Liverpool - Printable Version +- Forum (https://mesametaforas.gr/forum) +-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41) +--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Εξωτερικού (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=55) +--- Thread: Liverpool (/showthread.php?tid=1666) |
Liverpool - Konstantinos - 13-12-2010 http://www.youtube.com/watch?v=K1Cf8iup4qE&feature=related Αρκετα γηρασμενος στολος λεωφορειων. RE: Liverpool - panos81 - 14-12-2010 Κατά κανόνα στην Αγγλία τα λεωφορεία έχουν παραπάνω χρόνια ζωής απ' ότι στην Ελλάδα λόγω καλλίτερης συντήρησης. Τα τελευταία χρόνια, μετά την ιδιωτικοποίηση και την δημιουργία των μεγάλων Ομίλων (First, Arriva, Stagecoach, Go-Ahead), η συνηθέστερη πρακτική είναι τα καινούρια λεωφορεία να κυκλοφορούν μέχρι 10 χρόνια περίπου στο Λονδίνο και άλλες μεγάλες πόλεις όπως το Manchester, το Birmingham, το Bristol κ.ά., και κατόπιν μεταφέρονται στις εταιρείες των ομίλων σε μικρότερες πόλεις ή πωλούνται σε ανεξάρτητες μικρότερες εταιρείες ως μεταχειρισμένα. RE: Liverpool - panos81 - 15-12-2010 Άλλωστε δεν ξέρουμε πόσο πρόσφατο είναι το video... RE: Liverpool - Konstantinos - 17-12-2010 Ειναι του 2007, υπαρχουν και βιντεο του 2008 και 2009 μικροτερης διαρκειας που δεν υπαρχει διαφορα με αυτο. RE: Liverpool - panos81 - 20-12-2010 Αν συντηρείται σωστά ένα όχημα, ζει παραπάνω. Τα Lelyand Titan ειδικά είναι σκυλιά. Όπως θυμάμαι κάποια Leyland National Ι που είχε πάρει πριν 3-4 χρόνια η Lothian του Εδιμβούργου, τα είχε ανακαινίσει και τα κυκλοφορούσε κανονικά. Ήταν πάνω από 30 ετών αυτά τα λεωφορεία και όμως έτριβα τα μάτια μου όταν μπήκα μέσα. Και το Εδιμβούργο δεν είναι και κανένα χωριό... RE: Liverpool - Konstantinos - 27-12-2010 Παντως τα'χει τα χρονια του. RE: Liverpool - ellis896 - 31-12-2010 Tο παραπανω βιντεο τραβηχτηκε to 2005 διοτι στα λεωφορεια διαφημιζουν τις ταινιες The Amityville Horror και Sahara οι οποιες βγηκαν το 2005. Τωρα αν το ανεβασε το 2007 αυτο ειναι αλλη ιστορια. RE: Liverpool - Konstantinos - 31-12-2010 Το 2007 ανεβηκε. RE: Liverpool - panos81 - 31-12-2010 Η αλήθεια είναι ότι, όταν ιδιωτικοποιήθηκαν τα λεωφορεία στο Λονδίνο (μιλάμε για την London Buses, καθώς και πιο πριν η αγορά ήταν ελευθεροποιημένη και υπήρχαν και αρκετές ιδιωτικές εταιρείες που δραστηριοποιούνταν κυρίως στα προάστια, όπως η Capital Citybus, η Thamesway και η Grey Green), μια κίνηση που έκαναν οι διοικήσεις ήταν να φέρουν μεγάλο αριθμό νέων λεωφορείων - κυρίως διόρωφων με χαμηλό δάπεδο. Αυτά που αποσύρθηκαν στο Λονδίνο ήταν μέσης ηλικίας με αρκετή υπηρεσιακή ζωή να τους απομένει, αλλά δεν θα μπορούσαν με αυτά να κερδίσουν την ανάθεση μιας γραμμής έναντι ανταγωνιστριών εταιρειών με πιο σύγχρονο στόλο. Έτσι, μεγάλος αριθμός λεωφορείων 10ετίας τότε, κατέληξε σε επαρχιακές πόλεις. Πολλά Leyland Olympian και Titan εξακολουθούν ακόμα και σήμερα όχι μόνο να είναι σε υπηρεσία αλλά πολλές φορές να "βάζουν τα γυαλλιά" όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντοχή σε πολύ νεότερα λεωφορεία. RE: Liverpool - Konstantinos - 11-01-2011 Ενημερωμενο σε βρισκω φιλε Πανο και ωραιες οι πληροφοριες που μας δινεις, ωραιος. RE: Liverpool - panos81 - 12-01-2011 Κάτσε βρε... την μισή μου ζωή την πέρασα στην Αγγλία και ανεβαίνω τώρα τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα... αν δεν ήμουν ενημερωμένος θα ήμουν για δέσιμο... RE: Liverpool - Konstantinos - 12-01-2011 Σωστος. |