(25-09-2011, 12:03 PM)meganium Wrote: Ωστόσο, για τον πρόεδρο της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (ΠΟΑΥΣ) κ. Σοφ. Φάτσιο, δεν υφίσταται κανένα θέμα απελευθέρωσης, εκφράζοντας μάλιστα την απορία από πού προκύπτει τέτοιο ζήτημα. «Εκτελούμε δημόσια συγκοινωνία και έχουμε σύμβαση έργου με το κράτος έως το 2019», επισημαίνει στο «Κ» ο κ. Φάτσιος, υποστηρίζοντας ότι οτιδήποτε άλλο επί του θέματος, είναι περιττό.
Το παραπανω νομιζω οτι ειναι το ζουμι της υποθεσης.Τα ΚΤΕΛ εχουν αναλαβει το μεταφορικο εργο μεχρι το 2019 και οποιαδηποτε''προσβολη''της συμβασης αυτης μπορει να οδηγησει τη χωρα μας σε τσουχτερα προστιμα σε περιπτωση προσφυγης των ΚΤΕΛ στα Ευρωπαικα δικαστηρια.
Οποτε μεχρι τοτε κρατατε πολυ μικρο καλαθι για κατι τετοιο.
Αλλα ακομα και εαν και οταν γινει η απελευθερωση μην εχετε την ψευδαισθηση οτι θα μπορεσει ο καθενας που θελει να γινει ιδιοκτητης λεωφορειου να βγαλει μια αδεια κ ενα οχημα και να κανει τον λεωφορειατζη(ομοιως και για Ταξι/Φορτηγα)..Η οικονομικη καταστροφη γι αυτον θα ειναι βεβαιη.Τα ΚΑΡΤΕΛ ΤΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ(και συγκεκριμενα οι μεγαλες εταιρειες,οχι οι μικροιδιοκτητες τουριστικοι)θα φανε οτι φανε στις μεγαλες κερδοφορες γραμμες.