Όπως όλοι γνωρίζουμε, το καλοκαίρι του 2009 η Ε.ΘΕ.Λ. απέσυρε τρεις τύπους λεωφορείου που είχε "κληρονομήσει" από την εποχή των Σ.ΕΠ. (παραγγέλθηκαν όσο οι Σ.ΕΠ. υπήρχαν, αν και κάποια παραδόθηκαν μετά την διάλυσή τους).
Πριν μερικές ημέρες, η Ε.ΘΕ.Λ. προκήρυξε διαγωνισμό για να πουλήσει ό,τι έχει μείνει από αυτά τα λεωφορεία. Ήδη όμως κάποια οχήματα είχαν βρει καινούριους χρήστες πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού.
Mercedes Benz O405N1 Unicar-ΕΛΒΟ ("Βεργίνα")
Κυκλοφορούσαν 51 (αν θυμάμαι καλά
- 5 έχει πάρει η Συγκοινωνία Αμαρουσίου (715, 722, 723, 730, 741)
- 3 έχει πάρει ο Δήμος Βριλησσίων
- Ακόμα 5 είχαν ανακατασκευαστεί και ήταν στο Α/Σ Ρέντη, μάλλον κι αυτά για Δήμους.
- 24 είναι προς πώληση
Άρα μένει ένα κενό περίπου 15 λεωφορείων, αφού έχουμε 36 με νέους χρήστες.
Neoplan N4016
Κυκλοφορούσαν 93 (είχαν αγοραστεί 95 και καταστράφηκαν 2)
- 1 (ΥΕΚ-5203) έχει πάρει ο Δήμος Νέας Ιωνίας (που το είχε θέσει σε κυκλοφορία πριν ολοκληρωθεί η απόσυρση του τύπου από την Ε.ΘΕ.Λ.)
- 78 είναι για πώληση.
Άρα πάλι μένει ένα κενό 14 λεωφορείων.
Van Hool A300
Κυκλοφορούσαν 111.
- 2 πήρε ο Δήμος Χαϊδαρίου
- 3 πήραν οι Η.Σ.Α.Π.
- 1 ή 2 πήρε ο Δήμος Νέας Χαλκηδόνας.
- Προς πώληση είναι 98.
Οπότε το κενό είναι 6 ή 7 οχήματα.
Μπορεί κανείς να δώσει περισσότερες πληροφορίες για νέους χρήστες των λεωφορείων αυτών μετά το κλείσιμο του "κύκλου" τους στην Ε.ΘΕ.Λ.;