Thread Rating:
- 22 Vote(s) - 2.95 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(16-09-2011, 03:17 PM)argymeg Wrote: Ρε παιδιά, προφανώς και δε θα λύσει ο ΟΑΣΑ τα προβλήματα του κέντρου αλλά δεν είναι δυνατόν, ούτε αυτοί σαν οργανισμός ούτε εμείς σαν επιβάτες/πολιτες να σηκώνουμε τα χέρια και να εγκαταλείπουμε τις περιοχές στην τύχη τους... Στην τελική οκ, εγκληματικότητα έχουν αλλά έχουν και κατοίκους, αυτοί πως θα εξυπηρετηθούν αν κοπούν όλα τα λεωφορεία;
Φυσικά και δεν γίνεται να κοπούν όλα τα λεωφορεία σε μια περιοχή π.χ. η περιοχή γύρω απ'την πλατεία Βάθης που η εγκληματικότητά της είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα ιδιαιτέρως μόλις νυχτώσει έχει τις ακόλουθες διερχόμενες γραμμές: Β9,Γ9,Α10,Β10,Γ10,Α11,Β11,Β12,Γ12,719 και 732. Σύνολο : 11 γραμμές. Γιατί να μην μείνουν τα Β9,Α10,Β10,Β12 και 732 που έχουν τις στην αιχμή 10λεπτο, 10λεπτο συνδυασμένο, 10λεπτο και 7λεπτο αντοίστοιχα. Τα Γ10,Γ12 και 719 μπορούν να τοπικοποήθουν ως προς την Αττική και να αυξήσουν την συχνότητα τους αλλά και την αξιοπιστία τους και το Γ9 στα Ανω Πατήσια και φυσικά εδώ ενοείται αύξηση συχνότητας.
|
|
16-09-2011, 05:59 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - by mercedes elbo - 16-09-2011, 05:59 PM
|
Users browsing this thread: 27 Guest(s)
|