(14-10-2011, 07:02 PM)ELBO O405GN Wrote: ...Από την άλλη, στην ηπειρωτική Ελλάδα, τα ΚΤΕΛ εμφανίζουν μια τάση μη συνεργασίας με τα άλλα συγκοινωνιακά μέσα (αεροπλάνα, τρένα κλπ). Ακολουθούν μια δρομολογιακή πολιτική, μη πρακτική σε μερικές περιπτώσεις, οδηγώντας μέρος του κοινού σε χρήση ταξί ή ΙΧ, ώστε να εξυπηρετηθεί...
Δεν ξέρω τι συμβαίνει με άλλα περιφερειακά αεροδρόμια αλλά για το αεροδρόμιο της Χρυσούπολης στο νομό Καβάλας έχω σχηματίσει την ακόλουθη εντύπωση: το ΚΤΕΛ Ξάνθης έχει επιδιώξει στο παρελθόν να δημιουργήσει γραμμή σύνδεσης του αεροδρομίου με την Ξάνθη. Ωστόσο συνάντησε την αντίδραση των ταξιτζήδων της Χρυσούπολης τους οποίους προφανώς θα έπληττε η λειτουργία της γραμμής. Το ΚΤΕΛ Καβάλας πάλι είχε μόνο ένα δρομολόγιο το οποίο περνούσε από το αεροδρόμιο μία ώρα μετά την άφιξη κάποιας πτήσης (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα) που σημαίνει πως μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο όσοι είχαν αφιχθεί με την πτήση από Αθήνα και όχι όσοι έφευγαν με την πτήση για Αθήνα. Υπάρχουν και κάποια δρομολόγια για Αγίασμα που περνούν 1-1,5 χλμ. από το αεροδρόμιο και ίσως βολεύουν για κάποιες πτήσεις... Βάλτε στην εξίσωση πως μετά για Ξάνθη πρέπει κανείς να περιμένει στη Χρυσούπολη το διερχόμενο λεωφορείο του ΚΤΕΛ από Καβάλα, πως η Aegean σταμάτησε τις πτήσεις Αθήνα <-> Καβάλα και έχετε εικόνα του πώς εξυπηρετούνται όσοι μένουν στον ακριτικό νομό Ξάνθης (αλλά και Καβάλας) όταν θέλουν να ταξιδέψουν από/προς Αθήνα.
Δεν έχω τίποτα προσωπικό με τους ταξιτζήδες της Χρυσούπολης ή όπου αλλού εμφανίζονται φαινόμενα αποκλεισμού των ΚΤΕΛ από συγκοινωνιακό έργο αλλά εύχομαι ολόψυχα να γίνει απόλυτη απελευθέρωση, τόσο στον τομέα των ταξί όσο και των ΚΤΕΛ, και να δημιουργηθούν από το κράτος ασφαλιστικές δικλείδες ώστε να προέχει η εξυπηρέτηση όσων θέλουν να ταξιδέψουν με τα διάφορα μέσα με γρήγορο και φτηνό τρόπο και όχι τα συμφέροντα των κοινωνκών ομάδων που λειτουργούν τα μέσα.