Thread Rating:
- 10 Vote(s) - 3 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων
Σε συνέχεια του προηγούμενου μου ποστ, σημερινό δημοσίευμα του liberal.gr
"«Στοπ» στον Χ. Σπίρτζη, ο οποίος επιχείρησε να διορίσει περισσοτέρους των αναγκαίων επικεφαλής στους συγκοινωνιακούς φορείς που έχει υπό την εποπτεία του.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επιχείρησε να διορίσει σε -ΟΑΣΑ, ΟΣΥ, ΣΤΑΣΥ- έξι επικεφαλής, τρεις προέδρους και τρεις διευθύνοντες συμβούλους.
Οι βουλευτές όλων των κομμάτων θεώρησαν την πρότασή του ως μη σύννομη αλλά και δαπανηρή, με αποτέλεσμα να αναβληθεί η συνεδρίαση.
Πρώτοι αντέδρασαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατία Ν. Κακλαμάνης, Γ. Τραγάκης και Χρ. Σταϊκούρας, οι οποίοι επισήμαναν ότι η σχετική νομοθεσία προβλέπει να κατέχει ένα πρόσωπο τη θέση τόσο του προέδρου όσο και του διευθύνοντος συμβούλου σε καθέναν από τους τρεις συγκοινωνιακούς φορείς. Γι’ αυτό και χαρακτήρισαν παράνομη την πρόταση διορισμού έξι προσώπων.
Ανέδειξαν επίσης και ζητήματα κόστους, λέγοντας ότι δεν μπορεί η κυβέρνηση, την ώρα που μιλά για περικοπές, να προχωρά σε περισσότερους διορισμούς στα Διοικητικά Συμβούλια.
Από την πλευρά του ο κ. Σπίρτζης χαρακτήρισε παρερμηνεία και νομοτεχνικής υφής το θέμα, το οποίο, όπως είπε, μπορεί να διορθωθεί με μια απλή αλλαγή διατύπωσης. Ζήτησε, δε, να μην αναβληθεί ο διορισμός των έξι προσώπων γιατί «όσο καθυστερούμε υπάρχει πρόβλημα στη λειτουργία των φορέων». «Εκκρεμούν ζητήματα μισθοδοσίας», υποστήριξε.
Τελικά η συνεδρίαση αναβλήθηκε, καθώς διατύπωσαν ενστάσεις ακόμη και οι βουλευτές της συμπολίτευσης, όπως η Τασία Χριστοδουλοπούλου του ΣΥΡΙΖΑ, που αναγνώρισε το νομικό πρόβλημα, αλλά και ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος των ΑΝΕΛ, που διαμαρτυρήθηκε για το κόστος."
Κι όμως, είναι δυνατόν....
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
27-11-2015, 05:09 PM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων
(07-06-2016, 10:04 AM)Nikolas A. Wrote: Αθήνα
Στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων πέντε ετών βρίσκονται τα ελλείμματα και οι ζημίες στις αστικές συγκοινωνίες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία των προϋπολογισμών για το 2016, που δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρουν τα Νέα, οι εταιρείες Σταθερές Συγκοινωνίες (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) και Οδικές Συγκοινωνίες (αστικά λεωφορεία, τρόλεϊ), φέτος αναμένεται να καταγράψουν συνολικές ζημίες 77 εκατ. ευρώ.
Από την φωτογραφία στην έντυπη δημοσίευση των Νέων φαίνεται ότι:
- Οι ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά έχουν οδηγήσει σε ακινησία περίπου 1.500 λεωφορεία και τρόλεϊ από το δυναμικό των περίπου 2.550 οχημάτων.
- Οι Σταθερές Συγκοινωνίες απασχολούν 2.432 εργαζομένους και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 32 εκ. ευρώ.
- Οι Οδικές Συγκοινωνίες απασχολούν 5.595 και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 44,7 εκ. ευρώ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι ειδικά στις Ο.ΣΥ δεν έχει καταβληθεί ακόμα η κρατική επιχορήγηση των 84 εκατ. για το 2015, ενώ έχουν παγώσει οι περίπου 450 προσλήψεις οδηγών - τεχνιτών.
(04-06-2016, 09:05 PM)mercedes elbo Wrote: ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ - ΤΡΟΛΛΕΪ
Σε καμία περίπτωση δεν είναι εκτός το 50% του στόλου, ασχέτως τι λένε διάφορα άρθρα τα οποία αναφέρουν ενεργό στόλο 2152 λεωφορεία... Τα ενεργά λεωφορεία είναι περίπου 1820 (δεν θυμάμαι το ακριβές νούμερο τώρα) και από αυτά διαθέσιμα σε καθημερινή βάση είνι πολλά παραπάνω από 1100 που αναφέρουν τα περισσότερα δημοσιεύματα...
Και στα σχόλια από τη φωτογραφία από πάνω, και στο άρθρο στις ειδήσεις αναφέρονται διαφορετικά νούμερα όπως επισημάνεις κι εσύ.
(χωρίς να γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο βέβαια, το 1820 το θεωρώ ουτοπικό)
Γιατί λοιπόν δε στέλνει μια αναφορά ο ΟΑΣΑ ή οι Ο.ΣΥ. να το διαψεύσουν;
Δηλαδή τα δημοσιεύματα τα νούμερα τα βγάζουν από το μυαλό τους;
(This post was last modified: 07-06-2016, 10:35 AM by Nikolas A..)
|
|
07-06-2016, 10:16 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Οικονομικά θέματα - Οικονομική κρίση - Τρόποι εξοικονόμησης χρημάτων
(07-06-2016, 10:16 AM)Nikolas A. Wrote: Από την φωτογραφία στην έντυπη δημοσίευση των Νέων φαίνεται ότι:
- Οι ελλείψεις σε προσωπικό και ανταλλακτικά έχουν οδηγήσει σε ακινησία περίπου 1.500 λεωφορεία και τρόλεϊ από το δυναμικό των περίπου 2.550 οχημάτων.
- Οι Σταθερές Συγκοινωνίες απασχολούν 2.432 εργαζομένους και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 32 εκ. ευρώ.
- Οι Οδικές Συγκοινωνίες απασχολούν 5.595 και το έλλειμμα θα ανέλθει στα 44,7 εκ. ευρώ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι ειδικά στις Ο.ΣΥ δεν έχει καταβληθεί ακόμα η κρατική επιχορήγηση των 84 εκατ. για το 2015, ενώ έχουν παγώσει οι περίπου 450 προσλήψεις οδηγών - τεχνιτών.
Και στα σχόλια από τη φωτογραφία από πάνω, και στο άρθρο στις ειδήσεις αναφέρονται διαφορετικά νούμερα όπως επισημάνεις κι εσύ.
(χωρίς να γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο βέβαια, το 1820 το θεωρώ ουτοπικό)
Γιατί λοιπόν δε στέλνει μια αναφορά ο ΟΑΣΑ ή οι Ο.ΣΥ. να το διαψεύσουν;
Δηλαδή τα δημοσιεύματα τα νούμερα τα βγάζουν από το μυαλό τους;
Άμα σε σύνολο 2550 λεωφορείων και τρόλεϊ (που στην πραγματικοτικότητα το μέγιστο ήταν 2518: 2152 λεωφορεία+366 τρόλεϊ) ήταν τα 1500 εκτός θα είχαμε πολύ λιγότερα δρομολόγια από τα σημερινά. Επίσης, η κρατική επιχορήγηση της Ο.ΣΥ. ανά έτος είναι 86 εκατ.
Ο πραγματικός αριθμός των ενεργών λεωφορείων, που έχουν πάνω πινακίδες, είναι 1818 (Ν1-225, GN-178, Ν2-163, Volvo-83, Neoplan-79, Renault-189, Iris D-281, Iris CNG-100, Solaris 8,6-220, Solaris 18-100, Citelis-200). Αυτά που γράφω αποδεικνύονται από την σύμβαση μεταξύ Ο.Α.Σ.Α. και Ο.ΣΥ. που υπογράφτηκε το 2013 και αναφέρει 2139 ενεργά λεωφορεία τότε και των αποφάσεων του ΔΣ της Ο.ΣΥ. του Δεκεμβρίου 2013, Δεκεμβρίου 2014 και Απριλίου 2016. Τα μόνα που δεν φαίνονται είναι τα Neoplan που πήραν ο Δήμος Αργυρούπολης (#303 και #304) και ο Δήμος Γλυφάδας (#231, #233, #237, #238 και #240), οι 8 Volvo που ενώ παρέδωσαν πινακίδες το 2013 σταδιακά ξαναβγήκαν στην κυκλοφορία με νέες πινακίδες και το Neoplan #350 το οποίο κυκλοφορεί κανονικά με πινακίδες YNN 9972 ενώ στην απόφαση του Απριλίου αναφερόταν απόσυρση του ΥΜΙ 1350.
Στην Ο.ΣΥ., με το υπάρχον ιδιοκτησιακό καθεστώς, δύσκολα θα ασχοληθεί κανένας με την εικόνα που βγαίνει προς τα έξω και αν τα στοιχεία που δημοσιεύονται είναι ακριβή ή οχι.
Όσο για τα νούμερα το πιο πιθανό είναι να ρωτάνε συνδικαλιστές που τους λένε ότι θέλουν. Mάλιστα, τώρα τελευταία κυκλοφορούν άρθρα που ανφέρουν ότι βγαίνουν 850-900 λεωφορεία στην αιχμή ενώ στην πραγματικότητα είναι γύρω στα 1100.
(This post was last modified: 07-06-2016, 02:19 PM by mercedes elbo.)
|
|
07-06-2016, 02:18 PM |
|
Users browsing this thread: 3 Guest(s)
|