Thread Rating:
- 33 Vote(s) - 3.03 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ
Όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Citaro, οι Ολυμπιακές γραμμές που ήταν πολύ σωστές σαν έμπνευση, έχουν σχεδόν εξαφανιστεί σήμερα. Ναι μεν το σπάσιμο του Χ40 σε Χ40 και Χ41, με διέλευση μέσα από το Μενίδι σε δύο παραλλαγές (εξ ου και τα δύο διαφορετικά νούμερα) αύξησαν την χρησιμότητά τους, αλλά το Χ27 τελικά έγινε απλή τοπική γραμμή (247), όπως και τα Χ29 και Χ22 (700 και 800 αντίστοιχα), το πρώτο με επέκταση προς το Θέατρο Πέτρας, το δε Χ14 έγινε πολύπαθο, ξεκινώντας ως "άλλο το πρωϊ και άλλο το βράδυ", μετά προστέθηκε και το ρουσφετολογικής προέλευσης Ε14, και φτάσαμε το καλοκαίρι στην συγχώνευση των δύο και έχουμε Ε14 express Σύνταγμα-Ο.Α.Κ.Α.-Υπουργείο Παιδείας μέχρι τις 6:00 το απόγευμα, μετά για 2 ώρες Χ14 πάλι express μέχρι Ο.Α.Κ.Α. και κατόπιν Χ14 απλό μέχρι Κηφισιά.
Για τους κορμούς, ενέδωσαν στις τοπικές πιέσεις και ο καθένας απέκτησε από 2 και 3 παραλλαγές και γίνονται όσα αναφέρει ο Citaro.
Για τα βόρεια προάστις που κινούμαι περισσότερο και γνωρίζω καλλίτερα, σκέφτομαι την καθιέρωση των παρακάτω:
- Στην Κηφισιά, εδώ και καιρό υπάρχουν πιέσεις για την δημιουργία δημοτικής συγκοινωνίας. Ταυτόχρονα, ο Ο.Α.Σ.Α. λειτουργεί κάποιες γραμμές με απαράδεκτες συχνότητες, όπως η 525, η 560 και η 561.
Η πρότασή μου είναι τα 522, 523, 524 και 525 να μετατραπούν σε δημοτική συγκοινωνία με μεγαλύτερες συχνότητες για το 525 και την χρήση μεγαλύτερων λεωφορείων, το υφιστάμενο 560 να επεκταθεί στο Μορτερό προς την γειτονιά πίσω από το "Mega AB" και το 561 μέσω της οδού Γεωργίου Παπανδρέου και Ρόδων προς Εκάλη.
- Στο Μαρούσι, τα 501 και 527 να επεκταθούν μέχρι το "δαχτυλίδι" στην Λεωφ. Κηφισίας για να έχουν σύνδεση και με τον Προαστιακό. Το 1995, όταν καθιερώθηκαν οι κορμοί και τα τοπικά, ο χώρος αυτός αποτέλεσε την αφετηρία των 501 και 527.
- Το 642 να επεκταθεί ως την Πλατεία Δημοκρατίας στην Άνω Πεύκη ακολουθώντας την διαδρομή του παλιού 502.
- Αξιοποίηση του ανατολικού σταθμού λεωφορείων του Ο.Α.Κ.Α. με την δημιουργία οργανωμένης αφετηρίας κατά τα πρότυπα της Εθνικής Άμυνας, του Νομισματοκοπείου κ.ά. με δημιουργία τοπικών/τροφοδοτικών γραμμών προς Γαλάτσι, Χαλάνδρι και Βριλήσσια, κατά τα πρότυπα του 410 (αποφεύγοντας το κέντρο του Αμαρουσίου για βελτίωση του χρόνου διαδρομής).
- Με δεδομένη πλέον την διέλευση 4 γραμμών κατά μήκος της Λεωφ. Ειρήνης από Μαρούσι μέχρι περίπου Πλατεία Βενιζέλου στην Πεύκη, αλλά και την χρήση πλέον μεγαλύτερων λεωφορείων (12μετρων) στο 070 της Συγκοινωνίας Αμαρουσίου, εκτροπή του 541 μέσω Κάτω Πεύκης κατά τα πρότυπα των 501/527 όταν πρωτοέγιναν τοπικά, για καλλίτερη εξυπηρέτηση της Κάτω Πεύκης που τώρα με τα αραιά δρομολόγια της Δημοτικής Συγκοινωνίας και των 501/527, δεν εξυπηρετείται ικανοποιητικά δεδομένου του ότι η γραμμή του Δήμου, που περνά από Νερατζιώτισσα, είναι κάθε 60 λεπτά, και το 527 διέρχεται από τον σταθμό Αμαρουσίου από τελείως άβολο σημείο, αντίθετα προσανατολισμένο σε σχέση με την διαδρομή του. Το 541 μπορεί από την Λεωφ. Ειρήνης (προς Μαρούσι) να στρίβει δεξιά στην Ελευθερίου Βενιζέλου, αριστερά πάλι Βύρωνος, ευθεία (κάτω από τις γραμμές) Αγίου Κωνσταντίνου, κατ' εξαίρεση αριστερά Αγ. Αναργύρων, δεξιά Θησέως, να κάνει τον κύκλο στο κέντρο του Αμαρουσίου ως έχει, και από την Περικλέους αριστερά Παν. Τσαλδάρη, ευθεία παράλληλα με τις γραμμές Νερατζιωτίσσης, δεξιά Ύδρας, αριστερά Λ. Κατσώνη, δεξιά Βύρωνος, δεξιά Αγωνιστών, δεξιά Υψηλάντου, αριστερά Αγ. Παντελεήμονος, αριστερά Λεωφ. Ειρήνης και κατόπιν ως έχει. Έτσι εξυπηρετεί τις γειτονιές της Κάτω Πεύκης με λίγα σημεία κοινά με τις υφιστάμενες γραμμές δημοτικών γραμμών και άλλων τοπικών γραμμών του Ο.Α.Σ.Α.
- Το 448, ερχόμενο από Βριλήσσια, να στρίβει από την Σωρού αριστερά Αμαρουσίου Χαλανδρίου, δεξιά Ομορφοκκλησιάς (πρώην Village Centre), και δεξιά Λεωφ. Κηφισίας ώστε να εξυπηρετεί στον σταθμό του Προαστιακού και στις δύο κατευθύνσεις.
|
|
17-11-2009, 12:11 PM |
|
Messages In This Thread |
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - by panos81 - 17-11-2009, 12:11 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 04:40 PM
RE: - by abc - 20-11-2009, 09:00 PM
|
Possibly Related Threads… |
Thread |
Author |
Replies |
Views |
Last Post |
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 |
AlexNik |
16 |
12.444 |
27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2 |
AlexNik |
57 |
36.001 |
16-11-2013, 07:30 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 |
AlexNik |
14 |
12.593 |
16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 |
AlexNik |
20 |
14.768 |
07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 |
AlexNik |
21 |
16.756 |
30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ |
nikos1991 |
2 |
4.021 |
07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 |
AlexNik |
21 |
15.953 |
05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 |
AlexNik |
5 |
6.154 |
17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 |
AlexNik |
11 |
11.262 |
02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
|
|
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 |
AlexNik |
10 |
8.139 |
07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)
|