή η κίνηση εξοικονομεί 1 όχημα.
Θα πρότεινα το 154 να τερματίζει Σταθμό Ελληνικού ακολουθώντας την εξής διαδρομή: Γούναρη, αριστερά Ιασωνίδου, ευθεία Ελ.Βενιζέλου
Το νέο ''τοπικό'' Α4 μετονομάζεται π.χ. σε ''153 ΤΕΡΨΙΘΕΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ'' καλύπτοντας την Λ.Κύπρου σε όλο το μήκος της.
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 163: Κόψιμο με εξοικονόμηση 1 οχήματος.
Κόψιμο, κόψιμο, κόψιμο, κόψιμο, κόψιμο, κόψιμο, κόψιμο!
(27-10-2011, 03:18 PM)mercedes elbo Wrote: 171: Όταν έρθει το μετρό Ελληνικό αλλάζει αφετηρία και πάει Στ. Ελληνικού. Έτσι εξοικονομούνται 2 οχήματα.
Ακριβώς! Και μάλιστα το ''νέο'' 171 θα μπορεί πλέον κάλλιστα να πάρει 12μετρα την χειμερινή περίοδο.