This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ: Neoplan ΕΛ.Β.Ο. C97.4007 (Midi Bus)
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : Ελλάδα
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2000
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 200
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΥΜΙ-1220 - ΥΜΙ-1418, ΖΖΡ-8998, ΥΝΝ-9975

ΕΚΤΟΣ ΔΥΝΑΜΗΣ τα οχήματα: 250,262,264,268,278,284,293,310,311,312,313,314,315,316,317,318,319,321,323,329,337,338,342,344,345,346,349,351,354,355,359,360,362,363,366,368,369,370,376,388,393,399,402,403,404,405,406,408,412,414,415,417,418.

ΠΩΛΗΘΗΚΑΝ τα οχήματα:
-264 (ΥΜΙ-1264) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-268 (ΥΜΙ-1268) --> Πωλήθηκε στον Δήμο Πάργας
-293 (ΥΜΙ-1293) --> Πωλήθηκε στο Αστικό ΚΤΕΛ Αιγίου
-321 (ΥΜΙ-1321) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
-323 (ΥΜΙ-1323) --> Πωλήθηκε στην «ΕΡΜΗΣ BUS»
(Τα 321,323 είναι τα #162 & #163 Ηρακλείου-Λασιθίου)

Προκειται για λεωφορεία μίντι, 8 μέτρων βασισμένα στο Neoplan N4007. Όπως βλέπουμε παρακάτω βέβαια έχει διαφορές απο το original σχεδιο, μιάς και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο απ' την Ε.Λ.Β.Ο. και η μάσκα μπροστά είναι όμοια με αυτή των C97.405N. Φοράνε τον κινητήρα OM366 που αποδίδει 240 άλογα.

Εδρευουν στα αμαξοστάσια Πειραιά και Βοτανικού ενώ έχουν περάσει και απο το Α/Σ Ανθούσας. Αρχικά είχαν αριθμούς παρμπρίζ
420-620 αλλά το 2011 με την απόσυρση άλλων μοντέλων και την μετακίνηση τους σε αμαξοστάσια όπου δεν θα υπήρχαν διπλά πήραν παρμπρίζ αντίστοιχα των πινακίδων τους δηλαδή 220-420. Το 420 μετά απο ατύχημα έφερε τις πινακίδες ΖΖΡ-8998. Το 419 απο τον Απρίλιο του 2014 κυκλοφορεί με νεες πινακίδες ΥΝΝ-9975.

[Image: thumb__DSC37263.jpg] [Image: thumb__DSC9351.jpg]

Στον Βοτανικό εξυπηρετούν τις γραμμές : 022,025,026,035,046,100,704,821,892,915.
Στον Πειραία εξυπηρετούν τις γραμμές : 300,818,828.

Ενεργά σήμερα είναι 117 και είναι μοιρασμένα ως εξής :
Βοτανικός : 305 - 420
Πειραιάς : 220 - 304

Δείτε φωτογραφίες στην Bus Gallery
(This post was last modified: 05-06-2017, 05:15 PM by Paul.)
21-12-2012, 11:44 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#2
[split] Ποιοί Τύποι Λεωφορείων Κυκλοφορούν
Και μια πολύ κακή αποτύπωση της εμφάνισης του Midi..

[Image: thumb__DSC4383-as-Smart-Object-1.jpg]
30-12-2013, 09:27 PM
Website Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#3
[split] Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
(30-12-2013, 09:27 PM)AlexNik Wrote: Και μια πολύ κακή αποτύπωση της εμφάνισης του Midi..

[Image: thumb__DSC4383-as-Smart-Object-1.jpg]

Πέρα από την δρομολόγηση Neoplan στο 100 έχουν αρχίσει να συμμαζεύουν Νeoplan? Γιατί φαίνεται να είναι σε αρκετά καλή κατάσταση. Εκτός αν είναι έτσι μόνο από αυτή την πλευρά.
31-12-2013, 03:57 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#4
RE: Στολος Λεωφορείων Ο.ΣΥ. (Πρώην ΕΘΕΛ)
Να σου πω την αλήθεια, ήταν όντως σε καλή κατάσταση, αλλά κατά καιρούς περνάνε κάποια από κάποιες επισκευές (χωρίς να αημαίνει ότι κάνουν πλήρη ανακατασκευή όπως πχ τις GN και τα Ν2 που έχουμε δει).

Θα φανεί στην πορεία. Smile
31-12-2013, 11:55 AM
Website Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#5
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
[Image: thumb__DSC9279.jpg]

Πάνε τα Vanhoolακια.... Sad Και είχα πολύ καιρό να τα πάω βόλτα...

[*Ontopic] Ποια οχήματα έχει ο Βοτανικός απο τα Νέοπλαν και ποια ο Πειραιάς?? Είχα τεφτέρι με τότε που χαν και στην Ανθούσα οπότε δεν μετράει... Νομίζω πλέον ειναι 220-300 κάτι Πειραιά και τα υπόλοιπα Α/Σ Βοτανικού ?

Υ.Γ. Τελευταία εμφανίζονται και πολυ μπροστά μου και με εκφοβίζουν Tongue γιατι θυμάμαι κάτι στιγμές στο 022 και το 035 προ Solarization
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

04-01-2014, 12:21 AM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#6
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως.
04-01-2014, 02:57 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#7
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
(04-01-2014, 02:57 AM)ecoj Wrote: Εκεί γύρω στο #300 τελειώνουν του Πειραιά και αρχίζουν του Βοτανικού. Τελευταία έχει περιοριστεί αρκετά η χρήση τους πάντως.

Επιβεβαιώνω χωρίς να γνωρίζω το ακριβές όριο. Το #305 πάντως ανήκει στο Βοτανικό.
04-01-2014, 03:05 AM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
#8
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Το #301 το είχα πετύχει σε τοπική του Πειραιά το φθινόπωρο, νομίζω στην 859. Οπότε κάπου εκεί είναι το όριο.
04-01-2014, 10:57 AM
Website Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#9
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Το #303 πρέπει να είναι το όριο καθώς το έχω δει να κυκλοφορεί στον Πειραιά.
Χωρίς να έχει και πολύ σημασία.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
04-01-2014, 10:05 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#10
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
Τα Neoplan είναι μοιρασμένα ως εξής:
Πειραιάς #220 - #304
Βοτανικός #305 - #420

Aπό τα 200 που ήταν αρχικά ενεργά είναι πλέον τα 117.
04-01-2014, 11:24 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#11
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007
(23-04-2014, 05:04 PM)Paul Wrote: Σήμερα στο 035 το #419 Neoplan Midi με πινακίδες ΥΝΝ-9975

Προστέθηκε η αλλαγή στο αρχικό ποστ
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

23-04-2014, 05:06 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#12
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
[Image: thumb__DSC12983.jpg]

Με πρωτόκολλο ταξίδευε εκείνη τη μέρα το τουβλάκι... Tongue
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
19-08-2014, 04:35 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#13
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
4007 επιβάτες :p
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

19-08-2014, 08:10 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#14
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
"Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, μεγάλη ομάδα διαδηλωτών κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια.

Άγνωστοι αναποδογύρισαν τουλάχιστον τρία ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια πυρπόλησαν σε στενά των Εξαρχείων. Στις φλόγες και μοτοσικλέτες.

Στην οδό Στουρνάρη πυρπολήθηκε ένα μικρό αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως οδόφραγμα. Στο όχημα βρίσκονταν μόνο ο οδηγός, ο οποίος εγκατέλειψε εγκαίρως το όχημα, και αργά το βράδυ έδωσε κατάθεση για το περιστατικό."

Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς.
Γνωρίζει κανείς το νούμερό του;
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
03-12-2014, 12:23 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#15
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(03-12-2014, 12:23 PM)nikolas86 Wrote: "Μετά την ολοκλήρωση της πορείας, μεγάλη ομάδα διαδηλωτών κατευθύνθηκε προς τα Εξάρχεια.

Άγνωστοι αναποδογύρισαν τουλάχιστον τρία ΙΧ αυτοκίνητα τα οποία στη συνέχεια πυρπόλησαν σε στενά των Εξαρχείων. Στις φλόγες και μοτοσικλέτες.

Στην οδό Στουρνάρη πυρπολήθηκε ένα μικρό αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΑ, το οποίο χρησιμοποιήθηκε ως οδόφραγμα. Στο όχημα βρίσκονταν μόνο ο οδηγός, ο οποίος εγκατέλειψε εγκαίρως το όχημα, και αργά το βράδυ έδωσε κατάθεση για το περιστατικό."

Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς.
Γνωρίζει κανείς το νούμερό του;

Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που, παρότι δεν υπήρξαν απώλειες σε λεωφορεία σε επεισόδια του Πολυτεχνείου, καταστρέφονται κάποια από αναρχικούς λίγες μέρες μετά. Το 1995, τέτοιες μέρες πάλι, έκαψαν ένα Neoplan N4016 στην Πατησίων (Α8) και λίγες μέρες μετά ένα MB O405N1 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου (222). Εκείνα νομίζω ήταν και τα τελευταία Αθηναϊκά λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια ενώ εκτελούσαν δρομολόγιο, μέχρι το χθεσινοβραδυνό (εξαιρούμε τα τρία Den Oudsten που τα έκαψαν μέσα στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου).
03-12-2014, 01:26 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#16
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(03-12-2014, 12:23 PM)nikolas86 Wrote: Το "μικρό αστικό" ήταν ένα Neoplanάκι το οποίο καταστράφηκε ολοσχαιρώς.
Γνωρίζει κανείς το νούμερό του;

Το αείμνηστο #346 ήταν το θύμα...

[Image: thumb_P62030001c.jpg]
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
04-12-2014, 01:46 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
#17
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(03-12-2014, 01:26 PM)panos81 Wrote: Άλλα δημοσιεύματα λένε ότι το λεωφορείο είχε επιβάτες, και ότι τους κατέβασαν με την βία πριν κάψουν το λεωφορείο.

Δεν είναι η πρώτη φορά που, παρότι δεν υπήρξαν απώλειες σε λεωφορεία σε επεισόδια του Πολυτεχνείου, καταστρέφονται κάποια από αναρχικούς λίγες μέρες μετά. Το 1995, τέτοιες μέρες πάλι, έκαψαν ένα Neoplan N4016 στην Πατησίων (Α8) και λίγες μέρες μετά ένα MB O405N1 στο Νεκροταφείο Ζωγράφου (222). Εκείνα νομίζω ήταν και τα τελευταία Αθηναϊκά λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια ενώ εκτελούσαν δρομολόγιο, μέχρι το χθεσινοβραδυνό (εξαιρούμε τα τρία Den Oudsten που τα έκαψαν μέσα στο Α/Σ Αγίου Δημητρίου).

Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
04-12-2014, 03:16 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#18
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(04-12-2014, 01:46 AM)Konstantinos Wrote: Το αείμνηστο #346 ήταν το θύμα...

Και αν κρίνω από την φωτογραφία πρέπει να ήταν πρόσφατα επισκευασμένο / φρεσκαρισμένο...
04-12-2014, 05:32 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#19
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(04-12-2014, 05:32 PM)panos81 Wrote: Και αν κρίνω από την φωτογραφία πρέπει να ήταν πρόσφατα επισκευασμένο / φρεσκαρισμένο...

Σωστά το αναφέρεις Πάνο, έτσι είναι.
Σχετικά πρόσφατο, καθώς πρέπει να είναι πριν από το καλοκαίρι του 2012.
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
04-12-2014, 05:40 PM
Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
#20
RE: Neoplan / ΕΛΒΟ C97.4007 (1999-2000)
(04-12-2014, 03:16 PM)ELBO O405GN Wrote: Η απώλεια του συγκεκριμένου - και μόνο ευτυχώς - οχήματος, αποδεικνύει περίτρανα την στοιχειώδη έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού από τον ΟΑΣΑ, σε περιπτώσεις τέτοιων συνθηκών. Είναι να απορείς, πως δεν υπήρχε έγκαιρη ενημέρωση πρός τα οχήματα, να μη περάσουν από τη "θερμή" ζώνη του Πολυτεχνείου.

Παλαιότερα (μιλάμε όταν ήμουν παιδί - μέσα δεκαετίας του '80 έως μέσα δεκαετίας του '90), η εντολή ήταν να εκτελούνται τα δρομολόγια πάση θυσία. Τα δημόσια οχήματα ήταν από τους πρώτους στόχους - δεν θυμάμαι, σαν παιδί, να υπήρξε 17η Νοεμβρίου χωρίς να καεί τουλάχιστον ένα λεωφορείο ή τρόλλεϊ. Ανάμεσα σε αυτά και το Ikarus 260 που μετέπειτα χρησιμοποίησε η Υπηρεσία Ιατρικής της Εργασίας (αν θυμάμαι καλά τον τίτλο), το οποίο πυρπολήθηκε αλλά η φωτιά δεν επηρέασε σασί, κινητήρα ή άλλα ζωτικά μέρη, και έγινε η μετασκευή του στην μετέπειτα μορφή. Και στο εξωτερικό - ειδικά στην Γαλλία τα τελευταία χρόνια - τα λεωφορεία που καταστράφηκαν σε επεισόδια είναι εκατοντάδες.

Το παράδοξο είναι ότι το Α7 απομακρύνθηκε από τα Εξάρχεια - με δικαιολογία τα προβλήματα διέλευσης που αντιμετώπιζαν τα αρθρωτά λεωφορεία. Όμως, παρότι η αιτιολογία αυτή ενισχύεται από το γεγονός ότι άλλες γραμμές, με μικρότερα λεωφορεία, εξακολουθούν να διέρχονται από τα Εξάρχεια (όπως και το 046, όπου κυκλοφορούσε το Neoplan Midi που κάηκε προχθές), αντικρούεται από το ότι τα αρθρωτά λεωφορεία κυκλοφορούν και σε άλλες γραμμές με στενούς δρόμους και προβλήματα διέλευσης, όμως σε εκείνες τις περιπτώσεις δεν υπήρξε τροποποίηση των διαδρομών.

Η έγκαιρη ενημέρωση είναι η μόνη περίπτωση να περιοριστεί - γιατί να εξαλειφθεί τελείως είναι αδύνατον, ειδικά από την στιγμή που λεωφορεία έχουν πυρποληθεί και σε περιοχές που δεν θεωρούνται υψηλού κινδύνου, ακόμα και μέσα σε αμαξοστάσιο - ο κίνδυνος καταστροφής τους από βανδάλους. Δεν αρκεί να κόβεις δρομολόγια από επικίνδυνες περιοχές μόνο όταν ξέρεις εκ των προτέρων ότι θα υπάρξει κάποια πορεία ή διαδήλωση - και πολλές φορές οι οργανωμένες πορείες ή διαδηλώσεις περιφρουρούνται και δεν υπάρχουν σοβαρά έκτροπα. Οι καταδρομικές επιθέσεις αναρχικών είναι ο κίνδυνος, αυτών που δεν ενδιαφέρονται ούτε για τις ανθρώπινες ζωές που κινδυνεύουν - πολύ δε περισσότερο για την (δημόσια) περιουσία.
05-12-2014, 12:14 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Σαρακάκης "Αθηνά" (1999-2000) Vils 35 20.509 19-04-2016, 08:05 AM
Last Post: SOLARIS
  ΕΛΒΟ C97.405GN (1998-1999) aliance 98 65.866 21-04-2015, 11:41 AM
Last Post: panos81
  ΕΛΒΟ C97.405N (1997-1999) mercedes elbo 73 43.761 20-08-2014, 04:31 PM
Last Post: panos81

Forum Jump:



Users browsing this thread: 3 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024