This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 28 Vote(s) - 2.68 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος

panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#81
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Σε όλες τις γέφυρες κατά μήκος της γραμμής έχουν βάλει ξύλινους στρωτήρες για λόγους βάρους, καθώς δεν σχεδιάστηκαν και δεν κατασκευάστηκαν για να "σηκώσουν" ούτε τσιμεντένιους στρωτήρες ούτε σταθερή επιδομή πολύ περισσότερο.

Μόνη εξαίρεση είναι η ανισόπεδη διάβαση στην Νερατζιώτισσα (την εκκλησία, όχι τον σταθμό) όπου η οδός Αγ. Κωνσταντίνου περνάει κάτω από τις γραμμές. Εκεί έχουν τσιμεντένιους στρωτήρες.
06-01-2011, 01:13 PM
Find Reply
ΕΠΙΒΑΤΗΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 10
Joined: 20-01-2011
#82
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Καλησπέρα σας.
Είμαι ο επιβάτης, ο απλά ο συνήθης επιβάτης αλλά και ο λάτρης των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (ΜΜΜ)
Πιστεύω οτι τα ΜΜΜ είναι η λύση στην πράσινη μετακίνηση, είναι η λύση στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η λύση στην οικονομία.
Θέλω λοιπόν να πώ τα παρακάτω:

Τα ΜΜΜ είναι εθνικό αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη.
Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ είναι υπάλληλοι και δεν έχουν καμία δικαιοδοσία να στερούν το πολύτιμο αυτό αγαθό μεταφοράς από τον πολίτη. ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Η πολιτεία τους έχει προσφέρει μια σίγουρη θέση εργασίας με πολλά πλεονεκτήματα που δεν έχει ο συνήθης εργαζόμενος, μισθοί , συντάξεις, εργασιακά διακαιώματα κλπ.
Δικαίωμα τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους αλλά χωρίς να στερούν από τον πολίτη το δικαίωμα του να μετακινηθεί.
Το σκεπτικό ότι διεκδικούμε τα δικαιώματα μας είναι μια τακτική που ανήκει στην ελίτ των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ. Ο φουκαράς ο απλός εργαζόμενος δεν απεργεί ακόμα και όταν κηρύξει απεργία η ΓΣΕΕ. Δεν τολμά να απεργήσει.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ έφτασαν στο σημείο να κάνουν 4ωρη στάση εργασίας ως συμπαράσταση στους απεργούς των λιμανιών. @ Σκεφτείτε, ``πέρα βρέχει`` για αυτόν που πληρώνει μηνιαία κάρτα.
Εμείς θα κάνουμε τη στάση μας, θα πληρωθούμε το ημερομίσθιο και εσύ να κόψεις το λαιμό σου, να πάρεις ταξί να πάς στον προορισμό σου.Angry
Ας σκεφτούν λοιπόν αυτά τα παραπάνω έτσι ώστε να λογικευτούν και να μην ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ πλέον τον πολίτη. ΦΤΑΝΕΙ πια έως εδώ.
Τον τελευταίο καιρό ο ΗΣΑΠ ειδικά ο ΗΣΑΠ έχει ξεπεράσει κάθε όριο ανηθικότητας. Το υπ`αριθμόν 1 ΜΜΜ της Αττικής που εξυπηρετεί καθημερινώς χιλιάδες πολίτες στις μετακινήσεις του ΧΟΛΕΝΕΙ.
Με πρόφαση Undecidedπρος τον ανυποψίαστο πολίτη ``λόγω έργων`` μειώνουν τα δρομολόγια των συρμών αντί για να τα αυξήσουν επικαλούμενοι φαιδρές δικαιολογίες όταν όλοι γνωρίζουμε το λόγο που ο ΗΣΑΠ κάνει αυτες τις αυθαιρεσίες. Ο ΗΣΑΠ έχει το καλύτερο μισθολόγιο και το καλύτερο συνταξιοδοτικό καθώς και τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες.
Εβαλε μέσα 80 εκατομμύρια ευρώ τον ΗΣΑΠ από ρεμούλες, αρπαχτές και μισθούς, τσέπωσε τις επιχορηγήσεις και τώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα εκταμίευσης των κονδυλίων έτσι ώστε να συνεχιστούν τα έργα.
Για του λόγου το αληθές δείτε τι γράφει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct...id=4606786
Οι μειώσεις δρομολογίων καθώς και το ότι βρέθηκαν αρχαία στην περιοχή της Ομόνοιας δεν είναι παρά εξειδικευμένα τεχνάσματα έτσι ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα πράγμα που αποκλείεται γιατί ούτε τους μισθούς τους μειώνουν όπως έκανε ο κυβέρνηση σε όλους τους εργαζόμενους, ούτε έχουν έσοδα αφού έχουν καταστρέψει στην κυριολεξία τον ΗΣΑΠ. Βασίζονται απλά στις επιχορηγήσεις και στο κονδύλι του προυπολογισμού.
Εάν θέλουν λοιπόν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ να διατηρήσουν τις θέσεις τους ως δημόσιοι υπάλληλοι να βάλουν νερό στο κρασί τους και να δώσουν στον πολίτη αυτό που του ανήκει.
Τη γρήγορη, άνετη και αξιοπρεπή μετακίνηση και να μην τον στριμώχνουν στα ``σαρδέλα`` μέσα στα βαμμένα από σπρέυ τρένα.
Να φροντίσουν να έχουν συχνά δρομολόγια, να επεκταθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ εως τις 2 η ώρα τη νύκτα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ η λειτουργία τους, να φροντίσουν να λειτουργούν όλα τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων να δέχονται όλα τα κέρματα και όχι ο πολίτης να ψάχνει να βρεί μονοεύρα ή δύευρα να λειτουργούν τα κλιματιστικά.
Το μήνα Φεβρουάριο το εισιτήριο αυξάνεται στο 1,40.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να πληρώνει 1.40 το εισιτήριο, να δίνει 45 ευρώ για μηνιαία κάρτα και τις μισές μέρες να κατεβάζει ρολά ο ΗΣΑΠ.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να περιμένει 20 λεπτά στο σταθμό της Βικτώριας και να ποδοπατείται για να πάει στον προορισμό του.
Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο ``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ`` http://www.euro2day.gr/news/economy/124/...ticle.aspx και αυτό θα αποτελέσει καταλυτικό ρόλο για την ιδιωτικοποίηση του ΗΣΑΠ.

(This post was last modified: 22-01-2011, 06:40 PM by ΕΠΙΒΑΤΗΣ.)
22-01-2011, 06:32 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#83
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Wrote: Το μήνα Φεβρουάριο το εισιτήριο αυξάνεται στο 1,40.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να πληρώνει 1.40 το εισιτήριο, να δίνει 45 ευρώ για μηνιαία κάρτα και τις μισές μέρες να κατεβάζει ρολά ο ΗΣΑΠ.
Ο πολίτης δεν θα δεχθεί να περιμένει 20 λεπτά στο σταθμό της Βικτώριας και να ποδοπατείται για να πάει στον προορισμό του.
Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο ``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ`` http://www.euro2day.gr/news/economy/124/...ticle.aspx και αυτό θα αποτελέσει καταλυτικό ρόλο για την ιδιωτικοποίηση του ΗΣΑΠ.

Φίλε μην ανησυχείς. Οι ΗΣΑΠ μετράνε εβδομάδες πλέον. Το κατασκευαστικό έργο τους θα υλοποιείται πλέον από την Αττικό μετρό. Το λειτουργικό έργο πάει σε μία νέα εταιρεία στην οποία το πάνω χέρι θα έχουν οι προερχόμενοι από την ΑΜΕΛ.

22-01-2011, 07:12 PM
Find Reply
ΕΠΙΒΑΤΗΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 10
Joined: 20-01-2011
#84
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Καλησπέρα αγαπητέ φίλε.

Μετρούν μέρες?
Δηλαδή?

Και το οτι θα υλοποιείται απο το Μετρό τι με αυτό?
Εμάς αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος να αποκτήσει την παλιά του χαμένη αίγλη στους ρυθμούς όμως του 2010.
Μιας και μιλάμε για τον ΗΣΑΠ να πούμε και για το Μετρό.
Οπωσδήποτε το χάλι του ΗΣΑΠ είναι μοναδικό αλλά και Μετρό θα μπορούσε να δουλέψει καλύτερα.
Πρώτα απ`όλα δεν έχει κλιματισμό.
Θα μου πείς και ο ΗΣΑΠ που έχει μήπως δουλεύουν?Shy
Τα δρομολόγια στο Μετρό είναι πολύ αργά.
5 λεπτά τις ώρες αιχμής και 15 λεπτά ώρες μή αιχμής.
5 λεπτά είναι πολλά πάρα πολλά οταν Μετρό αλλων κρατών εχουν συρμούς κάθε 30 δεύτερα.
Ειδικά στο Σύνταγμα και σε Αττική υπάρχει μεγάλο πρόβλημα και αυτό δημιουργείται περισσότερο απο τον ΗΣΑΠ.
22-01-2011, 07:46 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#85
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Wrote: Ο πολίτης θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο [b]``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ``

Καλησπέρα σας κύριε επιβάτη! Σας μιλώ ως συνεπιβάτης!
Αν πιστεύετε ότι η παραπάνω αντίδραση είναι αυτή που αρμόζει απο τους απλούς πολιτες στην εποχη που ζούμε που τον τελευταίο καιρό με τον ΗΣΑΠ κυκλοφορούν τεράστιοι αριθμοί μεταναστών διαφόρων προελεύσεων χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ δεν το σκέφτεστε σωστά. Δηλάδη έρχεστε και εσείς που αν μη τι άλλο η εταιρεία έβγαζε απο το εισητηριο σας κάποιο ποσοστό των εξόδων λειτουργίας και λέτε δεν πληρώνω. Το αποτέλεσμα το έχετε φανταστεί ? Ή η κατάσταση θα εκτονωθεί τόσο που θα καταλήξετε εσείς και άλλοι συμπολίτες σας με το ίδιο σκεπτικό να κατηγορείστε για μη πληρωμή υπηρεσιών συγκοινωνιων ή ο ΗΣΑΠ θα βαρέσει "κανόνι" και πιστέψτε με τα χρέη που θα έχουν δημιουργηθεί δεν θα ενδιαφερθεί κανένας ιδιώτης.
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-01-2011, 01:26 AM
Find Reply
amoran Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 33
Joined: 13-10-2009
#86
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Ολα τα καταλαβαίνω...
Ναι, να βελτιωθεί η επιδομή αφού είναι απαραίτητο.
Ναι, να βγουν στην επιφάνεια τα σημαντικά αρχαία.
Ναι, να ταλαιπωρηθούμε μέχρι να τελειώσουν αυτά.

Ενα όμως δεν καταλαβαίνω...

Γιατί να δουλεύουν Χ εργάτες, Ψ μηχανικοί και Ζ αρχαιολόγοι για να βγάλουν τη δουλειά σε κάτι χρόνια, και να μη δουλεύουν 10Χ εργάτες, 10Ψ μηχανικοί και 10Ζ αρχαιολόγοι και να τη βγάλουν σε κάτι μήνες; Γιατί εδώ πια η λέξη "ταλαιπωρία" έχει χάσει τη σημασία της, εδώ μιλάμε για μίσος ενάντια στους επιβάτες. Δεν εξηγείται αλλιώς, πρέπει να μας μισούν αφάνταστα, δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο...
Επ αυτου και εντελως εκτος θεματος, φιλακια.
23-01-2011, 07:20 AM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#87
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
+1. Αλλά προφανώς δεν υπάρχουν λεφτά για 10Χ εργάτες. Όσο για τον συντονισμό αρχαιολογικής υπηρεσίας και ΗΣΑΠ το εχουμε ξαναπεί... προφανώς δεν υπάρχει... Και δεν υπάρχει γιατι απο την στιγμή που έχουν Χ και όχι 10Χ εργατες απλά τους πάνε σε άλλο σημείο του έργου και όλα καλά....
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-01-2011, 01:42 PM
Find Reply
ΕΠΙΒΑΤΗΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 10
Joined: 20-01-2011
#88
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Quote:Καλησπέρα σας κύριε επιβάτη! Σας μιλώ ως συνεπιβάτης!
Αν πιστεύετε ότι η παραπάνω αντίδραση είναι αυτή που αρμόζει απο τους απλούς πολιτες στην εποχη που ζούμε που τον τελευταίο καιρό με τον ΗΣΑΠ κυκλοφορούν τεράστιοι αριθμοί μεταναστών διαφόρων προελεύσεων χωρίς να έχουν πληρώσει ούτε ένα ευρώ δεν το σκέφτεστε σωστά.

Καλησπέρα και σε εσένα αγαπητέ συνεπιβάτη

Κατ`αρχήν αγαπητέ για το θέμα της λαθροεπιβίβασης δεν ευθύνεται ο πολίτης. Κλιμάκια ελεγκτών πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά αλλά είναι αραγμένοι και πίνουν καφέ.
Εαν έκαναν σωστά τη δουλειά τους αγαπητέ, ολοι θα πλήρωναν εισιτήριο. Εάν έκαναν τη δουλειά τους σωστά αγαπητέ τα τρένα δεν θα ήταν βαμμένα ως ερυθρόδερμοι επί ραγών. Υπάρχουν φύλακες οι οποίοι φυλούν τα τρένα απο το κρεβάτι του σπιτιού τους.

Τι δεν σκεφτόμαστε σωστά αγαπητέ?
Να μην πληρώνουμε εισιτήριο?
Θα αστειεύεστε φυσικάBig Grin
Αγαπητέ θα δίνω εγώ 45 ευρώ για κάρτα για να μου κατεβάζετε τα ρολά και να μου λέτε σήμερα έχουμε απεργία? Θα τρέχω με την ψυχή στο στόμα να προλάβω να πάω στη δουλειά μου και έκπληκτος να διαπιστώνω οτι έχετε στάση εργασίας?
Θα σας δίνω τα ωραία μου τα ευρώ που τα βγάζω χύνοντας αίμα, προκαταβολικά στην αρχή του μηνός για να σας πληρώνω οταν εσείς δεν το σεβόσαστε?

Quote:Το αποτέλεσμα το έχετε φανταστεί ? Ή η κατάσταση θα εκτονωθεί τόσο που θα καταλήξετε εσείς και άλλοι συμπολίτες σας με το ίδιο σκεπτικό να κατηγορείστε για μη πληρωμή υπηρεσιών συγκοινωνιων ή ο ΗΣΑΠ θα βαρέσει "κανόνι" και πιστέψτε με τα χρέη που θα έχουν δημιουργηθεί δεν θα ενδιαφερθεί κανένας ιδιώτης.

Κατ`αρχην αγαπητέ αυτός που θα πρέπει να κατηγορηθεί δεν είναι ο επιβάτης αλλά οι διαχειριστές του ΗΣΑΠ.
Αυτοί κανονικά δεν θα πρέπει να κατηγορηθούν, θα πρέπει να πάνε φυλακή.
Το αποτέλεσμα φυσικά και το έχουμε φανταστεί. Αυτό ακριβώς που λές είναι. Ο ΗΣΑΠ να χτυπήσει κανόνι. Βέβαια ο ΗΣΑΠ εχει χτυπήσει κανόνι εδώ και χρόνια και το πρώτο που θα έπρεπε να κάνει είναι να εξυγιάνει τα οικονομικά του με δραστικές μειώσεις μισθών και επιδομάτων και το κυριώτερο να δουλέψει αγαπητέ.
Ας βρούν οι ράμπο απο τα καφενεία εκεί στην Αττική οπου συχνάζουν και να ξεκινήσουν να κάνουν ελέγχους, οπως στο ΜΕΤΡΟ και απο την άλλη ας βρούν εναν τρόπο να πείσουν εμένα τον επιβάτη οτι με συμφέρει να μετακινούμαι με το τρένο και οχι με το παπάκι μου. Με 3 ευρώ βενζίνη φίλε μου μετακινούμε ολη την εβδομάδα ενώ με το τραίνο χρειάζομαι 30 ευρώ εβδομαδιαίως.. και τον 5πλάσιο χρόνο να πάω στην εργασία μου.

Πρίν απο δύο χρόνια αγαπητέ έγινε πρόταση απο τον Πρόεδρο του ΣΥΝ Α. Τσίπρα ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ να λειτουργούν επι 24ώρου βάσεως.Big Grin
Καλά που ζεί ο κ. Τσίπρας εκτός τόπου και χρόνου?
Ας γίνει κ. Τσίπρα μέχρι τις 2 μετά τα μεσάνυχτα και ευχαριστημένος να είστε.
Μετά απο πολλές πιέσεις λοιπόν εδέχθησαν οι υπεύθυνοι να το κάνουν δοκιμαστικά και μόνο για τις μέρες Παρασκευή και Σάββατο.
Ετσι κάθε Παρασκευή είχαν 3 δρομολόγια ανα ώρα 6 δρομολόγια συνολικά. 4.500 άτομα μετακινήθηκαν αυτές τις δύο ώρες.
Τελικά το μέτρο απορρίφθηκε ως ζημιογόνο.
Τουλάχιστον 35.000 εισιτήρια έπρεπε να κοπούν για τα 6 αυτά δρομολόγια.
Πρέπει οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ να καταλάβουν κάτι.
Οτι οι υπηρεσίες αυτές δεν είναι τσιφλίκι τους.
Εμείς τους τοποθετήσαμε εκεί και εμείς οτι ώρα θέλουμε τους ξηλώνουμε.
Εαν δεν σεβαστούν λοιπόν τον επιβάτη που τους συντηρεί, ο επιβάτης θα τους πληρώσει με το ίδιο νόμισμα.

Φιλικά λοιπόν φίλε επιβάτη, που παράλληλα φαίνεται να ανήκεις στην κατηγορία των εργαζομένων στα ΜΜΜ σκέψου καλά αυτά που γράφω παραπάνω.

Το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ αγαπητέ φίλε δεν είναι απλά μια αυθαίρετη απάντηση του επιβάτη.
Είναι ο μοναδικός τρόπος να διασφαλίσει τα δικαιώματα του στις μετακινήσεις του αλλά και στην κακοδιαχείριση της εθνικής περιουσίας του και πίστεψε με και εσύ και οι υπόλοιποι θα είναι ενας φοβερός πονοκέφαλος για όλους σας.
(This post was last modified: 23-01-2011, 07:13 PM by ΕΠΙΒΑΤΗΣ.)
23-01-2011, 06:38 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#89
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Εγώ δεν μίλησα για απεργίες. Εγώ είπα ότι οταν δουλεύει κανονικά το όλο σύστημα, δηλαδή απο τον φεβρουάριο όπως φαίνεται, το ποσό των 45 ευρώ είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς το εύρος μετακινήσεων που σου παρέχει και τις αποστάσεις που μπορείς να καλύψεις. Είναι κοντά στις τιμές αντίστοιχων καρτών στο εξωτερικό...

Επίσης θα έπρεπε να είσαι πολύ ευτυχισμένος που η συγκοινωνία στην Αθήνα (με τα όποια προβληματά της) είναι ακόμα δημόσια... Σε άλλες πόλεις η μειωμένη κάρτα απεριορίστων (-25%) έχει φτάσει τα 45 ευρώ για ένα δραματικό δίκτυο 10-15 γραμμών και μόνο λεωφορεία...

Και δεν απάντησες... Πιστεύεις ότι όταν η όποια ΔΕΚΟ χτυπήσει το τελειωτικό "κανόνι" θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης που θα το παίξει "σωτήρας" και δεν θα σου ανεβάσει τα εισητήρια για να καλύψει τις τρύπες?
Πέραν του οτι δεν καταλαβαίνεις τι ζημιά προκαλεί στο κράτος η στάση δεν πληρώνω αφού μιας και οι επιχειρήσεις είναι δημόσιες και το κράτος αναγκάζεται να καλύπτει συνέχεια τρύπες για να μην βαρέσουν κανόνι.

Και τέλος λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλα δεν έχω καμία απολύτως σχέση με ΜΜΜ και είμαι απλώς επιβάτης. Όμως έχοντας ζήσει στην Αθήνα και πλεον σε άλλη πόλη και έχοντας επισκεφθεί αρκετές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης βλέπω τις υπηρεσίες και τα πράγματα πιο σφαιρικά...

Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-01-2011, 07:10 PM
Find Reply
ΕΠΙΒΑΤΗΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 10
Joined: 20-01-2011
#90
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Quote:Εγώ δεν μίλησα για απεργίες. Εγώ είπα ότι οταν δουλεύει κανονικά το όλο σύστημα, δηλαδή απο τον φεβρουάριο όπως φαίνεται, το ποσό των 45 ευρώ είναι απόλυτα λογικό αν σκεφτείς το εύρος μετακινήσεων που σου παρέχει και τις αποστάσεις που μπορείς να καλύψεις.

Παράξενο που δεν μιλάς για τις απεργίες, γιατί ολος ο κόσμος παραμιλά.
Εργαζόμενοι και επιχειρηματίες έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα.
Θα έπρεπε λοιπόν να μιλάς.
Χλωμό το βλέπω φίλε μου το να λειτουργούν κανονικά απο το Φεβρουάριο και τα 45 ευρώ τα βρίσκω υπερβολικά για τη χλωμάδα.
Τα έργα δεν έχουν τελειώσει ακόμα, άγνωστο τό πότε θα τελειώσουν αφενός, αφετέρου η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να βάλει βαθειά το μαχαίρι στο κόκαλο σε οτι αφορά τις ΔΕΚΟ.
Οταν λοιπόν αρχίσουν οι μετατάξεις θα αρχίσουν νέες απεργίες σε καθημερινή βάση και σε συνδυασμό με τα έργα που ακόμα θα γίνονται να είσαι σίγουρος οτι οχι μόνο τα 45 ευρά.. θα είναι πολλά αλλα ακόμα και το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ Ποιός ο λόγος να μετακινηθώ με ενα μέσον που δεν θα με πάει στον προορισμό μου έστω και ... τζάμπα..

Quote:Επίσης θα έπρεπε να είσαι πολύ ευτυχισμένος που η συγκοινωνία στην Αθήνα (με τα όποια προβληματά της) είναι ακόμα δημόσια... Σε άλλες πόλεις η μειωμένη κάρτα απεριορίστων (-25%) έχει φτάσει τα 45 ευρώ για ένα δραματικό δίκτυο 10-15 γραμμών και μόνο λεωφορεία...

Εγώ να είμαι ευτυχισμένος?
Εγώ φίλε μου σου είπα, σταμάτησα πλέον να μετακινούμαι με τα ΜΜΜ.
Τα βρίσκω ασύμφορα και χρονοβόρα.
Πολύ σύντομα θα τα βρούν και αλλοι.
Η κυβέρνηση προχωρά με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση των ΜΜΕ και η αύξηση του εισιτηρίου συμβάλλει σε αυτό.
Οι απεργίες και το κακό σέρβις που προσφέρουν τα ΜΜΕ ευνοούν τις βλέψεις της κυβέρνησης καθώς βρίσκουν αιτίες για τα σχέδια τους.
Τι ευτυχισμένος να είμαι.


Quote:Και δεν απάντησες... Πιστεύεις ότι όταν η όποια ΔΕΚΟ χτυπήσει το τελειωτικό "κανόνι" θα βρεθεί κάποιος ιδιώτης που θα το παίξει "σωτήρας" και δεν θα σου ανεβάσει τα εισητήρια για να καλύψει τις τρύπες?
Πέραν του οτι δεν καταλαβαίνεις τι ζημιά προκαλεί στο κράτος η στάση δεν πληρώνω αφού μιας και οι επιχειρήσεις είναι δημόσιες και το κράτος αναγκάζεται να καλύπτει συνέχεια τρύπες για να μην βαρέσουν κανόνι.

Να απαντήσω.
Κατ`αρχήν δεν μπορείς να λές οτι ``δεν γνωρίζω`` ή οτι ``δεν καταλαβαίνω`` τι ζημιά μπορεί να γίνει.
Και αυτό γιατί εσύ δεν γνωρίζεις πιθανόν αυτά που γνωρίζω εγώ.
Φυσικά και γνωρίζω λοιπόν τι ζημιά θα γίνει αλλά να σου πώ την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος, τι με νοιάζει εμένα φίλε μου τι ζημιά θα γίνει.
Εγώ 340 ευρώ το μήνα παίρνω για 4 ωρίτσες και θα εργάζομαι έτσι μέχρι τα 67 μου.
Οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ αυτοί που ευθύνονται για την κατάντια μου είναι αυτοί που έφευγαν με σύνταξη στα 55 τους χρόνια με 25 χρόνια υπηρεσίας παίρνοντας βαρβάτες συντάξεις των 3.000 ευρώ και τα 340 ευρώ που είναι οι μισθός μου είναι ενα απο τα επιδόματα τους.
Πως το κατάφεραν αυτό?
Πήγαινε να τους ρωτήσεις και αν δεν σου πούν να στο αναλύσω.
Το τι ζημιά μπορεί να γίνει φίλε μου δεν πτοεί εμένα αλλά αυτούς.
Το ιδιο θα πρέπει να ισχύει και για εσένα. Τι σε πτοεί λοιπόν εάν καεί η πίτα εάν εσύ δεν τρώς απο αυτή.

Quote:Και τέλος λυπάμαι που σε απογοητεύω αλλα δεν έχω καμία απολύτως σχέση με ΜΜΜ και είμαι απλώς επιβάτης. Όμως έχοντας ζήσει στην Αθήνα και πλεον σε άλλη πόλη και έχοντας επισκεφθεί αρκετές μεγαλουπόλεις της Ευρώπης βλέπω τις υπηρεσίες και τα πράγματα πιο σφαιρικά...

Τότε θα πρέπει να δείς τα πράγματα πραγματικά σφαιρικά οπως λές και να κοιτάξεις και εσύ το συμφέρον σου, έτσι οπως το κοιτούσαν όλοι αυτοι οι υπάλληλοι των ΔΕΚΟ (ειδικών ταμείων) που ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή η κυβέρνηση τους αφήνει να κάνουν χρήση των προνομίων τους.

Θέλω να ζητήσω συγνώμη απο τους συμμετέχοντες εάν παρουσιάζομαι κυνικός ή έαν ξεφεύγω απο το θέμα αλλά νομίζω οτι κάποιος πρέπει να τα θέσει επι τάπητος.

Παρεπιπτόντως γνωρίζει κάποιος τα έργα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή της Ομόνοιας που βρίσκονται?[/b]
(This post was last modified: 23-01-2011, 11:04 PM by ΕΠΙΒΑΤΗΣ.)
23-01-2011, 08:56 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#91
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Απο οτι ακουσα σημερα στον Σκαι τα εργα θα καθηστερησουν κανενα τριμηνο.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
24-01-2011, 11:13 AM
Website Find Reply
AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#92
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
[Skai.gr] Ολοκληρώνεται το έργο του ηλεκτρικού Μοναστηράκι - Αττική

Έχουν μείνει μόνο δύο χιλιόμετρα γραμμής για να ολοκληρωθεί το έργο Μοναστηράκι - Αττική είπε στο ΣΚΑΪ ο Χαράλαμπος Αραπατσάκος διευθύνων σύμβουλος του ΗΣΑΠ.

Πρόσθεσε ότι την επόμενη εβδομάδα θα είναι σε θέση να δώσει ακριβές χρονοδιάγραμμα για το τέλος του έργου.

Ανέφερε ότι -λόγω των αρχαιολογικών ευρημάτων- υπολογίζει ότι θα είναι έτοιμο σε περίπου ένα τρίμηνο.
(This post was last modified: 24-01-2011, 08:31 PM by AlexNik.)
24-01-2011, 08:31 PM
Website Find Reply
amoran Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 33
Joined: 13-10-2009
#93
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Paul, οι 10Χ εργάτες δεν θα κόστιζαν ακριβότερα γιατί οι εργατοώρες θα ήταν οι ίδιες. Θα τέλειωναν όμως νωρίτερα και συνολικά θα έπαιρναν τα ίδια λεφτά (και θα είχαμε κέρδος τον πληθωρισμό). Αν τώρα από αυτούς που βλέπω δεν υπάρχουν άλλοι, τι διάολο κάνουν τα εκατομμύρια των Αλβανοϊνδοπακιστανών που μας έχουν κατακλύσει; Μόνο οι κλέφτες ήρθαν; Ούτε 50 εργάτες που να θέλουν να δουλέψουν για το ελληνικό δημόσιο δεν υπάρχουν;

Το τραγικό της όλης υπόθεσης είναι πως, απ΄ό,τι κατάλαβα από τον τρόπο που έγιναν τα έργα, αν είχε κλείσει τελείως ο ηλεκτρικός και δούλευαν συνεργεία ανελλιπώς σε κάθε κομμάτι ταυτόχρονα, θα είχαμε ξεμπερδέψει μέσα σε 3 μήνες, με την εξαίρεση του Θησείου - Μοναστηράκι. Οποιος μπορούσε να πάρει αυτή την επιλογή και δεν το έκανε προτιμώντας να μας βασανίζει με το μαρτύριο της σταγόνας, χρειάζεται δημοσίως να κρεμαστεί στο Σύνταγμα.
Επ αυτου και εντελως εκτος θεματος, φιλακια.
24-01-2011, 08:39 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#94
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(22-01-2011, 06:32 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Wrote: Με πρόφαση Undecidedπρος τον ανυποψίαστο πολίτη ``λόγω έργων`` μειώνουν τα δρομολόγια των συρμών αντί για να τα αυξήσουν επικαλούμενοι φαιδρές δικαιολογίες όταν όλοι γνωρίζουμε το λόγο που ο ΗΣΑΠ κάνει αυτες τις αυθαιρεσίες. Ο ΗΣΑΠ έχει το καλύτερο μισθολόγιο και το καλύτερο συνταξιοδοτικό καθώς και τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες.

Κατά την διάρκεια των έργων γίνονται μονογραμμίσεις και περιορίζεται η χωρητικότητα της γραμμής. Άμεση συνέπεια αυτού είναι να μειωθούν τα τρένα για να μην υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας.

(23-01-2011, 08:56 PM)ΕΠΙΒΑΤΗΣ Wrote: Παρεπιπτόντως γνωρίζει κάποιος τα έργα στον ΗΣΑΠ στην περιοχή της Ομόνοιας που βρίσκονται?[/b]

Στον σταθμό της Ομόνοιας έχει στρωθεί η γραμμή προς Κηφισιά.

(24-01-2011, 08:39 PM)amoran Wrote: Paul, οι 10Χ εργάτες δεν θα κόστιζαν ακριβότερα γιατί οι εργατοώρες θα ήταν οι ίδιες. Θα τέλειωναν όμως νωρίτερα και συνολικά θα έπαιρναν τα ίδια λεφτά (και θα είχαμε κέρδος τον πληθωρισμό).

Έχεις δίκιο σε αυτό. Εκείνο που αλλάζει είναι ο ρυθμός με τον οποίο πρέπει να πληρωθεί ο εργολάβος που κατασκευάζει το έργο. Απασχολώντας λιγότερους εργάτες ο εργολάβος θα πάρει τα λεφτά του σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και σε μικρότερες δόσεις.
25-01-2011, 01:52 AM
Website Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#95
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(25-01-2011, 01:52 AM)Giannis Wrote: Στον σταθμό της Ομόνοιας έχει στρωθεί η γραμμή προς Κηφισιά.

Θα μπορούσε να λειτουργήσει Ομόνοια - Κηφισιά;

25-01-2011, 10:55 AM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#96
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Όχι τόσο εύκολα... στην Αττική αν δεις, λίγο μετά την έξοδο του Αγίου Νικολάου, διακόπτεται η γραμμή της ανόδου (προς Κηφισιά) και υπάρχει μόνο η γραμμή προς Πειραιά.

Αντίθετα στην Ομόνοια έχουν στρώσει την γραμμή ανόδου προς Κηφισιά.

Δεν συμφέρει να συνδεθεί η γραμμή ανόδου της Ομόνοιας με την γραμμή καθόδου της Αττικής για δύο λόγους: πρώτον θα απαιτήσει προσωρινά ψαλίδια που μετά θέλουν χρόνο για να αφαιρεθούν (αυτό μεταξύ σταθ. Νερατζιώτισσας και Ι.Ν. Νερατζιώτισσας ήταν που κράτησε την γραμμή κλειστή σχεδόν 2 βδομάδες βόρεια της Ειρήνης) και επίσης να είναι μονή η γραμμή από Άγιο Νικόλαο μέχρι Ομόνοια είναι μεγάλη απόσταση, τα τρένα θα πρέπει να είναι τόσο αραιά που κανένας δεν θα τολμά να μπει μέσα γιατί θα γίνεται Ο χαμός.

Το μόνο που θα μπορούσε να γίνει είναι όταν στρωθεί η γραμμή διπλή μέχρι Ομόνοια να ανοίξουν το κομμάτι Ομόνοια - Αττική, ώστε να παραμείνει κλειστό μόνο το Ομόνοια - Μοναστηράκι που είναι και το πιο δύσκολο (αρχαία ευρήματα και ενίσχυση της σήραγγας). Το οποίο μάλλον θα πρέπει πια να αναρρωτιώμαστε ΑΝ και όχι πότε θα ανοίξει έτσι όπως πάνε τα πράγματα...
25-01-2011, 06:04 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#97
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Αυτή ήταν η σκέψη μου
26-01-2011, 11:52 AM
Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#98
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Κουβέντα όμως από τους συνδικαλιστές του ΗΣΑΠ για τις καθυστερήσεις. Ούτε μια διαμαρτυρία! Λες και δουλεύουν σε άλλη επιχείρηση...
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
30-01-2011, 06:36 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#99
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Από τον ιστοτόπο των ΗΣΑΠ:
Η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια εφαρμογής των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής ΠΕΙΡΑΙΑ – ΚΗΦΙΣΙΑ και την ανακαίνιση αυτής (Αποφ.141416/25.10.2005) σε σχέση με τις επιπτώσεις από λειτουργία του έργου στο ακουστικό περιβάλλον, έλαβε τα ακόλουθα μέτρα αντιμετώπισης:

1. Στα καμπύλα τμήματα του δικτύου και στις περιοχές όπου έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ανακαίνισης, τοποθετούνται νέοι λιπαντήρες επί της σιδηροτροχιάς ώστε να μειώνεται ο παραγόμενος θόρυβος και η φθορά που προκαλείται από την τριβή των μεταλλικών επιφανειών τροχού και σιδηροτροχιάς. Για τη λίπανση χρησιμοποιείται λιπαντικό φιλικό στο περιβάλλον (βιοδιασπώμενο).
2. Κατά τη στρώση της νέας σιδηροδρομικής γραμμής τοποθετείται ανάμεσα στο πέλμα της σιδηροτροχιάς και στην έδραση αυτής επί του στρωτήρα, ελαστικό υπόθεμα με στόχο τη μείωση των δονήσεων και του θορύβου.
3. Τοποθετείται ειδικό αντιδονητικό υλικό στην περιοχή της παλαιάς σήραγγας ΟΜΟΝΟΙΑ – ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ (600m διπλής γραμμής) καθώς και σε τμήμα της σήραγγας ΒΙΚΤΩΡΙΑ – ΑΤΤΙΚΗ (340m διπλής γραμμής). Η εφαρμογή του αντιδονητικού υλικού αντιμετωπίζει τα προβλήματα από τον αυξημένο εδαφομεταφερόμενο θόρυβο λόγω της εφαρμογής της νέας επιδομής στις σήραγγες.. Τα προβλήματα και την αντιμετώπισή τους ανέδειξε η ειδική αντιδονητική μελέτη που εκπόνησε η ΗΣΑΠ ΑΕ στα πλαίσια τήρησης των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων.
4. Προκειμένου να λάβει η ΗΣΑΠ ΑΕ οριστικές αποφάσεις για την εφαρμογή μέτρων αντιμετώπισης θορύβου στο υπέργειο τμήμα του δικτύου της και σε θέσεις εφαρμογής σταθερής επιδομής, τοποθετήθηκαν πιλοτικά, συστήματα μείωσης θορύβου στο επίπεδο της γραμμής. Τα συστήματα εφαρμόστηκαν σε τμήματα γραμμής με παρόμοια γεωμετρικά χαρακτηριστικά σε μήκος λίγο μεγαλύτερο ενός περίπου συρμού. Η ΗΣΑΠ ΑΕ ανέθεσε σε εξωτερικό σύμβουλο τη διενέργεια ακουστικών μετρήσεων στα τμήματα αυτά, πριν και μετά την τοποθέτηση των συστημάτων μείωσης θορύβου. Από την αξιολόγηση των μετρήσεων προέκυψε ότι το σύστημα εφαρμογής ηχοαπορροφητικών πλακών επικαθήμενων στο διάδρομο της σιδηροδρομικής γραμμής παρουσιάζει σημαντικά αυξημένη αποτελεσματικότητα ως προς τη διάδοση του θορύβου στον αποδέκτη. Συγκεκριμένα, οι μετρήσεις έδειξαν ότι τα επίπεδα του αερόφερτου θορύβου στους αποδέκτες κοντά στις γραμμές, μετά την εφαρμογή των μέτρων μείωσης, μειώνονται περίπου κατά 3 dBA ή και περισσότερο. Έτσι τα επίπεδα θορύβου που φθάνουν στους αποδέκτες, μετά την εφαρμογή των μέτρων αυτών, είναι χαμηλότερα από αυτά που είχαν υπολογιστεί στη ΜΠΕ του έργου για Συνεχώς Συγκολλημένη Σιδηροτροχιά χωρίς σταθερή επιδομή. Μετά από αυτό, η ΗΣΑΠ ΑΕ, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης, θα προβεί έως το πέρας των εργασιών σε τοποθέτηση 4.600m ηχοαπορροφητικών πανέλων επί της γραμμής, ξεκινώντας από την περιοχή Ν.ΗΡΑΚΛΕΙΟ – ΕΙΡΗΝΗ το Μάρτιο του 2011.
5. Πέραν των ανωτέρω, μέσω της εκτελούμενης εργολαβίας ανακαίνισης και έως το πέρας των εργασιών θα τοποθετηθούν ηχοπετάσματα σε πέντε θέσεις του υπέργειου δικτύου με στόχο τη μείωση του παραγόμενου θορύβου από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδικές σιδηροδρομικές διατάξεις (αλλαγές, διαγωνίους, διασταυρώσεις κλπ).
6. Έχουν ήδη τοποθετηθεί από το Φεβρουάριο του 2009 στην περιοχή του σταθμού ΦΑΛΗΡΟ και σε μήκος 110m ηχοπετάσματα τα οποία μειώνουν τη διάδοση του θορύβου στους αποδέκτες, που παράγεται από τη διέλευση των συρμών πάνω από ειδική σιδηροδρομική διάταξη (αλλαγές).
(This post was last modified: 11-02-2011, 04:28 PM by abc.)
11-02-2011, 04:28 PM
Find Reply
ΕΠΙΒΑΤΗΣ Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 10
Joined: 20-01-2011
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Κανένα νέο απο το μέτωπο ρε παιδιά?
Τι γίνεται εκεί στίς σήραγγες προχωρούν?
Τα τελευταία νέα που είχαμε ήταν κάτι δηλώσεις του Αραπατζάκου στο τέλος του Γενάρη οτι έχουν απομείνει δύο χιλιόμετρα γραμμής για να ολοκληρωθεί το έργο.
12-03-2011, 06:19 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 7 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024