Καλησπέρα σας.
Είμαι ο
επιβάτης, ο απλά ο
συνήθης επιβάτης αλλά και ο
λάτρης των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (ΜΜΜ)
Πιστεύω οτι τα ΜΜΜ είναι η λύση στην πράσινη μετακίνηση, είναι η λύση στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι η λύση στην οικονομία.
Θέλω λοιπόν να πώ τα παρακάτω:
Τα ΜΜΜ είναι
εθνικό αγαθό στην υπηρεσία του πολίτη.
Οι εργαζόμενοι στα ΜΜΜ είναι υπάλληλοι και
δεν έχουν καμία δικαιοδοσία να στερούν το πολύτιμο αυτό αγαθό μεταφοράς από τον πολίτη.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
Η πολιτεία τους έχει προσφέρει μια
σίγουρη θέση εργασίας με πολλά πλεονεκτήματα που δεν έχει ο συνήθης εργαζόμενος, μισθοί , συντάξεις, εργασιακά διακαιώματα κλπ.
Δικαίωμα τους να διεκδικήσουν τα δικαιώματα τους αλλά
χωρίς να στερούν από τον πολίτη το δικαίωμα του να μετακινηθεί.
Το σκεπτικό ότι διεκδικούμε τα δικαιώματα μας είναι μια τακτική που ανήκει
στην ελίτ των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ. Ο φουκαράς ο απλός εργαζόμενος δεν απεργεί ακόμα και όταν κηρύξει απεργία η ΓΣΕΕ. Δεν τολμά να απεργήσει.
Οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ έφτασαν στο σημείο να κάνουν 4ωρη στάση εργασίας ως
συμπαράσταση στους απεργούς των λιμανιών. @ Σκεφτείτε, ``πέρα βρέχει`` για αυτόν που πληρώνει μηνιαία κάρτα.
Εμείς θα κάνουμε τη στάση μας, θα πληρωθούμε το ημερομίσθιο και εσύ να κόψεις το λαιμό σου, να πάρεις ταξί να πάς στον προορισμό σου.
Ας σκεφτούν λοιπόν αυτά τα παραπάνω έτσι ώστε να λογικευτούν και να
μην ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ πλέον τον πολίτη. ΦΤΑΝΕΙ πια έως εδώ.
Τον τελευταίο καιρό ο ΗΣΑΠ
ειδικά ο ΗΣΑΠ έχει ξεπεράσει κάθε όριο
ανηθικότητας. Το υπ`αριθμόν 1 ΜΜΜ της Αττικής που εξυπηρετεί καθημερινώς χιλιάδες πολίτες στις μετακινήσεις του ΧΟΛΕΝΕΙ.
Με πρόφαση προς τον ανυποψίαστο πολίτη
``λόγω έργων`` μειώνουν τα δρομολόγια των συρμών αντί για να τα αυξήσουν επικαλούμενοι
φαιδρές δικαιολογίες όταν όλοι γνωρίζουμε
το λόγο που ο ΗΣΑΠ κάνει αυτες τις αυθαιρεσίες. Ο ΗΣΑΠ έχει το καλύτερο μισθολόγιο και το καλύτερο συνταξιοδοτικό καθώς και τις καλύτερες εργασιακές συνθήκες.
Εβαλε μέσα 80 εκατομμύρια ευρώ τον ΗΣΑΠ από ρεμούλες, αρπαχτές και μισθούς, τσέπωσε τις επιχορηγήσεις και τώρα αντιμετωπίζει πρόβλημα εκταμίευσης των κονδυλίων έτσι ώστε να συνεχιστούν τα έργα.
Για του λόγου το αληθές δείτε τι γράφει η εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct...id=4606786
Οι μειώσεις δρομολογίων καθώς και το ότι βρέθηκαν αρχαία στην περιοχή της Ομόνοιας δεν είναι
παρά εξειδικευμένα τεχνάσματα έτσι ώστε να
εξοικονομήσουν χρήματα πράγμα που αποκλείεται γιατί
ούτε τους μισθούς τους μειώνουν όπως έκανε ο κυβέρνηση σε όλους τους εργαζόμενους,
ούτε έχουν έσοδα αφού έχουν καταστρέψει στην κυριολεξία τον ΗΣΑΠ. Βασίζονται απλά στις επιχορηγήσεις και στο κονδύλι του προυπολογισμού.
Εάν θέλουν λοιπόν οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ να διατηρήσουν τις θέσεις τους ως δημόσιοι υπάλληλοι
να βάλουν νερό στο κρασί τους και να δώσουν στον πολίτη
αυτό που του ανήκει.
Τη
γρήγορη, άνετη και αξιοπρεπή μετακίνηση και να μην τον στριμώχνουν στα ``σαρδέλα`` μέσα στα βαμμένα από σπρέυ τρένα.
Να φροντίσουν να έχουν
συχνά δρομολόγια, να επεκταθεί ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ
εως τις 2 η ώρα τη νύκτα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ η λειτουργία τους, να φροντίσουν
να λειτουργούν όλα τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων να δέχονται όλα τα κέρματα και όχι ο πολίτης να ψάχνει να βρεί μονοεύρα ή δύευρα να λειτουργούν τα κλιματιστικά.
Το μήνα Φεβρουάριο το εισιτήριο αυξάνεται στο 1,40.
Ο πολίτης
δεν θα δεχθεί να πληρώνει 1.40 το εισιτήριο, να δίνει 45 ευρώ για μηνιαία κάρτα και τις μισές μέρες να κατεβάζει ρολά ο ΗΣΑΠ.
Ο πολίτης
δεν θα δεχθεί να περιμένει 20 λεπτά στο σταθμό της Βικτώριας και να ποδοπατείται για να πάει στον προορισμό του.
Ο πολίτης
θα απαντήσει μια και καλή σε όλα αυτά με τον εξής τρόπο
``ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ`` http://www.euro2day.gr/news/economy/124/...ticle.aspx και αυτό
θα αποτελέσει καταλυτικό ρόλο για την ιδιωτικοποίηση του ΗΣΑΠ.