Eγώ πιστεύω ότι η συγκοινωνία Βουλιαγμένης και Βάρης πρέπει να γίνει ως εξής (η Βούλα θεωρώ οτι έχει πολυ καλή συγκοινωνία).
Για την Βουλιαγμένη:
Το 114 από Γλυφάδα ανά 60' και να λειτουργεί μέχρι τουλάχιστον 21:00-22:00 το βράδυ.
Το 149 πηγαίνει και μόνο από παραλιακή και το 170 μόνο από Βουλιαγμένης και λειτουργεί ανά 60'
Επίσης κατάργηση με τη σημερινή μορφή του 163 και δημιουργία μιας νέας γραμμής 163 Βούλα-Άνω Βουλιαγμένη αποκλειστικά με midi ώστε να εξηπηρετηθούν και οι περιοχές στην Άνω Βουλιαγμένη
Διαδρομή:
Λεωφ. Κωσταντίνου Καραμνλή-Λεωφ. Βάρης Βάρκιζας-δεξιά Σερρων-συνέχεια Αθηνών-συνεχεια Μενελάου-δεξιά Αλεξάνδρου Παναγούλη-αριστερά Ιάσωνος-δεξιά Πανός-δεξιά Ποσειδώνος-συνέχεια Κων/νου Καραμανλή-δεξιά Λεωφ.Βασιλέως Παύλου-αριστερά Ζεφύρου-αριστερά Λεωφ. Κων/νου Καραμανλή
Βέβαια έχω κάποιες ενστάσεις αν θα λειτουργήσει αυτή η γραμμή και δεν θα την κάνουνε όπως τα 162-163 σήμερα που δουλέυουν την Κυριακή με ωράρια 11:00-16:00



Για την Βάρη:
Kόψιμο του 116 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο 115 που θα λειτουργεί όλη μέρα.
Το 170 όπως είπα και πριν πέρνει όλη την Βουλιαγμένης και το κομμάτι του 149 στο Δίλοφο. Η επιστροφή όπως έιναι + το οτι θα πήγαινει και στο γυρισμό στο Δίλοφο από Βάρης Κορωπίου-αριστερά Εικοστής Πέμπτης Μαρτίου-δεξιά Μαραθωνομάχων-αριστερά Εικοστής Ογδής Οκτωμβρίου-αριστερά Ανδρέα Παπανδρέου και συνέχεια ως έχει.Συχνότητα ανά 60'. Επίσης το 149 πάυει να διέρχεται απ' το Δίλοφο.
Κόψιμο 125 και ενσωμάτωση του ενός οχήματός του στο 120 το οποίο θα δουλεύει ανα 30'.
171 χωρίς καμιά τροποποιήση.
Τέλος για το Ε22 θεωρώ οτι πρέπει να είναι η υποστηρικτική όλων των παρπάνω γραμμών που θα παίζει το ρόλο του κορμού εξπρές για την Αθήνα.
Έτσι θα έχουμε:
Στο κομμάτι της Βουλιαγμένης σταθερή συχνότητα ανά 15'
115 2/60'
114 1/60'
149 1/60'
+ Ε22 2-3/60'
Στο κομμάτι Βάρης Βάρκιζας μέχρι Καλύμνου στάνταρ ανά 30'
120 2/60'
Στο ανατολικο κομμάτι της Βάρης συχνότητα ανά 30'
149 1/60'
170 1/60'
Και πάνω στο Δίλοφο 3 διελεύσεις την ώρα.
Tώρα όσον αφορά τον νέο Στ. Ελληνικου απλά θα μεταφερθούν τα 114,115,120,149 και 171 εκεί.
Το 170 προτείνω να πάει και αυτό εκεί και να μην κατεβαίνει Γλυφάδα αλλά κατευθειάν Βουλιαγμένης.