για το
608 εννοείται πως θέλω την καλύτερη συχνότητα για το λεωφορείο που περνάει κάτω απ' το σπίτι μου, αλλα βλέπω στο Site του ΟΑΣΑ συχνότητα 6-8' για το χειμερινό πρόγραμμα. Όσο για τη βραδινή δρομολόγιση πιστεύω πως χρειάζονται 4 οχήματα (η διαδρομή είναι περίπου 45' ανα κατεύθυνση +15' διάλειμμα για τον οδηγό σε κάθε τέρμα)
για το
219 ζητώ συγνώμη για το ορθογραφικό λάθος βιασύνης,
Στ. Καλλιθέας - Αγ. Δημήτριος λέγεται, έβαλα ένα σταθμό παραπάνω
H πρόταση του citaro για το Γουδή είναι αρκετά καινοτόμα, αλλά με προβληματίζουν οι διαφορές στη συχνότητα 051-622/815, το μεν πρώτο έχει αιχμή στα 6'-8' ενώ οι γραμμές του Γουδιού μαζί στα 11'
Σχετικά με το σταθμό της Δάφνης, απλά τον έχω μισήσει, συμφέρει να κατεβαίνεις στη Γυμναστική ακαδημία και να περπατάς μέχρι το μετρό, πας σίγουρα πιο γρήγορα... Γι' αυτό προσπαθώ να αποφύγω όσο μπορώ αυτό το σταθμό απο Ηλιούπολη, καθώς τον χρόνο που κερδίζει το 237 από το να πάει Αθήνα τον χάνει ο επιβάτης από τα φανάρια (Εθν. Αντιστάσεως και Βουλιαγμένης, και τη μετεπιβάβαση στο μετρό)
Αν και δεν είναι στον τομέα 2 αλλά αναφέρθηκε, το 051 θα μπορούσε να τερματίζει είτε στο Στ. Λαρίσσης,είτε στην Ακαδημίας στον παράδρομο που έχει αρκετό χώρο, σίγουρα πάντως η σημερινή του αφετηρία που κάνει βόλτες γύρω από την Ομόνοια είναι η πλέον λανθασμένη.