(03-10-2011, 05:41 PM)cmegas Wrote: Μικρή διαφωνία για τα 220-221-235: Δεν μπορούμε να φορτώσουμε κι άλλο τα 608-622-815 όμως....... Γιατί ήδη είναι γεμάτα! Εκτός αν: πυκνώσουμε τα τρόλει 3-13 (1), αν γίνει κάτι ουσιώδες με το τρόλει 7 σε όλο το μήκος Βασ. Σοφίας - Πανεπιστημίου (2), ή αν το Α5 αφήσει την Σόλωνος, και κάνει τον κλασσίκό κύκλο από Πανεπιστημίου (3).......
Βέβαια, ασκήσεις επί χάρτου κάνουμε, αν σκεφτείτε ότι κάθε μέρα σχεδόν το κέντρο κλείνει και τα δρομολόγια τινάζονται στον αέρα........... Τι να τις κάνω εγώ όλα αυτά, αν είναι τα μισά δρομολόγια να κόβονται στον Ευαγγελισμό, και τα άλλα μισά να στριμώχνονται στην Σόλωνος;;;;
Θεωρώ οτι τα 220-221 και 235 πρέπει να κοπούν στον Ευαγγελισμό. Μετά και μέχρι το κέντρο είναι μισοάδεια, ώστε δεν πρόκειται να επιβαρύνουν κανένα άλλο μέσο, αντιθέτως με την απουσία τους επιταχύνεται η κίνηση των λοιπών. Έχετε δει τι καθυστέρηση δημιουργείται όταν 3 λεωφορεία ή τρολεϊ κατεβαίνουν ταυτόχρονα την Βασ. Σοφίας; Άσε που με τις καθημερινές πορείες τινάζονται τα δρομολόγια στον αέρα.
Εγώ όμως θα πρότεινα να κοπούν και τα 622/815. Ας ξαναγίνει το 213 Ευαγγελισμός-Γουδί. Για τους κλάδους προς Ταύρο-Γαλάτσι θα πρέπει να γίνουν τοπικά δρομολόγια ή άλλοι συνδυασμοί, αλλά δεν γνωρίζω τις περιοχές για να προτείνω.
Τέλος, θα πρότεινα και το σπάσιμο του 608 σε 2 κλάδους: το παλιό 222 Ευαγγελισμό-Ζωγράφου και το παλιό 608 από Ομόμοια για Γαλάτσι. Το πλεονέκτημα αυτών των λύσεων είναι οτι εξοικονομούνται οχήματα από το κόψιμο του κέντρου και αποφέυγονται οι γνωστές καθυστέρήσεις. Το μειονέκτημα είναι το γνωστό: ανάγκη μετεπιβίβασης στο μετρό.
Ωστόσο ενόψει των περικοπών στα δρομολόγια και του κυκλοφοριακού χαους, θεωρώ οτι είναι προτιμότερο και ρεαλιστικότερο να έχουμε μικρές γραμμές με συχνά και αξιόπιστα δρομολόγια, παρά λεωφορεία χαμένα στην κίνηση.