Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 3.26 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
IrisBus Citelis GNV (2012)
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(29-01-2011, 01:59 AM)Vasilis21 Wrote: οποτε ανεβενω μενιδι λεω"θα την βγαλει δεν θα την βγαλει??"
Εννοείς από τους δρόμους και την καταπόνηση του φορτίου ή τυχόν βανδαλισμούς από τους Ζεφυριώτες Ρομά;
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
30-01-2011, 06:11 PM |
|
ELBO O405GN
Made in Greece
Posts: 355
Joined: 20-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(07-02-2011, 12:39 PM)Konstantinos MercedesBenz Wrote: Οντως αυτη η γραμμη με αυτα τα λεωφορεια ειναι αγανακτηση.
Μια χαρά είναι Την έχω συνδυάσει παλιότερα, καλοκαιράκι με το 878 (πήγαινα Ασπρόπυργο). Μιλάμε πολύ κούνημα από τους άθλιους δρόμους, αν έχεις φάει πρίν μπείς μάλιστα...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
|
|
11-02-2011, 02:40 AM |
|
OBELIX
Φωτοχάλιας
Posts: 26
Joined: 24-09-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Όλο και περισσότερα citelis στο δρόμο : το #9024 σήμερα το πρωί στο 730
Magirus Deutz for ever!
|
|
11-02-2011, 09:48 AM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Το ειδα κιεγω απο κοντα προχθες που δουλευα στο δασος. Ο συναδελφος μου ειπε δυο τρια πραγματακια για τον εξοπλισμο του οπως π.χ οτι εχει ηλεκτρομαγνητικες κλειδαριες στα παραθυρα που ανοιγοκλεινουν με το πατημα ενος κουμπιου απτην θεση του οδηγου, ηλεκτρονικο ταχογραφο κ.α. Παραπονα μου εκανε ωστοσο για την θεση οδηγησης, οτι ειναι πιο στριμωχτα σε σχεση με τις γκαζιερες πρωτης γενιας. Επισης μου ειπε οτι κοπανανε αρκετα κιαυτες και γενικα τριξιματα. Παντως στα αυτοκινητα, τα ακυρωτικα δουλευουν με μια περιεργη πατεντα.....δηλαδη τα ακυρωτικα παιρνουν εντολη αλλαγης γραμμης απο εναν ξεχωριστο καταχωρητη πινακιδας οπως ειναι στα irisbus diesel και μαλιστα επειδη ειναι κανονικα χωνευτος και δεν καθεται πανω στην βαση, τον εχουν στερεωσει με κλιπς πλαστικα .
Diesel for ever
|
|
12-02-2011, 09:47 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Σήμερα μπήκα κι εγώ πρώτη φορά σε Citelis (#9024 στο 024).
Εσωτερικά μου θυμίζουν τα Irisbus Agora. Μου έκαναν εντύπωση τα ακυρωτικά, τελείως διαφορετικά από των άλλων λεωφορείων. Ο συναγερμός όταν κλείνουν οι πόρτες μου φάνηκε διακριτικός, σίγουρα πιο σιγανός από των Solaris. Πάνω από τις πόρτες υπάρχουν δύο ενδείξεις, μία για την στάση και μία για την πόρτα όταν είναι ανοιχτή.
Δύο απορίες:
Πρέπει να πατήσεις συνεχόμενα το κουμπί για στάση;
Ο κλιματισμός λειτουργεί συνέχεια;
(This post was last modified: 21-02-2011, 12:06 AM by Giannis.)
|
|
21-02-2011, 12:02 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(15-03-2011, 02:24 AM)Vasilis21 Wrote: ναι εβλεπα τον οδηγο που σε αρκετες στασεις παιδευοτανε και του φωναζανε οι επιβατες "ανοιγετε??????"παντως με το βραδυνο που κατεβηκα δεν ειχε κανενα προβλημα Ας ελπισουμε οτι θα ναι τα τελευταια irisbus που παιρνουμε γιατι βαρεθηκαμε να βλεπουμε ερειπια που διαλανε απ την πρωτη μερα Ευχομαι οι κυριοι της ΕΘΕΛ να το καταλαβαν και να μην ξανπαρουν αλλα λεωφορεια απ αυτην την εταιρεια γιατι δεν ειναι πρωτη φορα που χαλανε αμεσως αλλα και αλλες 3 με τα αλλα χρεπια irisbus-renault
|
|
16-03-2011, 01:36 AM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(16-03-2011, 09:15 AM)Vasilis21 Wrote: τωρα λογικα ποτε θα ξαναπαρουμε καινουργια λεοφορεια?αν αποσυρθουν ολα τα Ν1(δυστυχως) λογικα θα χρειαστουμε
Τι να χρειαστούμε;; Είδες τις τελευταίες περικοπές στα δρομολόγια;; Δεν έχουν αφήσει όρθιο τίποτα, και οποιαδήποτε γραμμή δουλεύει την Κυριακή πάνω από 20λεπτο την πετσοκόβουν στο μισάωρο. Το ίδιο και τις καθημερινές - όλα τα 10λεπτα έγιναν τέταρτα ...
Το πολύ 1200 - 1250 λεωφορεία βγαίνουν αυτή τη στιγμή, από 1700 που έβγαιναν πριν από 6 χρόνια. Να τον κανουμε τί το στόλο;;
Εδώ και στον ΗΛΠΑΠ, που πήραν σύνολο 366 τρόλλευ (για να φαγωθούν οι μίζες) δεν έχουν δουλειά ούτε για τα 180 ...
|
|
16-03-2011, 09:57 AM |
|
chris747
Εγγεγραμμένος
Posts: 19
Joined: 07-03-2011
|
RE: IrisBus Citelis GNV
καλησπερα στο forum σημερα το μεσημερι ειδα το#9140 στο 605 και το#9138 στο Α8 αρα πρεπει να εχουν κυκλοφορησει πανω απο εκατο?
|
|
16-03-2011, 05:13 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(16-03-2011, 06:13 PM)Vasilis21 Wrote: ποσα citellis ειναι συνολικα??
200 .
|
|
16-03-2011, 10:18 PM |
|
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(17-03-2011, 12:46 AM)Vasilis21 Wrote: α εγω νομιζα ειναι λιγοτερα για αυτο ειπα οτι θα χρειαστουμε κι αλλα μετα την αποσυρση των Ν1
Αν υπολογίσεις οτι τα Ν1 ήταν 300, τα Denoudsten 71, ενώ επιπλέον αποσύρθηκαν και 20 Ν2, τότε θα λείψουν 391 οχήματα. Ωστόσο, σήμερα έχουν κοπεί μόνον 59+71+20=150. Άρα τυπικά μετά την παραλαβή και των 200 citellis θα υπάρχουν 50 οχήματα επιπλέον. Αυτά, βέβαια, στην θεωρία, γιατί στην πράξη έχουν αποσυρθεί πολύ περισσότερα οχήματα που βρίσκονται στα Α. Λιόσια και είναι άγνωστο το μέλλον τους. Αν αποσυρθούν και τα υπόλοιπα 241 Ν1 μπορεί να υπάρξει πρόβλημα, που θα λυθεί είτε με αγορά νέων οχημάτων (δύσκολο λόγω κρίσης και χρονοβόρο), είτε με περικοπές δρομολογίων (το πιθανότερο), ή τέλος με άλλη λύση.
|
|
17-03-2011, 03:53 PM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Απο γκαζιερες πρωτης παραλαβης εχει αποσυρθει καμια?
Παντως συμφωνα με μια παλια δημοσιευση του solaris urbino περσι
(24-09-2010, 08:21 PM)Solaris_Urbino_18 Wrote: Η ιδια η Renault εχει δωσει ζωη το πολυ και το τονιζω ΤΟ ΠΟΛΥ 2 χρονια ζωης για τους κινητηρες....... Μιλαμε για φυσικο αεριο που η καυση ειναι παρομοια με της βενζινης. Ενω το ντιζελ συνεχειζει ακαθεκτο!
πρεπει να αποσυρθουν λογικα του χρονου ολες αρα μειον 294 λεωφορεια
Αληθεια με τις VOLVO τι εχει γινει εχουν μπει ξανα κανονικα στην κυκλοφορια ή καθονται ακομα στην Ραλλη?
|
|
17-03-2011, 06:56 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(17-03-2011, 06:56 PM)mercedes elbo Wrote: Απο γκαζιερες πρωτης παραλαβης εχει αποσυρθει καμια?
Παντως συμφωνα με μια παλια δημοσιευση του solaris urbino περσι
πρεπει να αποσυρθουν λογικα του χρονου ολες αρα μειον 294 λεωφορεια
Αληθεια με τις VOLVO τι εχει γινει εχουν μπει ξανα κανονικα στην κυκλοφορια ή καθονται ακομα στην Ραλλη?
Πράγματι οι γκαζιέρες πρώτης γενιάς είναι χρέπια από θέμα κινητήρα - όχι όμως σ' ότι αφορά το αμάξωμα και το χώρο επιβατών. Μήπως υπάρχει κάπου η σκέψη να αλλάξουν μηχανή και να συνεχίσουν να κυκλοφορούν; Κρίμα είναι, 10 χρονών αμάξια!
Από την άλλη, αντέχουν οι μηχανές των ΕΛΒΟ, αλλά τα αμάξια έχουν γίνει βίδες και τρίμμα σιδήρου, πολύ χειρότερα απ΄ οτι ήταν οι Βεργίνες όταν αποσύρθηκαν!
|
|
17-03-2011, 08:34 PM |
|
cmegas
Εγγεγραμμένος
Posts: 200
Joined: 09-09-2010
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Πάντως, πρέπει να έχουν φύγει για Ανθούσα μερικές από τις τελευταίες Renault των Α. Λιοσίων (πχ #7237 που είδα χτες βράδυ στα Μελίσσια προς Ανατολάς)
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
|
|
17-03-2011, 09:09 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|