Thread Rating:
- 8 Vote(s) - 3.13 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Liverpool
Κατά κανόνα στην Αγγλία τα λεωφορεία έχουν παραπάνω χρόνια ζωής απ' ότι στην Ελλάδα λόγω καλλίτερης συντήρησης. Τα τελευταία χρόνια, μετά την ιδιωτικοποίηση και την δημιουργία των μεγάλων Ομίλων (First, Arriva, Stagecoach, Go-Ahead), η συνηθέστερη πρακτική είναι τα καινούρια λεωφορεία να κυκλοφορούν μέχρι 10 χρόνια περίπου στο Λονδίνο και άλλες μεγάλες πόλεις όπως το Manchester, το Birmingham, το Bristol κ.ά., και κατόπιν μεταφέρονται στις εταιρείες των ομίλων σε μικρότερες πόλεις ή πωλούνται σε ανεξάρτητες μικρότερες εταιρείες ως μεταχειρισμένα.
|
|
14-12-2010, 04:25 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Liverpool
Άλλωστε δεν ξέρουμε πόσο πρόσφατο είναι το video...
|
|
15-12-2010, 08:04 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Liverpool
Αν συντηρείται σωστά ένα όχημα, ζει παραπάνω. Τα Lelyand Titan ειδικά είναι σκυλιά. Όπως θυμάμαι κάποια Leyland National Ι που είχε πάρει πριν 3-4 χρόνια η Lothian του Εδιμβούργου, τα είχε ανακαινίσει και τα κυκλοφορούσε κανονικά. Ήταν πάνω από 30 ετών αυτά τα λεωφορεία και όμως έτριβα τα μάτια μου όταν μπήκα μέσα. Και το Εδιμβούργο δεν είναι και κανένα χωριό...
|
|
20-12-2010, 09:37 AM |
|
ellis896
Εγγεγραμμένος
Posts: 10
Joined: 12-10-2009
|
RE: Liverpool
Tο παραπανω βιντεο τραβηχτηκε to 2005 διοτι στα λεωφορεια διαφημιζουν τις ταινιες The Amityville Horror και Sahara οι οποιες βγηκαν το 2005. Τωρα αν το ανεβασε το 2007 αυτο ειναι αλλη ιστορια.
|
|
31-12-2010, 12:32 AM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Liverpool
Η αλήθεια είναι ότι, όταν ιδιωτικοποιήθηκαν τα λεωφορεία στο Λονδίνο (μιλάμε για την London Buses, καθώς και πιο πριν η αγορά ήταν ελευθεροποιημένη και υπήρχαν και αρκετές ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν κυρίως στα προάστια, όπως η Capital Citybus, η Thamesway και η Grey Green), μια κίνηση που έκαναν οι διοικήσεις ήταν να φέρουν μεγάλο αριθμό νέων λεωφορείων - κυρίως διόρωφων με χαμηλό δάπεδο. Αυτά που αποσύρθηκαν στο Λονδίνο ήταν μέσης ηλικίας με αρκετή υπηρεσιακή ζωή να τους απομένει, αλλά δεν θα μπορούσαν με αυτά να κερδίσουν την ανάθεση μιας γραμμής έναντι ανταγωνιστριών εταιρειών με πιο σύγχρονο στόλο. Έτσι, μεγάλος αριθμός λεωφορείων 10ετίας τότε, κατέληξε σε επαρχιακές πόλεις. Πολλά Leyland Olympian και Titan εξακολουθούν ακόμα και σήμερα όχι μόνο να είναι σε υπηρεσία αλλά πολλές φορές να "βάζουν τα γυαλλιά" όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή σε πολύ νεότερα λεωφορεία.
|
|
31-12-2010, 07:08 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: Liverpool
Κάτσε βρε... την μισή μου ζωή την πέρασα στην Αγγλία και ανεβαίνω τώρα τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα... αν δεν ήμουν ενημερωμένος θα ήμουν για δέσιμο...
|
|
12-01-2011, 06:40 PM |
|
Users browsing this thread: 2 Guest(s)
|