This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 25 Vote(s) - 3.6 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Οι Δήμοι και Κοινότητες/Οικισμοί της Περιοχής Εξυπηρέτησης των Αστικών Συγκοινωνιών ομαδοποιούνται στους παρακάτω 11 Τομείς Αστικών Συγκοινωνιών, οι οποίοι χρησιμοποιούνται και για την αρίθμηση των κεντρικών, διαδημοτικών και τοπικών λεωφορειακών γραμμών (οι γραμμές-κορμοί έχουν δική τους αρίθμηση):

Τομέας 0 : ΑΘΗΝΑ
Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
Τομέας 2 : ΔΑΦΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΥΜΗΤΤΟΣ, ΒΥΡΩΝΑΣ, ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ, ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Τομέας 3 : ΓΕΡΑΚΑΣ, ΑΝΘΟΥΣΑ, ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ, ΠΑΛΛΗΝΗ, ΣΠΑΤΑ, ΠΑΙΑΝΙΑ, ΚΟΡΩΠΙ, ΑΡΤΕΜΙΔΑ, ΣΑΡΩΝΙΔΑ
Τομέας 4 : ΠΑΠΑΓΟΣ, ΧΟΛΑΡΓΟΣ, ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ, ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, ΧΑΛΑΝΔΡΙ, ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ, ΠΕΝΤΕΛΗ, ΝΕΑ ΠΕΝΤΕΛΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 5 : ΠΕΥΚΗ, ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ, ΜΕΛΙΣΣΙΑ, ΚΗΦΙΣΙΑ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΕΚΑΛΗ, ΑΝΟΙΞΗ, ΔΡΟΣΙΑ, ΔΙΟΝΥΣΟΣ, ΜΠΑΛΑ, ΣΤΑΜΑΤΑ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΚΡΥΟΝΕΡΙ, ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ, ΜΑΡΟΥΣΙ
Τομέας 6 : ΨΥΧΙΚΟ, ΦΙΛΟΘΕΗ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ, ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΜΑΡΟΥΣΙ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ, ΝΕΑ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑ
Τομέας 7 : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ, ΝΕΑ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ, ΚΑΜΑΤΕΡΟ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ, ΑΧΑΡΝΑΙ, ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ, ΖΕΦΥΡΙ, ΦΥΛΗ
Τομέας 8 : ΧΑΙΔΑΡΙ, ΑΙΓΑΛΕΩ, ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ, ΤΑΥΡΟΣ, ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ, ΠΕΡΑΜΑ, ΜΑΝΔΡΑ, ΜΑΓΟΥΛΑ, ΕΛΕΥΣΙΝΑ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
Τομέας 9 : ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ΜΟΣΧΑΤΟ, ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Για παράδειγμα, μία γραμμή, που ο αριθμός της αρχίζει με το νούμερο 1 (π.χ. 101), έχει ως προορισμό τα νότια προάστια (τομέας 1).
29-11-2009, 06:23 PM
Website Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#2
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
213 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
220 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
232 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ
07-12-2009, 11:39 AM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#3
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Wrote: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ

Φιλε aliance συμφωνω με τη προταση σου, αλλα εαν λαβουμε υπ΄οψιν και τις νεες επεκτασεις μετρο (το θεμα ειναι ομως πότε θα ειναι ετοιμες.) οι παραπανω λεωφορειακες γραμμες θα επρεπε να ειχαν ως εξης:

208 Κ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ
247 ΑΓ.ΚΟΣΜΑΣ-ΣΤ.ΑΛΙΜΟΣ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
07-12-2009, 05:48 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#4
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Θα πρότεινα σχετικά με την γραμμή 732, να μην κανει τον κύκλο στην περιοχή της Ζωοδόχου Πηγής αλλά αντίθετα να τερματίζει απευθείας στην Νέα Ελβετία, ενώ παράλληλα να δημιουργηθεί μια τοπική γραμμή 214 Ζωοδόχος Πηγή - Σταθμός Ευαγγελισμού (κυκλική) που θα καλύψει αυτό το κενό, και θα ενισχύσει την λεωφορειακή εξυπηρέτηση της Φορμίωνος. Ο λόγος είναι ότι το 732 είναι μια διακεντρική γραμμή με μεγάλο μήκος, που σημαίνει ότι είναι και αρκετά επιρεπής σε καθυστερήσεις, αρκετές φορές η αναμονή αρκετά κοντά στην αφετηρία μπορεί να φτάσει και τα 30 λεπτά ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ένα λεωφορείο καθυστερεί τόσο που το επόμενο το προλαβαίνει και πάνε το ένα πίσω από το άλλο θυμίζοντας αρθρωτό!

Μιας και αναφέρθηκα στην Φορμίωνος, η οποία έχει μεγάλο πρόβλημα με τον κυκλοφοριακό της φόρτο και τα παρκαρισμένα (πολλές φορές ΔΙΠΛΟπαρκαρισμένα) αυτοκίνητα, θα πρότεινα να εφαρμοστεί ένα σύστημα που είδα στην Πάτρα, όπου κατά μήκος της διαχωριστικής γραμμής στο μέσο του οδοστρώματος, τοποθετούνται πλαστικά κολωνάκια κόκκινου φωσφορίζοντος χρώματος (στην Αθήνα τα έχω δεί μόνο σε γωνίες δρόμων) που καθιστούν μεν αδύνατο το προσπέρασμα, όμως αποθαρρύνουν τους οδηγούς να σταθμεύουν επί της οδού παρά μόνο όπου υπάρχουν θέσεις στάθμευσης. Πολλές φορές το 732 καθυστερεί πολύ στο τμήμα της Φορμίωνος από την Υμηττού μέχρι την 10η περίπου.
05-01-2010, 12:03 PM
Find Reply
antonis Offline
Honorary member



Posts: 52
Joined: 11-10-2009
#5
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Wrote: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:.
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220

Φίλε aliance, η γραμμή 221 είναι εντελώς άχρηστη, αφού, στο τμήμα που διαφοροποιείται απο το 220, περνάει απο ερημιές και πρέπει να καταργηθεί εντελώς, ώστε να παραμείνει μόνο η 225 και -έστω με λίγα δρομολόγια τις βραδυνές ώρες και τα σαββατοκύριακα- το 220. Άλλωστε η μόνη στάση του 221 που έχει νόημα (φοιτητική εστία) απέχει ελάχιστα απο τις στάσεις του 220. Από την άλλη, το 051 έχει συχνότερα δρομολόγια από το 221, οπότε η σύνδεση τους θα είναι ανομοιογενής. Επιπλέον, το τμήμα από Ακαδημία μέχρι την αφετηρία του 051 που εξυπηρετείται από δεκάδες άλλα μέσα, διέρχεται απο την καρδιά του κέντρου (άρα και της κίνησης) με αποτέλεσμα τα δρομολόγια να γίνονται μπάχαλο. Άλλωστε, όσοι έρχονται με ΚΤΕΛ απο τον άξονα της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου μπορούν να κατεβαίνουν στη στάση μετρό Κεραμικός, όπου, από ο,τι μαθαίνω σταματούν αρκετά ΚΤΕΛ και διακινείται πολύς κόσμος, ώστε να φτάνουν απευθείας και σε ελάχιστο χρόνο στη στάση Ευαγγελισμός. Τέλος, όσοι δεν εξυπηρετούνται απο τον Κεραμικό γιατί έρχονται απο βόρεια, μπορούν να χρησιμοποιούν τον σταθμό του Μεταξουργίου.
Το γενικό νόημα είναι οτι δεν πρέπει να υπάρχουν γραμμές που διέρχονται απο το κέντρο, τη στιγμή που από τους ίδιους άξονες κινείται το μετρό.
05-01-2010, 12:57 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#6
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(05-01-2010, 12:57 PM)antonis Wrote: Άλλωστε, όσοι έρχονται με ΚΤΕΛ απο τον άξονα της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου μπορούν να κατεβαίνουν στη στάση μετρό Κεραμικός, όπου, από ο,τι μαθαίνω σταματούν αρκετά ΚΤΕΛ και διακινείται πολύς κόσμος, ώστε να φτάνουν απευθείας και σε ελάχιστο χρόνο στη στάση Ευαγγελισμός.

Μάλλον εννοείς το σταθμό ΕΛΑΙΩΝΑΣ. Εκεί αποβιβάζουν μερικά ΚΤΕΛ ενώ θα μπορούσαν περισσότερα!
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
07-02-2010, 02:37 PM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#7
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Wrote: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:
206 ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
208 Κ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
210 ΤΕΡΨΙΘΕΑ-ΣΟΥΡΜΕΝΑ-ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
213 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
220 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
221 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ-ΟΜΟΝΟΙΑ-ΣΤ. ΥΠΕΡ. ΛΕΩΦ. ΚΗΦΙΣΟΥ (051+221)
225 ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΛΟΓΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ 220
232 ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
237 ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ. ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ
247 ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-Λ. ΑΛΙΜΟΥ-ΑΓ. ΚΟΣΜΑΣ

Εγώ θα έλεγα τα εξής για τα "200"αρια:

Τα 206/237 ορθώς στη Δάφνη, όχι όμως ως κυκλικά, αλλά κανονικά με ώρες αφετηρία/τέρμα για να υπάρχει συντονισμός. Το 216 κατά ταύτα να πάει για φούντο.
Το 210 θα το ξανακοίταζα μαζί με το Β4 και θα ενοποιούσα τα λεωφορεία τους, κόβοντας φυσικά το κομμάτι του Β4 για Αθήνα.
212/213 ενοποίηση αντί για κατάργηση του 213.
209 + 054 : "Σπάσιμο" του 054. Το κομμάτι του Περισσού δεν μας αφορά εδώ. Το κομμάτι του Βύρωνα να ενοποιηθεί με το 209 και να δώσει δύο αντίρροπες κυκλικές γραμμές : α) 209 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ (ΚΥΚΛ) και β) 211 ΒΥΡΩΝΑΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ΚΥΚΛ)
220 + 225 : Εναλλάξ δρομολόγια ΔΕΥ-ΣΑΒ 0600 - 2100. Τις υπόλοιπες ώρε και ΚΥΡ μόνο 220.
221: Κατάργηση.
218/232: Ορθά προτείνεις το κόψιμο του 232. Επίσης κόψιμο του κλαδου ΥΕΝ - Πλ. Καραισκάκη γιατί άδεια πάνε - άδεια έρχονται και χάνουν πολύ χρόνο. Να τον καλύψουν τα 420/703 που ούτως ή άλλως πάνε στον Αγ. Διονύση (πιο κοντά στο ΥΕΝ)
235 : Πάει ΚΤΕΛ και ονομάζεται "235 ΣΤ.ΥΠΕΡ/ΚΩΝ ΚΗΦΙΣΟΥ-ΑΚΑΔΗΜΙΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ". Το 051 γίνεται τοπικό για Μεταξουργείο και θα δουλεύει μόνο ΠΣΚ.
245: Κόψιμο χθές!
247: Πόσους επιβάτες έχει;;
09-02-2010, 01:41 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#8
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Το 247 ίσως πετύχαινε καλλίτερα νούμερα αν έφτανε είτε μέχρι Γλυφάδα, είτε να έστριβε δεξιά από την Αλίμου προς Καλαμάκι. Ο πρώην Δυτικός Αεροσταθμός έχει κίνηση μόνο όταν φιλοξενεί κάποια έκθεση.
09-02-2010, 01:29 PM
Find Reply
christos126 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 38
Joined: 14-11-2009
#9
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Έχω μια αμφιβολία σχετικά με τα 206/237. Ο δρόμος που οδηγεί προς το σταθμό της Δάφνης είναι εξαιρετικά κορεσμένος και αν δε δοθεί μεγαλύτερος χρόνος στα φανάρια με την Ηλιουπόλεως και τη Βουλιαγμένης, πιστεύω πως οι επιβάτες θα κάνουν περισσότερο χρόνο να φτάσουν προς το κέντρο μέσω σταθμού Δάφνης με μετρό παρά απ' ευθείας με τα 206/237. Γιατί τα λεωφορεία αυτά με το που φτάνουν πίσω στη Γυμν.Ακαδημία θα πρέπει να ακολουθήσουν μια χρονοβόρο πορεία (υπό τις παρούσες συνθήκες) προς το μετρό Δάφνης, να κάνει το λεωφορείο το ημικύκλιο και να αποβιβάσει στις χωροθετημένες αφετηρίες όπου οι επιβάτες θα κατέβουν να πάρουν το μετρό. Τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι για την περίπτωση των 2 αυτών γραμμών?
09-02-2010, 02:37 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#10
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(09-02-2010, 01:41 AM)Citaro Wrote:
(07-12-2009, 11:39 AM)aliance Wrote: Προτείνω τις εξείς τροποποιήσεις:

245 ΕΝΙΣΧΥΣΗ

245: Κόψιμο χθές!

Έτσι όπως είναι το 245 άδειο τριγυρνά. Αλλά μιά γραμμή Σταθμός Κατεχάκη-Παγκράτι-Νέος Κόσμος (ή ακόμα καλύτερα Ταύρος για να τροφοδοτεί τον σταθμό του ΗΣΑΠ) με σοβαρά δρομολόγια πιστεύω θα είχε επιτυχία αφού θα εξυπηρετεί το Παγκράτι και σταθμούς από όλες τις γραμμές μετρό (Ταύρος, Κατεχάκη, Νέος Κόσμος) και το τραμ. Μαζί με το κομμάτι του 140 (που έχουμε αναφέρει πολλές φορές πρέπει να σπάσει στην Κατεχάκη) μεταξύ Κατεχάκη-Σταθμού Λαρίσης, θα μπορούσαν να είναι δυο ωραιότατες περιφερειακές γραμμές!
09-02-2010, 03:20 PM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#11
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(09-02-2010, 03:20 PM)Giannis Wrote: Έτσι όπως είναι το 245 άδειο τριγυρνά. Αλλά μιά γραμμή Σταθμός Κατεχάκη-Παγκράτι-Νέος Κόσμος (ή ακόμα καλύτερα Ταύρος για να τροφοδοτεί τον σταθμό του ΗΣΑΠ) με σοβαρά δρομολόγια πιστεύω θα είχε επιτυχία αφού θα εξυπηρετεί το Παγκράτι και σταθμούς από όλες τις γραμμές μετρό (Ταύρος, Κατεχάκη, Νέος Κόσμος) και το τραμ. Μαζί με το κομμάτι του 140 (που έχουμε αναφέρει πολλές φορές πρέπει να σπάσει στην Κατεχάκη) μεταξύ Κατεχάκη-Σταθμού Λαρίσης, θα μπορούσαν να είναι δυο ωραιότατες περιφερειακές γραμμές!
Από Παγκράτι στον Ταύρο, δεν είναι πιο γρήγορο να πάρει κανείς τα 054/203/204 για Ευαγγελισμό ή τα 2/4/11/209 για Σύνταγμα ή ακόμα από Νέο Κόσμο και να αλλάξει Μοναστηράκι ή Ομόνοια; Το ίδιο για την αντίστροφη διαδρομή.
09-02-2010, 04:06 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#12
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Ναι πρέπει να έχεις δίκιο. Ο συνδυασμός που προτείνεις μου φαίνεται ταχύτερος. Στο μυαλό μου έχω τα εξής: Την παλιά 245 που μπορεί πιστευω να αποδώσει αν είναι πυκνότερη, την σύνδεση Παγκρατίου με ΗΣΑΠ για να μπορεί κάποιος να πάει εύκολα Πειραιά, το κομμάτι Ταύρος-Νέος Κόσμος (αν και όντως αυτό πάει παράλληλα με το 219) και κυρίως μία περιφεριακή που δεν θα περνάει από το κέντρο και άρα δεν θα κολλάει τόσο εύκολα σε κίνηση.

Κάτι τέτοιο σκεφτόμουν:
[Image: 245lc.jpg]
09-02-2010, 05:20 PM
Website Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#13
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(09-02-2010, 02:37 PM)christos126 Wrote: Έχω μια αμφιβολία σχετικά με τα 206/237. Ο δρόμος που οδηγεί προς το σταθμό της Δάφνης είναι εξαιρετικά κορεσμένος και αν δε δοθεί μεγαλύτερος χρόνος στα φανάρια με την Ηλιουπόλεως και τη Βουλιαγμένης, πιστεύω πως οι επιβάτες θα κάνουν περισσότερο χρόνο να φτάσουν προς το κέντρο μέσω σταθμού Δάφνης με μετρό παρά απ' ευθείας με τα 206/237. Γιατί τα λεωφορεία αυτά με το που φτάνουν πίσω στη Γυμν.Ακαδημία θα πρέπει να ακολουθήσουν μια χρονοβόρο πορεία (υπό τις παρούσες συνθήκες) προς το μετρό Δάφνης, να κάνει το λεωφορείο το ημικύκλιο και να αποβιβάσει στις χωροθετημένες αφετηρίες όπου οι επιβάτες θα κατέβουν να πάρουν το μετρό. Τι γνώμη έχετε οι υπόλοιποι για την περίπτωση των 2 αυτών γραμμών?

Έχεις απόλυτο δίκιο! Και δεν είναι μόνο αυτές οι δύο γραμμές που εμφανίζουν πρόβλημα στην προσέγγιση σταθμού, αλλά και πολλές άλλες: Πχ το 225, έτσι όπως το έχουν σήμερα, μέχρι να πάει από το Χίλτον μέσω Μιχ/πούλου στη Ριζάρη και να ξαναβγεί στη στάση Ευαγγελισμός για Ιλίσια, θέλει το απόγευμα πάνω από 10' . Στο χρόνο αυτό το κανονικό 220 έχει φτάσει Ακαδημία και έχει επιβιβάσει!
Το ίδιο γινόταν μέχρι πρότινος στην Άμυνα. Όσα λεωφορεία έρχονταν από Μεσογείων, έχαναν πολύ χρόνο στην αναστροφή, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν οι επιβάτες στη 2η Χολαργού και να πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμο!
Ίσως τελικά να είναι καλύτερο να διατηρηθούν οι κοντινές στην Αθήνα "Ηλιούπολες" 206/237 όπως είναι, και να προσφέρουν μαζί με το Α3 την επίγεια σύνδεση της Βουλιαγμένης.
Μια που μιλάμε για τομέα "2", πρέπει να δούμε και τις εξής γραμμές : 856, 057. Ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τις παλιές 202 και 228. Ξέρει κανείς να μας πει κατά πόσο "περπατάει" η διασύνδεσή τους με γραμμές της Δυτικής Αθήνας; Προσφέρουν ή απλά χάνονται στην κίνηση και άρα θέλουν "τοπικοποίση;"
09-02-2010, 09:52 PM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#14
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Με την έναρξη λειτουργίας της επεκτάσεως της γραμμής 2 πρός Ελληνικό, είναι απαραίτητη η δημιουργία μιας τοπικής κυκλικής γραμμής που θα κινείται στην περιοχή μεταξύ Σουρμένων και Ανατολικού Αερολιμένα. Αν θέλει κάποιος σήμερα να μεταβεί στο εκθεσιακό κέντρο του πρώην Ανατολικού Αερολιμένα, αν δεν έχει όχημα, πρέπει να περπατήσει 2+ χλμ από τη Βουλιαγμένης.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
10-02-2010, 10:44 PM
Find Reply
christos126 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 38
Joined: 14-11-2009
#15
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(09-02-2010, 09:52 PM)Citaro Wrote: Έχεις απόλυτο δίκιο! Και δεν είναι μόνο αυτές οι δύο γραμμές που εμφανίζουν πρόβλημα στην προσέγγιση σταθμού, αλλά και πολλές άλλες: Πχ το 225, έτσι όπως το έχουν σήμερα, μέχρι να πάει από το Χίλτον μέσω Μιχ/πούλου στη Ριζάρη και να ξαναβγεί στη στάση Ευαγγελισμός για Ιλίσια, θέλει το απόγευμα πάνω από 10' . Στο χρόνο αυτό το κανονικό 220 έχει φτάσει Ακαδημία και έχει επιβιβάσει!
Το ίδιο γινόταν μέχρι πρότινος στην Άμυνα. Όσα λεωφορεία έρχονταν από Μεσογείων, έχαναν πολύ χρόνο στην αναστροφή, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν οι επιβάτες στη 2η Χολαργού και να πηγαίνουν με τα πόδια στο σταθμο!
Ίσως τελικά να είναι καλύτερο να διατηρηθούν οι κοντινές στην Αθήνα "Ηλιούπολες" 206/237 όπως είναι, και να προσφέρουν μαζί με το Α3 την επίγεια σύνδεση της Βουλιαγμένης.
Μια που μιλάμε για τομέα "2", πρέπει να δούμε και τις εξής γραμμές : 856, 057. Ας μην ξεχνάμε ότι προέρχονται από τις παλιές 202 και 228. Ξέρει κανείς να μας πει κατά πόσο "περπατάει" η διασύνδεσή τους με γραμμές της Δυτικής Αθήνας; Προσφέρουν ή απλά χάνονται στην κίνηση και άρα θέλουν "τοπικοποίση;"

Το 202/856 το χρησιμοποιώ χρόνια, καθώς με εξυπηρετεί. Κατ' αρχάς δεν θα εξυπηρετούσε η "απόλυτη τοπικοποίηση" ως προς το Στ.Αγ.Ιωάννη, καθώς είναι δύσκολη η προσέγγιση και θα επιβάρυνε το χρόνο διαδρομής προς το κέντρο. Άρα η γραμμή αυτή μπορεί να αξιοποιείται για διακεντρικές συνδέσεις. Κατά τον ίδιο τρόπο από τη μεριά του Αιγάλεω μπορεί να αναλάβει, μαζί με την 813, τη σύνδεση με το κέντρο μετά την αναδιάρθρωση των υπολοίπων γραμμών ως προς το Στ.Ελαιώνα.

Έτσι θεωρώ την 856 επιτυχημένη, καθώς είναι "συνεπής" ως προς το εξής: και στα 2 άκρα της ενώνει με το κέντρο αλλά και με αρκετούς σταθμούς μετρό περιοχές που είναι όμορες της Αθήνας και άρα έχει νόημα η λεωφορειακή σύνδεση. Θεωρώ πως από τη μεριά του Υμηττού είναι ίσως πιο έντονη η ανάγκη αυτή σε σχέση με το Αιγάλεω, δεδομένου ότι η γραμμή 3 καλύπτει μεγάλη απόσταση (Σύνταγμα-Αιγάλεω) σε ιδιαίτερα σύντομο διάστημα, όμως από την άλλη η Δυτική Αθήνα δεν έχει την ίδια πυκνότητα της λεωφορειακής κάλυψης, που πάντα απαιτείται, με τη Λ.Βουλιαγμένης.
11-02-2010, 12:52 AM
Find Reply
N1Ellinikou Offline
Mercedes-Benz O405N
*



Posts: 98
Joined: 10-10-2009
#16
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(10-02-2010, 10:44 PM)ELBO O405GN Wrote: Με την έναρξη λειτουργίας της επεκτάσεως της γραμμής 2 πρός Ελληνικό, είναι απαραίτητη η δημιουργία μιας τοπικής κυκλικής γραμμής που θα κινείται στην περιοχή μεταξύ Σουρμένων και Ανατολικού Αερολιμένα. Αν θέλει κάποιος σήμερα να μεταβεί στο εκθεσιακό κέντρο του πρώην Ανατολικού Αερολιμένα, αν δεν έχει όχημα, πρέπει να περπατήσει 2+ χλμ από τη Βουλιαγμένης.

Αυτη τη προταση την ειχε κανει πριν χρονια ο Δημαρχος Ελληνικου. Πιο συγκεκριμενα ειχε προτεινει να επεκταθει η γραμμη 205 και προς το Δημαρχειο Ελληνικου. Το κομματι θα ηταν το εξης: Ιασωνιδου-Ελ.Βενιζελου-Δημαρχειο Ελληνικου-Ανατολικο Αεροδρομιο-Λ. Βουλιαγμενης- κ.ο.κ
Καμμια κινηση ομως δεν εγινε απο τον ΟΑΣΑ. Για να δουμε αν θα γινει οταν το μετρο ερθει απο εδω...
17-02-2010, 10:49 AM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#17
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(17-02-2010, 10:49 AM)N1Ellinikou Wrote: Αυτη τη προταση την ειχε κανει πριν χρονια ο Δημαρχος Ελληνικου. Πιο συγκεκριμενα ειχε προτεινει να επεκταθει η γραμμη 205 και προς το Δημαρχειο Ελληνικου. Το κομματι θα ηταν το εξης: Ιασωνιδου-Ελ.Βενιζελου-Δημαρχειο Ελληνικου-Ανατολικο Αεροδρομιο-Λ. Βουλιαγμενης- κ.ο.κ
Καμμια κινηση ομως δεν εγινε απο τον ΟΑΣΑ. Για να δουμε αν θα γινει οταν το μετρο ερθει απο εδω...

Κάνει άλλες κινήσεις ο ΟΑΣΑ και "ξεχειλώνει" το συγκοινωνιακό δίκτυο, βλέπε 555, 309 κλπ.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
18-02-2010, 02:24 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#18
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Πανεπιστημιούπολη, Πολυτεχνειούπολη) και γύρω περιοχές (Ζωγράφου, Καισαριανή, Βύρωνας, Παγκράτι, Ιλίσσια)

Για τις περιοχές αυτές, πιστεύω ότι πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των γραμμών που κατεβαίνουν κέντρο.

Επίσης, δύο από τους Δήμους (Καισαριανή και Ζωγράφου) έχουν αρκετά καλή δημοτική συγκοινωνία, που θα μπορούσε να ενταχθεί λειτουργικά στο δίκτυο του Ο.Α.Σ.Α.

Συνεπώς:

1) Υφιστάμενες διαμπερείς γραμμές
Οι 054, 224 και 732 προτείνω να διατηρηθούν, αλλά με περικοπές στα άκρα τους ώστε να μειωθεί το μήκος και να αυξηθεί η αξιοπιστία.

Για τις 054 και 224 δεν προτείνω κάποια αλλαγή από την πλευρά του Βύρωνα και της Καισαριανής. Αντίθετα προτείνω να σταματήσει να εξυπηρετεί την περιοχή του Βύρωνα που βρίσκεται ανατολικά (πάνω) από την Νέα Ελβετία, αλλά από την Φορμίωνος να πηγαίνει απευθείας στο τέρμα. Έτσι η ονομασία της να είναι
732 ΑΓ. ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ - ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ

Το 608 να παραμείνει όπως είναι, όπως και το 622.

Το 140 να τερματίζει στον σταθμό Κατεχάκη, και το 224 στα Δικαστήρια Ευελπίδων. Στο ενδιάμεσο να γίνει μια νέα γραμμή Στ. Κατεχάκη - Πολύγωνο - Πεδίον Άρεως.

2) Υφιστάμενες τοπικές γραμμές
Προτείνω να σταματήσουν οι υφιστάμενες γραμμές 203, 220, 221 και 235 να κατεβαίνουν Ακαδημία, αλλά να τερματίζουν στον σταθμό Ευαγγελισμού. Επίσης, να αλλάξει η ονομασία τους ώστε να αντικατοπτρίζει ακριβώς την διαδρομή που ακολουθούν. Τα 220, 221 και 235 σήμερα τερματίζουν στο ίδιο σημείο, αλλά αυτό δεν φαίνεται στην ονομασία της γραμμής. Με την περιοκοπή αυτή, το 220 και το 225 ενοποιούνται.
Το 204 καταργείται.

3) Νέες γραμμές
Προτείνω δύο νέες γραμμές.
Η μία με σκοπό την βελτίωση της εξυπηρέτησης της Μιχαλακοπούλου, προτείνω μια νέα γραμμή με αριθμό 231 Στ. Ευαγγελισμού - Γουδή - Στ. Κατεχάκη.
Επίσης, μια νέα γραμμή με αριθμό 214 Στ. Ευαγγελισμού - Ζωοδόχος Πηγή - Στρ. Σακέττα που θα καλύψει το κενό της καταργηθείσης 204 αλλά και της συντμημένης 732, διερχόμενη από την οδό Φορμίωνος καθώς κατά μήκος της διαδρομής του 204 (που ούτως ή άλλως έχει δρομολόγιο ανά 1 ώρα) περνούν τόσο το 203 όσο και το τρόλλεϊ 11, με το πρώτο να μπορεί να έχει πυκνότερα δρομολόγια αν περικοπεί ως Ευαγγελισμό.

4) Δημοτική Συγκοινωνία
Η γραμμή 01 του Δήμου Καισαριανής να πάρει αριθμό 223 ώστε να αποτελεί λειτουργικά τμήμα του δικτύου του Ο.Α.Σ.Α. και ονομασία γραμμής ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ-ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ.

5) Τρόλλεϊ
Δεν προτείνω αλλαγές στις διαδρομές των γραμμών 2 και 11. Αν πάντως τα τρόλλεϊ ενταχθούν σε ενιαία αρίθμηση με τα λεωφορεία, οι πιο εύκολοι αριθμοί που θα μπορούσαν να πάρουν είναι 202 και 211 αντίστοιχα.

6) Εξυπηρέτηση εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
Τα 250 και 242 να αλλάξουν καθεστώς λειτουργίας και να γίνουν γραμμές χωρίς ενδιάμεσες στάσεις εκτός Πανεπιστημιούπολης και Πολυτεχνούπολης, ενώ η χρήση τους να είναι δωρεάν για το ακαδημαϊκό προσωπικό και τους φοιτητές (με την επίδειξη στον οδηγό της ανάλογης ταυτότητας). Στις γραμμές αυτές μπορούν να χρησιμοποιούνται λεωφορεία με ειδικό χρωματισμό και τα λογότυπα των αντίστοιχων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
(This post was last modified: 24-09-2010, 09:34 AM by panos81.)
24-09-2010, 09:34 AM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#19
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
Το 224 για το οποίο έχω προσωπική άποψη δεν έχω την αίσθηση ότι έχει θέμα αξιοπιστίας.

Όσο για το 225 όπως γράψαμε καταργήθηκε με το τέλος του Θερινού 2. Συνεπώς η άποψη του ΟΑΣΑ δεν είναι τόσο θετική στο να γίνουν τοπικά στον Ευαγγελισμό οι γραμμές που προτείνεις.

Η 231 που σχεδιάζεις είναι κατά κάποιο τρόπο παράληλη της γραμμής 3 του μετρό και οι περιοχές που περνάει έχουν πρόσβαση προς το μετρό με υπάρχουσες γραμμές.
24-09-2010, 11:43 AM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#20
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 2
(24-09-2010, 11:43 AM)abc Wrote: Το 224 για το οποίο έχω προσωπική άποψη δεν έχω την αίσθηση ότι έχει θέμα αξιοπιστίας.

Όσο για το 225 όπως γράψαμε καταργήθηκε με το τέλος του Θερινού 2. Συνεπώς η άποψη του ΟΑΣΑ δεν είναι τόσο θετική στο να γίνουν τοπικά στον Ευαγγελισμό οι γραμμές που προτείνεις.

Η 231 που σχεδιάζεις είναι κατά κάποιο τρόπο παράληλη της γραμμής 3 του μετρό και οι περιοχές που περνάει έχουν πρόσβαση προς το μετρό με υπάρχουσες γραμμές.

Έχω την εντύπωση και δέχομαι διόρθωση, (με βάση τις αναγνώσεις στο forum), ότι την εν λόγω γραμμή την ψιλο-έθαβε ο ΟΑΣΑ σε δρομολόγια. Άρα...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
24-09-2010, 04:59 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express Citaro 86 70.940 10-12-2014, 05:01 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 1 AlexNik 16 12.453 27-11-2013, 04:02 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 6 AlexNik 14 12.600 16-11-2013, 03:48 PM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 7 AlexNik 20 14.773 07-11-2013, 01:31 AM
Last Post: Nikolas A.
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 0 AlexNik 21 16.757 30-06-2013, 09:20 PM
Last Post: nikos1991
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΗΛΠΑΠ nikos1991 2 4.022 07-06-2013, 09:36 PM
Last Post: Paul
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 5 AlexNik 21 15.967 05-10-2011, 01:00 PM
Last Post: cmegas
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 8 AlexNik 5 6.158 17-12-2010, 08:16 PM
Last Post: Citaro
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 3 AlexNik 11 11.276 02-10-2010, 04:10 PM
Last Post: maledictus
  Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Τομεας 4 AlexNik 10 8.151 07-02-2010, 02:31 PM
Last Post: ELBO O405GN

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024