(04-10-2011, 11:28 PM)miltos xania Wrote: Ανεφερα το καρτελ για τον απλουστατο λογο οτι τα κομιστρα των συγκοινωνιων αυτη τη στιγμη ως γνωστων καθοριζονται απο το ΥΜΕ κατι που δεν θα συμβαινει μετα την απελευθερωση οποτε και θα αναπροσαρμοζονται κατα το δοκουν των εταιρειων.Θα γινει(για να μιλησουμε για Ελληνικα δεδομενα)οτι γινεται στην ακτοπλοια για παραδειγμα οπου για να πας Πειραια-Συρο θες τα διπλασια απ οσα θες για να πας Χανια.Μπορει αντιστοιχα ποιο πολλα να θες για να πας Αθηνα-Βολο παρα Αθηνα-Ιωαννινα.Ποιος σου το εγγυαται αυτο?
Οσο για το πως θα λειτουργουν και θα μοιραζονται οι γραμμες το γνωριζω γιατι εχουμε και εσωτερικη ενημερωση..Κατι αλλους ταλαιπωρους βλεπω καθε μερα που ονειρευονται λεωφορεια γι αυτο το ειπα.
Εδω ισως εχεις δικιο. Η ελληνικη νοοτροπια, ισως αμαυρωσει την εφαρμογη του νεου μοντελου. Πιστευω πως αν αναπτυχθει ο σιδηροδρομος στην ηπειρωτικη Ελλαδα (μετα την ιδιωτικοποιηση του ΟΣΕ βεβαια) τοτε ισως τα υπεραστικα λεωφορεια θα γινουν πιο ανταγωνιστικα.
(04-10-2011, 11:28 PM)miltos xania Wrote: Τελος,την τελευταια 7ετια εχουν γινει αλματα στον χωρο των υπεραστικων συγκοινωνιων δεν καταλαβαινω γιατι λες οτι δεν εχουμε ποιοτικη συγκοινωνια..Μηχανοργανωση υπαρχει,ολα σχεδον τα ΚΤΕΛ παρεχουν πληροφοριες-ακομα και κρατησεις-μεσω διαδικτυου,ο στολος ειναι απο τους 3 καλυτερους της Ευρωπης και ακομα και η συμπεριφορα των οδηγων απεναντι στον επιβατη που ηταν και το τρωτο σημειο των κτελ εχει βελτιωθει αρκετα πιστευω οσο μπαινουν νεα ατομα στο χωρο.Το μεγαλο προβλημα παραμενει σε πολλες πολεις οι σταθμοι.
Δε λεω, κυκλοφορουν αρκετα νεα λεωφορεια. Κυκλοφορουν ομως και αρκετα παλια (κατι σαπια 3αρια, κατι SBAV). Οταν ομως ταξιδευεις με το pimp my ride Travego (με ροζ-κιτρινα-μπλε φωτακια, σεμεδακια, εικονοστασια στο παρμπριζ, αυτοκολλητα ''Jesus is my co-pilot'' κλπ κλπ) και πολλες φορες με τη μουσικη στη διαπασων (μου ειχε συμβει στη Κρητη, ο οδηγος να ειχε βαλει φορκλορ τραγουδια στο φουλ, οι τουριστες εκλειναν τ' αυτια τους και γελαγαν), εεε τοτε αυτο αν λεγεται ποιοτικη συγκοινωνια, εγω ειμαι ο πατριαρχης...
Θα μου πεις οτι ο καθε ιδιοκτητης μπορει να προσδωσει μια προσωπικη πινελια στο λεωφορειο του. Οκ. Το εχει το δικαιωμα. Δεν εχει ομως το δικαιωμα να προσβαλλει και την αισθητικη των επιβατων του.
(04-10-2011, 11:28 PM)miltos xania Wrote: Και κατι τελευταιο.Μην ξεχνας και τον κοινωνικο ρολο των ΚΤΕΛ.Ποιος επιχειρηματιας θα εκτελει αυριο μεθαυριο το δρομολογιο''Ανω Ραχουλα-Κατω-Ραχουλα''με εναν επιβατη?Θα μου πεις θα γινουν αγονες και θα εχουν επιδοτηση.Εδω κοβονται οι αγονες των καραβιων και κινδυνευουν να μεινουν νησια χωρις συνδεση με την υπολοιπη χωρα και θα εγγυηθει κανεις για τα χωρια?
Μα και σημερα τι γινεται? Τα δρομολογια αυτα επιδοτουνται. Κανενας ιδιοκτητης ΚΤΕΛ κανει αγονα ''για τη ψυχη της μανουλας του''. Επιδοτειται. Και μαλιστα πολυ καλα. Γι' αυτο αλλωστε δε λυπαται να στειλει Travego για δρομολογιο με 2 ατομα, οταν κανονικα θα 'πρεπε να σταλει ειδικο μικρο λεωφορειακι (ακομα και βανακι).