Η EPSI Hellas, φορέας του οργανισμού EPSI Rating στην Ελλάδα, διεξήγαγε για δέκατη συνεχή χρονιά ερευνητικό έργο στη χώρα μας με αντικείμενο την κατάρτιση του Ευρωπαϊκού Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών, γνωστού ως EPSI Rating (Extended Performance Satisfaction Index).
Η EPSI Rating στην Ελλάδα συνεργάζεται με την Ελληνική Εταιρία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με στόχο την ενίσχυση της χρήσης και της καταξίωσης του Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών (EPSI) τόσο στην Ελλάδα όσο και την Κύπρο.
Στο πλαίσιο των βασικών μετρήσεων που αφορούν τις επιχειρήσεις και οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα, και σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα, η EPSI Hellas μέτρησε επιπλέον στη χώρα μας και την ικανοποίηση του πολίτη από τις δημόσιες συγκοινωνίες και ειδικά το ΜΕΤΡΟ της Αθήνας.
Το παραπάνω Γράφημα παρουσιάζει τους μέσους όρους ικανοποίησης των επιβατών από το σύνολο των μέσων μαζικής συγκοινωνίας των χωρών τους κατά το 2009. Η Ελλάδα, που καταλαμβάνει την πρώτη θέση, αντιπροσωπεύεται φέτος μόνο από τις επιδόσεις της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ - ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ (ΑΜΕΛ).
Βεβαίως πρέπει να σημειωθεί ότι το ΜΕΤΡΟ της Αθήνας συμμετέχει στις έρευνες EPSI Rating από το 2003 και βρίσκεται από την έναρξη της λειτουργίας του στις πρώτες θέσεις ικανοποίησης πελατών και στις είκοσι Ευρωπαϊκές χώρες που διενεργούνται έρευνες EPSI, ανεξαρτήτως κλάδου της οικονομίας.