Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 3.26 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
IrisBus Citelis GNV (2012)
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(07-07-2010, 04:29 PM)Cmaniac Wrote: Η αποκαλυψη του... του ... του.. λεωφορειου τελος παντων, για να μην το χαρακτηρισω διαφορετικα.
Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.
Τι είναι αυτό ;; Σαν Lego είναι Από μέσα τί διάταξη έχει; Πάλι αυτό το χάλι με τις τετράδες, ή μήπως σκέφτηκαν να το παραγγείλουν με χώρους ορθίων;;
|
|
07-07-2010, 04:39 PM |
|
N1Ellinikou
Mercedes-Benz O405N
Posts: 98
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Αν και γενικα δεν πολυσυμπαθω τα Irisbus, πιστευω πως ο χρωματισμος με τις μπουρμπουληθρες του παει! Ελπιζω ομως με το που ερθουν, να πανε σε ενα Α/Σ που θα το εχει πραγματικα αναγκη και ΟΧΙ στην Ανθουσα... (που μαλλον Ανθουσα θα πανε... )
(07-07-2010, 04:29 PM)Cmaniac Wrote: Ξερω οτι οι περισσοτεροι απο εσας εχετε την φωτο, αλλα σεκφτειτε μονο ποσοι απο εσας εχετε την φωτο κατοπιν αδειας. Και ποιος ηταν ο εγκληματιας που σας την εστειλε χωρις να ρωτησει κανεναν.
Αν την φωτο την εχουμε αυστηρα για προσωπικη χρηση (κατοπιν αδειας βεβαια) πιστευω πως δεν υπαρχει προβλημα. Εγκλημα θα ηταν αν ανεβαζαμε την συγκεκριμενη φωτογραφια καπου αλλου και την ''βαφτιζαμε'' δικια μας.
|
|
07-07-2010, 05:47 PM |
|
Giannis
Honorary member
Posts: 179
Joined: 12-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Εμφανισιακά ούτε εμένα μου πολυάρεσαν
Ξέρει κανείς πότε θα τα δούμε να κυκλοφορούν και σε ποιό αμαξοστάσιο θα πάνε; Κάπου είχα ακούσει ότι θα πάνε Λιόσια και τα Renault θα πάνε όλα στην Ανθούσα.
|
|
07-07-2010, 11:14 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(07-07-2010, 11:14 PM)Giannis Wrote: Εμφανισιακά ούτε εμένα μου πολυάρεσαν
Ξέρει κανείς πότε θα τα δούμε να κυκλοφορούν και σε ποιό αμαξοστάσιο θα πάνε; Κάπου είχα ακούσει ότι θα πάνε Λιόσια και τα Renault θα πάνε όλα στην Ανθούσα.
Αυτά είναι. Πάλι Λιόσια και Ανθούσα γιατί δεν έχουμε καταφέρει να κάνουμε σταθμό ανεφοδιασμού πχ στο Ελληνικό. Να τα πάμε εκεί να τα διαλύσουμε στα τοπικά Μενιδίου, στις Πετρούπολες στα Καματερά κλπ.
Ακριβώς εκεί δηλ. που υπάρχει ανάγκη . . . Δηλ. το Ελληνικό, μόλις φύγουν και τα Ν1, με τι θα μείνει;;;
Το σενάριο πάντως με δεδομένο και το ΔΝΤ λέει ότι άλλη παραγγελία λεωφορείων προς το παρόν δεν έχει. Τα ΕΛΒΟ είναι κατασκευής 1999, άρα πάνε μέχρι 2014 τουλάχιστον, έστω και σκόρπια. Το ίδιο και τα Volvo. Οι παλιές γκαζιέρες δεν ξέρω πόσο ψωμί έχουν μηχανικά, εμφανισιακά πάντως βαστάνε. Τα υπόλοιπα είναι κατασκευής 2004 και μετά (Iris, Solaris), οπότε δεν το συζητάμε. Έπειτα, με την προσθήκη των Citelis και αφού κοπούν όλα τα παλιά (DAF, N1), θα έχουμε ~ 1900 οχήματα. Υπεραρκετά, καθώς η τελευταία δρομολόγηση έγινε με 1450 και με πορεία . . . φθίνουσα, λόγω συγχωνεύσεων γραμμών κλπ.
Ώρα λοιπόν να δούμε πώς θα καλυφθεί από 12μετρα το Ελληνικό και το Μπραχάμι . . .
|
|
08-07-2010, 12:16 AM |
|
N1Ellinikou
Mercedes-Benz O405N
Posts: 98
Joined: 10-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(08-07-2010, 12:36 AM)Cmaniac Wrote: Ειχε προκυρηχθει ενα εργο για σταθμο ανεφοδιασμου σε αμαξοστασιο του κεντρου, κατα πασα πιθανοτητα του Πειραια και αν δεν με απατα η μνημη μου. Θα δουμε γκαζιερες στον Πειραια? Ιδωμεν..
Αν θυμαμαι καλα το εγραφαν στον λειτουργικο απολογισμο της ΕΘΕΛ του 2008 και το ειχαμε συζητησει μαλιστα στο παλιο φορουμ! Πιο συγκεκριμενα, ο απολογισμος ελεγε πως θα γινοταν διαγωνισμος για την κατασκευη κεντρου ανεφοδιασμου φυσικου αεριου στο Α/Σ Πειραια. Και τοτε ειχα εκφρασει την σκεψη μου πως εαν γινοταν αυτο, τοτε τα Irisbus S του Πειραια θα μοιραζονταν σε Ελληνικο και Μπραχαμι, και τα νεα CNG θα πηγαιναν Πειραια.
Αλλα ετσι οπως το πανε, ή θα πανε τελικα Ανθουσα (οπου θα κυκλοφορουν αδεια στις γραμμες των ΒΠ) ή στα Λιοσια (οπου θα τα πετροβολουν καθημερινα οι αθιγγανοι) και για μια αλλη φορα, τα Α/Σ που εχουν πραγματικα αναγκη απο νεα λεωφορεια θα μεινουν ''εκτος''...
|
|
08-07-2010, 01:59 AM |
|
aliance
Οδηγός
Posts: 198
Joined: 14-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Έχουμε κανα νέο για το πότε θα έρθουν?
|
|
08-07-2010, 12:15 PM |
|
Dante
Business Class Passenger
Posts: 28
Joined: 14-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Πραγματικά μια αηδία είναι...Ειδικά και αυτό το πράσινο με τις μπουρμπουλήθρες....μπλιαχ...ποτέ δε το συμπάθησα. Καλά, όχι ότι μου αρέσει και ο άλλος χρωματισμός με τα μπλε-γαλάζια-κίτρινα....Κι αυτό άθλιο έιναι. Τεσπά, δεν καταλαβαίνω γιατί πήραμε αυτά τα LEGO. Μάλλον γιατί ήταν τα φθηνότερα ε? Μα καλά, είναι πιο φθηνά και από 12μετρα Solaris? Δε το πιιστεύω.....Αχ....εγώ ζω για τη στιγμή που θα δούμε γνήσια (εννοώ όχι κατασκευής Σαρακάκη, ΕΛΒΟ και τω λοιπών αηδίων) Volvo 7700 Hybrid......δηλαδή ΠΟΤΕ!
|
|
08-07-2010, 07:52 PM |
|
antonis
Honorary member
Posts: 52
Joined: 11-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(08-07-2010, 12:36 AM)Cmaniac Wrote: Ειχε προκυρηχθει ενα εργο για σταθμο ανεφοδιασμου σε αμαξοστασιο του κεντρου, κατα πασα πιθανοτητα του Πειραια και αν δεν με απατα η μνημη μου. Θα δουμε γκαζιερες στον Πειραια? Ιδωμεν..
Επειδή προφανώς δεν έχει γίνει τίποτα, το πλέον πιθανόν είναι να καταλήξουν σε πρώτη φάση στο Ελληνικό ή και στο Μπραχάμι και να πηγαίνουν για ανεφοδιασμό στην Ανθούσα ή στα Λιόσια. Πρόκειται για κλασική ελληνική περίπτωση με χιλιάδες νεκρά χιλιόμετρα και χαμένες εργατοώρες. Όταν με το καλό φτιαχτεί ο νέος σταθμός ανεφοδιασμού βλέπουμε.....
|
|
09-07-2010, 12:45 PM |
|
panos81
Εγγεγραμμένος
Posts: 537
Joined: 16-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Θα μπορούσαν όμως τα νεκρά χιλιόμετρα να μετριαστούν εάν τα λεωφορεία δεν δούλευαν στην ίδια γραμμή καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.
Π.χ. ένα λεωφορείο φυσικού αερίου που παρκάρει στο Ελληνικό ή στο Μπραχάμι, θα μπορούσε να αρχίσει εκτελεί για ένα διάστημα μια από τις γραμμές αυτών των Α/Σ που μπαίνουν στο κέντρο (προς Ακαδημία ή Πλ. Κολοκοτρώνη). Κατόπιν να κάνει δρομολόγιο στην Α5 που θα το φέρει στην Ανθούσα.
Ή εναλλακτικά να ξεκινήσει με τοπικά από Γλυφάδα και κατόπιν να αναλάβει ένα 125 που θα το φέρει στην Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην Ανθούσα (ή συνδυασμό 120 και 308). Κατόπιν να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία για να επιστρέψει στις περιοχές αρμοδιότητας του Ελληνικού ή του Αγ. Δημητρίου.
Βεβαίως όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι μόνο προσωρινές λύσεις καθώς η εγκατάσταση σταθμού φυσικού αερίου σε κάποιο αμαξοστάσιο του κέντρου είναι επιτακτική ανάγκη. Προς το παρόν μεγάλο μέρος των λεωφορείων αυτών αναγκάζονται να κυκλοφορούν σε περιοχές με χαμηλή επιβατική κίνηση και περιβαλλοντική επιβάρυνση, π.χ. Θρακομακεδόνες, Πάρνηθα, Βαρυμπόμπη, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Παιανία, Βάρκιζα κ.ά. ενώ τα έχουν πολύ περισσότερο ανάγκη οι περιοχές στο κέντρο.
|
|
09-07-2010, 01:53 PM |
|
abc
Εγγεγραμμένος
Posts: 412
Joined: 13-10-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(09-07-2010, 01:53 PM)panos81 Wrote: Θα μπορούσαν όμως τα νεκρά χιλιόμετρα να μετριαστούν εάν τα λεωφορεία δεν δούλευαν στην ίδια γραμμή καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας.
Π.χ. ένα λεωφορείο φυσικού αερίου που παρκάρει στο Ελληνικό ή στο Μπραχάμι, θα μπορούσε να αρχίσει εκτελεί για ένα διάστημα μια από τις γραμμές αυτών των Α/Σ που μπαίνουν στο κέντρο (προς Ακαδημία ή Πλ. Κολοκοτρώνη). Κατόπιν να κάνει δρομολόγιο στην Α5 που θα το φέρει στην Ανθούσα.
Ή εναλλακτικά να ξεκινήσει με τοπικά από Γλυφάδα και κατόπιν να αναλάβει ένα 125 που θα το φέρει στην Δουκίσσης Πλακεντίας, κοντά στην Ανθούσα (ή συνδυασμό 120 και 308). Κατόπιν να ακολουθήσει αντίστροφη πορεία για να επιστρέψει στις περιοχές αρμοδιότητας του Ελληνικού ή του Αγ. Δημητρίου. Πόσα λεωφορεία θα ανεφοδιάζονταί κάθε ημέρα; Πόσα δρομολόγια έχει το Α5 και το 308; Πόσο χρόνο θέλει το Α3->Α5->Α5->Α3; Ποιός θα καλύψει την γραμμή των νοτίων προαστείων όσο το όχημα κάνει βόλτες στην Μεσογείων;
|
|
09-07-2010, 03:27 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
Εγω πιστευω οτι δεν χρειαζεται να παρουμε αλλες << γκαζιερες>> και οι λογοι πολλοι.
1) οικολογια. Πλεον απτο 1999 περιπου που πηραμε τα πρωτα λεωφορεια φυσικου αεριου, που υπηρχαν μεγαλες διαφορες στους ρυπους, εχουν εξελιχθει παρα πολυ οι κινητηρες diesel με σχεδον μηδενικους ρυπους.
2) Τιμη καυσιμου. Φανηκε πλεον τωρα πια οτι η διαφορα στις τιμες, μεταξυ αεριου και diesel ειναι ελαχιστες (οσοι εχετε αεριο στην πολυκατοικια σας το βλεπετε)
3) συντηρηση. Οσοι γνωριζουν απο μηχανολογια ισως και να ξερουν οτι ο κινητηρας αεριου ουσιαστικα ειναι ενας βενζινοκινητηρας με καποιες τροποποιησεις ως προς την καυση. Οι φθορες δε αρκετα μεγαλες και οι πιο σημαντικες ως προς την διαρκεια ζωης αφου το diesel θα βγαλει ισως και περισσοτερο απο 1.000.0000 χλμ. προτου παει φυσικα για ρεκτιφιε.
4) ΑΣΦΑΛΕΙΑ που για εμενα ειναι και το πιο σημαντικο. Επειδη ετυχε να δουλεψω γκαζιερες στην π.ραλλη τοτε που παρκαραν εκει για λιγο χρονικο διαστημα (ευτυχως) ειδα πολλα. Σκεφτειτε οτι της φουλαραμε με 200 bar αεριο στα λιοσια στις 12 το βραδυ και το πρωι ειχαν χασει τουλαχιστον τα 20 με 30, κιαυτο οταν ηταν σχεδον καινουργιες (2002). Ψαξτε να μαθετε τι σημαινει φυσικο αεριο ακαυστο για τον οργανισμο μας.
5) Υποδομες. Οταν ηρθαν οι γαλλοι για πρωτη φορα στην ελλαδα για να μας φερουν τις πρωτες γκαζιερες, η διοικηση αποφασισε λογω του σταθμου ανεφοδιασμου της ΔΕΠΑ που θα ετοιμαζοταν στα λιοσια να μετεφεραν εκει τις γκαζιερες. Οταν ειδαν το αμαξοστασιο τοτε με τα ικαρια και το μπαχαλο που υπηρχε...... μας χτυπησαν την πλατη χαμογελωντας και ειπαν φυσικα οτι αυτο δεν ειναι χωρος σταθμευσης και συντηρησης λεωφορειων αλλα.... προβατων και γιδιων. Οποτε ριχτε λεφτα για να φτιαξετε το μαντρι και να το κανετε Α/Σ. Και φυσικα ριξαμε κιαλλα λεφτα μετα απο χρονια για να φτιαξουμε την ανθουσα.
Υ.Γ Καλυτερα να ακυρωθει ο διαγωνισμος κι αυτο που εχουν στειλει για δειγμα να το κανουμε γλαστρα, να φυτεψουμε κολοκυθια και φασολακια να ειναι ασορτι με τα φυτα και να το βαλουμε στην πυλη της ανθουσας!
(08-07-2010, 12:36 AM)Cmaniac Wrote: Ειχε προκυρηχθει ενα εργο για σταθμο ανεφοδιασμου σε αμαξοστασιο του κεντρου, κατα πασα πιθανοτητα του Πειραια και αν δεν με απατα η μνημη μου. Θα δουμε γκαζιερες στον Πειραια? Ιδωμεν.. ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!!! ΦΤΟΥ! ΦΤΟΥ! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕ!!!
Diesel for ever
(This post was last modified: 09-07-2010, 06:22 PM by B10M-SB756.)
|
|
09-07-2010, 05:26 PM |
|
AlexNik
Administrator
Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
B10M σε βρισκω αρκετα ψαγμενο, εγκυκλοπαιδικα να εχεις κατα νου οτι οι πρωτες γκαζιερες της Renault ηρθαν το 2001, οποτε το 2002 που αναφερεις ηταν του κουτιου ακομα.
Πλεον να ξερεις οτι οτι συστημα και σωληνακι υψηλης εχουν τα λεωφορεια αυτα ΧΑΝΕΙ.. Απο παντου κυριολεκτικα.
Θεωρω οτι το καυσιμο ειναι λιγο τραβηγμενο να "χανεται" αλλα δεν εχω απαιτησεις απο την γαλλικη αυτοκινητοβιομηχανια. Οπως μου ειπε ενας παλιος ΚΤΕΛατζης, "Γαλλικο μην παρεις ουτε κατσαρολα της γυναικας σου"..
Εχεις δικιο οσον αφορα την τεχνολογια Diesel. Πλεον δεν ειναι συμφερουσα η κυκλοφορια ενος CNG λεωφορειου της εποχης του 2001 αντι ενος λεωφορειου που πληρει τις προδιαγραφες Euro IV του 2005 (Υπ οψιν, τα Diesel λεωφορεια που οδηγεις πληρουν προδιαγραφες Euro III, οταν λειτουργουν οπως πρεπει γιατι ενα πρωι στον Πειραια πηρε το ματι μου ενα να καπνιζει χειροτερα κι απο Ikarus με το που πατησε το γκαζι..).
Πρεπει λοιπον να αναθεωρηθει ολο αυτο οσον αφορα τα λεωφορεια αεριου και να γινει ας πουμε το 60% των παραγγελιων 12μετρων να ειναι Diesel κι ενα 40% να ειναι Αεριου συμπιεσμενης μορφης (CNG) γιατι πλεον αφου υπαρχουν οι εγκαταστασεις δεν μπορουν να μεινουν ανεκμεταλλευτες, θα βαλει χερι η ΕΕ. Απλα πλεον δεν ξερω αν αξιζει περαιτερω επενδυσεις το ζητημα αυτο.
Δεν συνυπολογιζω μιζες, προεκλογικες βοηθειες και λοιπα συναφη.. Γιατι δεν τους ηρθε ενα πρωι να φτιαξουμε ααμοξοστασιο και να σωσουμε την Renault / IrisBus αγοραζοντας μονο απ αυτην... Καποιο λακκο εχει η φαβα και οπως ειπα και πριν λιγες μερες, σε λιγα χρονια θα γελαμε με ανεκδοτα που αφορουν Γαλλους κι οχι με Γερμανους που γελαμε τωρα..
Με μια διαφορα, με τους Γερμανους μπορει να μην βγηκαμε πολυ χαμενοι (δεν νομιζω να ηταν τοσο τυχαια η συνεργασια της ΕΛΒΟ με την Mercedes για τα λεωφορεια που παρηχθησαν το 1999-2000 για την ΕΘΕΛ), με τουτα εδω τα ερειπια να δω τι θα κανουμε..
(09-07-2010, 05:26 PM)B10M-SB756 Wrote: ΑΠΑΠΑΠΑΠΑ!!! ΦΤΟΥ! ΦΤΟΥ! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ΚΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕ!!! Κανε ορεξη, σου ρχονται
(This post was last modified: 09-07-2010, 07:33 PM by AlexNik.)
|
|
09-07-2010, 07:31 PM |
|
B10M-SB756
VOLVO
Posts: 49
Joined: 17-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Wrote: οι πρωτες γκαζιερες της Renault ηρθαν το 2001, οποτε το 2002 που αναφερεις ηταν του κουτιου ακομα. Σωστος η παραγγελια εγινε το 99 σορυ.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Wrote: Θεωρω οτι το καυσιμο ειναι λιγο τραβηγμενο να "χανεται" Χανεται, θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι θελαμε 10 bar για να τα κατεβασουμε απο τα λιοσια και απο τις 1 το βραδυ μεχρι τις 4.30 - 5.00 το πρωι ειχαν φτασει στις 160. Δηλαδη 200-10= 190-30= 160 περιπου. Αρχικα σε καποια απο αυτα και επειτα σε ολα.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Wrote: Υπ οψιν, τα Diesel λεωφορεια που οδηγεις πληρουν προδιαγραφες Euro III, οταν λειτουργουν οπως πρεπει γιατι ενα πρωι στον Πειραια πηρε το ματι μου ενα να καπνιζει χειροτερα κι απο Ikarus με το που πατησε το γκαζι Ναι καποια στην πορεια ραγισαν κυλινδρο και εκοψαν στροφαλο λογω ελλατωματικης κατασκευης. Αφου εκαιγε νερο μαζι με λαδι λογικο δεν ειναι? Επισης εχε υποψιν οτι μιλαμε για κινητηρες με θαλαμο προκαυσεως και το χειμωνα μεχρι να φερουν μια καλη θερμοκρασια καπνιζουν.
(09-07-2010, 07:31 PM)Cmaniac Wrote: Κανε ορεξη, σου ρχονται Θα εχουμε και ενα οφελος ομως..... θα γεμιζουμε τσαμπα τους αναπτηρες
Diesel for ever
(This post was last modified: 09-07-2010, 08:04 PM by B10M-SB756.)
|
|
09-07-2010, 08:01 PM |
|
Citaro
Honorary member
Posts: 202
Joined: 13-11-2009
|
RE: IrisBus Citelis GNV
(19-07-2010, 01:12 PM)Cmaniac Wrote: No comments..
Δηλαδή, όντως ήρθαν ;; Δεν ήταν μια κακόγουστη φάρσα λοιπόν. Αντε παιδιά, καλή απόλαυση και όποιος βρίσκει βίδες, πάνελ, πόρτες κλπ. στο οδόστρωμα να τα επιστρέφει στο ΑΣ ΛΙΟΣΙΩΝ για επανατοποθέτηση . . .
|
|
19-07-2010, 03:28 PM |
|
Users browsing this thread: 8 Guest(s)
|