This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
[split] Γενική συζήτηση - Σχολιασμός - Τροχαίο υλικό - Δρομολόγια
Μετά από ένα δυσάρεστο συμβάν, μπορώ να πω ότι με εξέπληξε ευχάριστα η Ο.ΣΥ. Rolleyes

Μετά από μια αναμονή 35' στη στάση να περιμένω τη γραμμή 126 από το Φιξ για Αμφιθέα, το οποίο γίνεται αρκετά συχνά, και σε ώρα αιχμής, ε'ιπα να χρησιμοποιήσω τη φόρμα παραπόνων στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ και να αναφέρω το γεγονός.
Το συμβάν συνέβει στις 10/3 και η αναφορά στις 11/3.

Η απάντηση από τον ΟΑΣΑ έγινε στις 14/3 και ήταν η εξής:

ΑΡ. ΠΡΩΤ. : 3410 ΔΙΔΣ Προς
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 12/03/2014 Κο Νικόλαο Αναστασόπουλο

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ : ---
ΤΗΛΕΦΩΝΟ : 210-8200896
EMAIL : public-relations@oasa.gr
ΘΕΜΑ : Απάντηση σε επιστολή

"Αξιότιμε κύριε Αναστασόπουλε,

Σε απάντηση της επιστολής σας με αρ. πρωτ. εισερχ. 3410/12-03-14, η οποία αφορά στην μη τήρηση δρομολογίου από την λεωφορειακή γραμμή 126, στις 10/03/14, σας γνωρίζουμε ότι την έχουμε διαβιβάσει στον αρμόδιο συγκοινωνιακό φορέα «ΟΔΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.» (ΟΣΥ), ο οποίος έχει την ευθύνη της εκτέλεσης του συγκοινω-νιακού έργου με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, καθώς και του προσωπικού κίνησης (οδηγοί, σταθμάρχες κλπ).
Η ΟΣΥ Α.Ε., οφείλει να ελέγξει τα αναφερόμενα και να σας απαντήσει.
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία που υποστήκατε και παραμένουμε στη διάθεσή σας.
Με εκτίμηση,

Διεύθυνση Δημ. Σχέσεων & Εξυπ. Κοινού
Τμήμα Τηλεφ. & Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης Κοινού (11185)
"

Από εκεί και πέρα περίμενα και την απάντηση από την Ο.ΣΥ., η οποία άργησε λίγο βέβαια αλλά ήρθε χθές.
Την βρήκα υπεύθυνη, εμπεριστατωμένη και αρκετά φιλική.

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1103
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΟΜΙΣΤΡΟΥ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ

Αριθμ. Πρωτ. /3530/ .03.2014

ΠΡΟΣ
κο Αναστασόπουλο Νικόλαο
E-mail : ---

ΘΕΜΑ : Εκτέλεση δρομολογίων.
ΣΧΕΤ : Επιστολή σας με αρ. πρωτ. 8076/17-03-2014.

" Αγαπητέ κύριε Αναστασόπουλε

Σε απάντηση της ανωτέρω σχετικής και σε συνέχεια της από 12/03/2014 επιστολής του Ο.Α.Σ.Α., οι οποίες αφορούν προβλήματα κατά την εκτέλεση των προγραμματισμένων δρομολογίων της λεωφορειακής γραμμής 126 ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ (κυκλική), σας γνωρίζουμε τα εξής:
Κατόπιν ελέγχου που διενεργήθηκε στα τηρούμενα αρχεία της Υπηρεσίας μας , διαπιστώθηκε ότι, στις 10/03/2014, δεν υπήρχε πλήρης επάνδρωση των βαρδιών με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιηθούν τα προγραμματισμένα δρομολόγια των 18:15 της γραμμής 106 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ (κυκλική) και των 19:25 της γραμμής 126. Σε τέτοιου είδους περιπτώσεις , υπάρχουν πάγιες οδηγίες – εντολές της Διοίκησης προς τους εκάστοτε Σταθμάρχες των όποιων λεωφορειακών γραμμών , ώστε να προβαίνουν σε αναδρομολόγηση των οχημάτων που έχουν στην διάθεσή τους προκειμένου να ελαχιστοποιείται – κατά το δυνατόν – ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις αφετηρίες, τέρματα και ενδιάμεσες στάσεις των γραμμών. Έτσι λοιπόν, ο Σταθμάρχης Υπηρεσίας, εφαρμόζοντας αυτές τις οδηγίες, δρομολόγησε το υπ’ αριθμ. 707 λεωφορείο στις 18:23 στη γραμμή 106 (αντί για 18:25 στη γραμμή 126), το υπ’ αριθμ. 702 λεωφορείο στις 18:35 στη γραμμή 126 (αντί στη γραμμή 106), το υπ’ αριθμ. 290 λεωφορείο στις 18:45 στη γραμμή 106 (αντί στη γραμμή 126), το υπ’ αριθμ. 348 λεωφορείο στις 18:55 στη γραμμή 126 (αντί στη γραμμή 106), το υπ’ αριθμ. 345 λεωφορείο στις 19:08 στη γραμμή 106 (αντί για 19:05 στη γραμμή 126) και το υπ’ αριθμ. 291 λεωφορείο στις 19:20 στη γραμμή 126 (αντί για 19:15 στη γραμμή 106) καλύπτοντας – εν μέρει – το κενό που δημιουργήθηκε από την ανεπάνδρωτη βάρδια.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι ενημερώθηκε εγγράφως η αρμόδια Διεύθυνση του Αμαξοστασίου Αγίου Δημητρίου, η οποία έχει την ευθύνη επάνδρωσης της συγκεκριμένης γραμμής, ώστε να φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργία της, όσον αφορά την διαθεσιμότητα οδηγών και λεωφορείων.
Να γνωρίζετε πάντως , πως απώτερος στόχος της Εταιρείας μας είναι η ελαχιστοποίηση και – κατά το δυνατόν ο μηδενισμός – των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου Συγκοινωνιακού Έργου που μας αναλογεί και προς αυτήν την κατεύθυνση θα επιθυμούσαμε και την δική σας συμβολή , η οποία θα εκφράζεται μέσω των οποιωνδήποτε παρατηρήσεων – υποδείξεών σας , οι οποίες θα μας βοηθούσαν – επιπλέον – στη βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας , είμαστε πάντα στη διάθεσή σας , προκειμένου να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στους επιβάτες μας.
"

Κοινοποίηση:
ΟΑΣΑ/ΔΙΔΣ (επί του 3410/12-03-2014)
Α/Σ Αγ.Δημητρίου (με συν. τα σχετικά)

Προς αποφυγή οποιασδήπτοε παρεξήγησης έχω σβήσει τα ονόματα των υπαλλήλων που αναφέρονται και υπάρχει μόνο το δικό μου.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Wink
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
03-04-2014, 08:08 PM
Find Reply
alex.ath Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 27
Joined: 01-02-2014
Ωράρια Πάσχα 2014
Προγράμματα και ώρες λειτουργίας των ΜΜΜ κατά τις εορτές του Πάσχα

Κατ' αρχάς μπράβο που τα δημοσιεύσανε από τώρα.

Ξέρει κάποιος τι σημαίνει οτι "Τα πρώτα δρομολόγια θα βασίζονται σε πρόγραμμα καθημερινής";
Σημαίνει το πρώτο δρομολόγιο της μέρας αντί να είναι Κυριακής είναι καθημερινής, ή μπορεί να είναι και παραπάνω από ένα;
Ο ΟΑΣΑ το συνηθίζει αυτό το πρόγραμμα σε γιορτές. Θα 'θελα να το προγραμματίσω στο Επόμενο Λεωφορείο, αλλά πρέπει να ξέρω ακριβώς τι σημαίνει.

Αυτό δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη: "για τα ηλεκτρικά (τρόλλεϋ) ειδικό πρόγραμμα βασισμένο στο πρόγραμμα Κυριακής & Αργιών". Το πρόγραμμα Κυριακής & Αργιών είναι αρκετά αραιό και γι' αυτό είναι σημαντικό να ξέρουν οι επιβάτες το πρόγραμμα. Αν γίνει και "ειδικό" πώς θα ξέρουν ποιο είναι το ωράριο;
07-04-2014, 09:40 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(07-04-2014, 09:40 PM)alex.ath Wrote: Αυτό δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη: "για τα ηλεκτρικά (τρόλλεϋ) ειδικό πρόγραμμα βασισμένο στο πρόγραμμα Κυριακής & Αργιών". Το πρόγραμμα Κυριακής & Αργιών είναι αρκετά αραιό και γι' αυτό είναι σημαντικό να ξέρουν οι επιβάτες το πρόγραμμα. Αν γίνει και "ειδικό" πώς θα ξέρουν ποιο είναι το ωράριο;

Την Κυριακή του Πάσχα και γενικά τέτοιες ιδιαίτερες μέρες του έτους, συνήθως ο αριθμός των οχημάτων που δρομολογούνται σε κάθε γραμμή είναι απειροελάχιστος. Στις περισσότερες (αν όχι σε όλες) το πολύ 1-2 οχήματα. Ενδεχομένως δε, αν δεν επαρκεί και πάλι το προσωπικό, σε κάποιες να μη στείλουν και τίποτα. Πάντως πρόγραμμα Κυριακής δεν το λες αυτό που εφαρμόζεται.
08-04-2014, 10:46 AM
Find Reply
alex.ath Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 27
Joined: 01-02-2014
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Δεν ξέρουν από τώρα πόσο προσωπικό θα έχουν; Το ΤΡΑΜ πώς ξέρει; Δεν με πειράζει αν έχουν λιγότερα δρομολόγια, αρκεί να ξέρω τα ακριβή ωράριά τους. Έτσι δεν θα ξεροσταλιάζω στη στάση χωρίς να έχω ιδέα πότε θα έρθει το λεωφορείο. Στην πράξη μάλλον θα αποφεύγουμε τα λεωφορεία εκείνη τη μέρα.

Η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ (παράδειγμα) δεν είναι διαμορφωμένη για να περιλαμβάνει ωράρια-εξαιρέσεις. π.χ. ένα ειδικό ωράριο που δεν είναι ούτε καθημερινής ούτε Κυριακής, θα έπρεπε να έχει διαφορετικό τίτλο (π.χ. την συγκεκριμένη ημερομηνία).
Ούτε η ιστοσελίδα του ΜΕΤΡΟ χειρίζεται καλά τα ειδικά ωράρια, καθώς εμφανίζει ωράρια μόνο για μέρες της εβδομάδας.
Μόνο τα ωράρια του ΤΡΑΜ έχουν πρόβλεψη για διαφορετικά δρομολόγια σε διαφορετικές ημερομηνίες (ανεξαρτήτως μέρας της εβδομάδας). Τα βάζουν σε δύσχρηστα αρχεία XLS, αλλά έχουν σταθερή δομή και μου κάνουν.
08-04-2014, 12:17 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Πολλά μπορούν ΟΑΣΑ και ΟΣΥ. Αλλά το μπορώ με το θέλω, απέχουν. Όταν, για παράδειγμα, την περασμένη Κυριακή, ήταν γνωστό τοις πάσι ότι το κέντρο της Αθήνας θα είναι κλειστό λόγω του Ποδηλατικού Γύρου και για τον ΟΑΣΑ τον έκαιγε μόνο να ενημερώσει για τη διακοπή λειτουργίας της 653, δεν υπάρχει το δε μπορώ, γιατί η απόφαση της Τροχαίας ήταν ειλημμένη, αναρτημένη στη Διαύγεια και κοινοποιούμεμη στον ΟΑΣΑ.
08-04-2014, 12:36 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(08-04-2014, 10:46 AM)marios.ilioupoli Wrote: Την Κυριακή του Πάσχα και γενικά τέτοιες ιδιαίτερες μέρες του έτους, συνήθως ο αριθμός των οχημάτων που δρομολογούνται σε κάθε γραμμή είναι απειροελάχιστος. Στις περισσότερες (αν όχι σε όλες) το πολύ 1-2 οχήματα. Ενδεχομένως δε, αν δεν επαρκεί και πάλι το προσωπικό, σε κάποιες να μη στείλουν και τίποτα. Πάντως πρόγραμμα Κυριακής δεν το λες αυτό που εφαρμόζεται.

Σε όλες μου φαίνεται αδύνατον να στείλουν 1 - 2 οχήματα μόνο. Παράδειγμα είναι δυνατόν όλο το Α5 με δύο οχήματα μόνο;
(This post was last modified: 08-04-2014, 09:43 PM by ecoj.)
08-04-2014, 09:42 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(08-04-2014, 09:42 PM)ecoj Wrote: Σε όλες μου φαίνεται αδύνατον να στείλουν 1 - 2 οχήματα μόνο. Παράδειγμα είναι δυνατόν όλο το Α5 με δύο οχήματα μόνο;

Καλά μην παίρνεις κι όρκο... Κυριακές έχει 4. Αν του στείλουν 3 θα είμαστε ευχαριστημένοι. Άλλα 4 maximun θα έχουμε στο 608 και πάει λέγοντας...
09-04-2014, 01:10 AM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ωραία φάση θα είναι! Όλο το Α5 με τρεις γκαζιέρες! Tongue
09-04-2014, 02:12 PM
Find Reply
alex.ath Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 27
Joined: 01-02-2014
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(09-04-2014, 01:10 AM)nikos1991 Wrote: Καλά μην παίρνεις κι όρκο... Κυριακές έχει 4. Αν του στείλουν 3 θα είμαστε ευχαριστημένοι. Άλλα 4 maximun θα έχουμε στο 608 και πάει λέγοντας...
Η διαδρομή Α5 διαρκεί 45 λεπτά κατά μέσο όρο. Ας πούμε οτι μαζί με το διάλειμα, διαρκεί 1 ώρα.
4 οδηγοί (με ισάριθμα οχήματα) καλύπτουν το δρομολόγιο της Κυριακής, ξεκινώντας κάθε μισή ώρα, όπως λέει το πρόγραμμα.

Να υποθέσω οτι αν αφαιρέσουν έναν οδηγό, το πρόγραμμα είναι όπως πριν, εκτός από τα δρομολόγια του 4ου οδηγού που δεν γίνονται;
Δηλαδή τα δρομολόγια πάλι είναι κάθε 30 λεπτά, την προβλεπόμενη ώρα, αλλά ένα στα 4 δρομολόγια δεν γίνεται;
Αυτό θα ήταν λογικό γιατί δεν χρειάζεται να υπολογίσουν εντελώς καινούργιο πρόγραμμα (που μάλλον δεν γίνεται, σε περιπτώσεις όπως αυτή).
Απλά αφαιρούν οδηγούς και ακυρώνονται δρομολόγια.

Σ' αυτή την περίπτωση, αν πάω στη στάση μια από τις προβλεπόμενες ώρες αναχώρησης, θα έχω 25% πιθανότητες να μην περάσει το λεωφορείο (και να περιμένω μισή ώρα για το επόμενο).
10-04-2014, 02:38 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-04-2014, 02:38 PM)alex.ath Wrote: Η διαδρομή Α5 διαρκεί 45 λεπτά κατά μέσο όρο. Ας πούμε οτι μαζί με το διάλειμα, διαρκεί 1 ώρα.
4 οδηγοί (με ισάριθμα οχήματα) καλύπτουν το δρομολόγιο της Κυριακής, ξεκινώντας κάθε μισή ώρα, όπως λέει το πρόγραμμα.

Να υποθέσω οτι αν αφαιρέσουν έναν οδηγό, το πρόγραμμα είναι όπως πριν, εκτός από τα δρομολόγια του 4ου οδηγού που δεν γίνονται;
Δηλαδή τα δρομολόγια πάλι είναι κάθε 30 λεπτά, την προβλεπόμενη ώρα, αλλά ένα στα 4 δρομολόγια δεν γίνεται;
Αυτό θα ήταν λογικό γιατί δεν χρειάζεται να υπολογίσουν εντελώς καινούργιο πρόγραμμα (που μάλλον δεν γίνεται, σε περιπτώσεις όπως αυτή).
Απλά αφαιρούν οδηγούς και ακυρώνονται δρομολόγια.

Σ' αυτή την περίπτωση, αν πάω στη στάση μια από τις προβλεπόμενες ώρες αναχώρησης, θα έχω 25% πιθανότητες να μην περάσει το λεωφορείο (και να περιμένω μισή ώρα για το επόμενο).

Κανονικά τις Κυριακές το Α5 έχει 5 οχήματα με χρόνο διαδρομής 50'-55' ανά καταεύθυνση και συχνότητα 20'-30'. Συνήθως όταν λείπει κάποιο όχημα από γραμμή αλλάζει το πρόγραμμα δρομολογίων ώστε οι χρονοαποστάσεις μεταξύ των δρομολογίων να είναι ίσες.

Υ.Γ. Κάτι ακόμα για την εφαρμογή. Καλό θα ήταν πιστεύω, αν και δεν γνωρίζω κατα πόσο αυτό είναι εφικτό, να διαχωριζόταν με κάποιο τρόπο οι χρόνοι των καταγεγραμμένων διαδρομών ανά γραμμή βάση ώρας και ημέρας. Αυτό θα την βελτίωνε σε μεγάλο βαθμό στον τομέα της ακρίβειας των χρόνων διέλευσης ανά στάση καθώς σε πολλές γραμμές είναι διαφορετικοί οι χρόνοι πραγματοποιήσης του δρομολογίου τους ανάλογα με την ώρα και την ημέρα π.χ. τα βράδια, Κυριακές σε σχέση με Καθημερινές στην αιχμή.
11-04-2014, 03:31 PM
Find Reply
alex.ath Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 27
Joined: 01-02-2014
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(11-04-2014, 03:31 PM)mercedes elbo Wrote: Κανονικά τις Κυριακές το Α5 έχει 5 οχήματα με χρόνο διαδρομής 50'-55' ανά καταεύθυνση και συχνότητα 20'-30'. Συνήθως όταν λείπει κάποιο όχημα από γραμμή αλλάζει το πρόγραμμα δρομολογίων ώστε οι χρονοαποστάσεις μεταξύ των δρομολογίων να είναι ίσες.
Θα προτιμούσα να μην αλλάζει το πρόγραμμα για να ισοσταθμίσουν ένα ακυρωμένο δρομολόγιο. Γιατί έτσι κανείς δεν βρίσκει τα δρομολόγια στη δημοσιευμένη ώρα τους. Όσοι φροντίζουν να ενημερώνονται για τα δρομολόγια (από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ ή από κινητές εφαρμογές) τα βρίσκουν αλλα αντ' άλλων. Καταλαβαίνω οτι η πλειοψηφία των επιβατών δεν έχει ιδέα τι ώρα περνάει το λεωφορείο, αλλά δεν θα 'πρεπε ο ΟΑΣΑ να προωθεί το σωστό προγραμματισμό και να επιβραβεύβει όσους ξέρουν το πρόγραμμα;
(11-04-2014, 03:31 PM)mercedes elbo Wrote: Υ.Γ. Κάτι ακόμα για την εφαρμογή. Καλό θα ήταν πιστεύω, αν και δεν γνωρίζω κατα πόσο αυτό είναι εφικτό, να διαχωριζόταν με κάποιο τρόπο οι χρόνοι των καταγεγραμμένων διαδρομών ανά γραμμή βάση ώρας και ημέρας. Αυτό θα την βελτίωνε σε μεγάλο βαθμό στον τομέα της ακρίβειας των χρόνων διέλευσης ανά στάση καθώς σε πολλές γραμμές είναι διαφορετικοί οι χρόνοι πραγματοποιήσης του δρομολογίου τους ανάλογα με την ώρα και την ημέρα π.χ. τα βράδια, Κυριακές σε σχέση με Καθημερινές στην αιχμή.
Αυτό είναι στα σχέδιά μου, αλλά όχι άμεσα. Για να γίνει καλά πρέπει να έχω αρκετά δεδομένα από διάφορες ώρες της ημέρας. Προς το παρόν προσπαθώ να έχω ολοκληρωμένα δεδομένα για τουλάχιστον μια ώρα της ημέρας. Αν γίνει, θα γίνει πρώτα στην αναζήτηση διαδρομής, επειδή χρησιμοποιεί δεδομένα από τον εξυπηρετητή (ο οποίος δεν έχει θέμα χώρου). Η υπόλοιπη εφαρμογή χρησιμοποιεί offline δεδομένα στο κινητό. Αν προστεθούν χρόνοι για διάφορες ώρες της ημέρας τα ωράρια θα χρειάζονται πολύ χώρο. Σκεφτόμουν να υπάρχουν δύο εκτιμώμενοι χρόνοι στο κινητό (ένας για ώρες αιχμής και ένας κανονικός).

Έχω την εντύπωση οτι η διαφορά μεταξύ Κυριακής και άλλων ημερών δεν είναι τόσο μεγάλη όσο θα ανέμενε κανείς. Ναι μεν τις Κυριακές υπάρχει λιγότερη κίνηση στο δρόμο, αλλά τα δρομολόγια είναι αραιότερα, επομένως τα λεωφορεία είναι σχεδόν το ίδιο γεμάτα. Η ταχύτητα των λεωφορείων εξαρτάται πολύ από τον αριθμό των στάσεων. Παρομοίως, δεν μπορώ να πω οτι το Μετρό έχει λιγότερο κόσμο ανα συρμό τις Κυριακές. Το δρομολογούν ώστε να είναι το ίδιο πήχτρα όλες τις μέρες.
12-04-2014, 10:17 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(12-04-2014, 10:17 PM)alex.ath Wrote: Θα προτιμούσα να μην αλλάζει το πρόγραμμα για να ισοσταθμίσουν ένα ακυρωμένο δρομολόγιο. Γιατί έτσι κανείς δεν βρίσκει τα δρομολόγια στη δημοσιευμένη ώρα τους. Όσοι φροντίζουν να ενημερώνονται για τα δρομολόγια (από την ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ ή από κινητές εφαρμογές) τα βρίσκουν αλλα αντ' άλλων. Καταλαβαίνω οτι η πλειοψηφία των επιβατών δεν έχει ιδέα τι ώρα περνάει το λεωφορείο, αλλά δεν θα 'πρεπε ο ΟΑΣΑ να προωθεί το σωστό προγραμματισμό και να επιβραβεύβει όσους ξέρουν το πρόγραμμα;

Θεωρητικά θα έπρεπε να εφαρμόζεται πρόγραμμα Κυριακής. Πρακτικά όμως αν υπάρχουν απούσες βάρδιες οι σταθμάρχες αλλάζουν τα κανονικά δρομολόγια των βαρδιών που υπάρχουν έτσι ώστε να καλύπτουν την γραμμή όλη την μέρα και με ίσες χρονοαποστάσεις μεταξύ των οχημάτων πράγμα που είναι απαραίτητο. π.χ. δεν γίνεται να αλλάξεις το πρώτο ή το τελευταίο δρομολόγιο μιας γραμμής οπότε αν λείπει η βάρδια που έχει κάποιο από αυτά πρέπει υποχρεωτικά κάποια άλλη να μετατοπιστεί ώστε να το καλύπτει αλλά αυτό θα έχει ως συνέπεια να αλλάζει όλο το πρόγραμμα δρομολογίων ή δεν μπορείς να αφήνεις μια γραμμή με δρομολόγια συχνότητας 30'-60'-30' αλλά θα γίνουν 40'-40'-40'.

(12-04-2014, 10:17 PM)alex.ath Wrote: Έχω την εντύπωση οτι η διαφορά μεταξύ Κυριακής και άλλων ημερών δεν είναι τόσο μεγάλη όσο θα ανέμενε κανείς. Ναι μεν τις Κυριακές υπάρχει λιγότερη κίνηση στο δρόμο, αλλά τα δρομολόγια είναι αραιότερα, επομένως τα λεωφορεία είναι σχεδόν το ίδιο γεμάτα. Η ταχύτητα των λεωφορείων εξαρτάται πολύ από τον αριθμό των στάσεων. Παρομοίως, δεν μπορώ να πω οτι το Μετρό έχει λιγότερο κόσμο ανα συρμό τις Κυριακές. Το δρομολογούν ώστε να είναι το ίδιο πήχτρα όλες τις μέρες.

Γενικά όντως δεν είναι τρομερές οι διαφορές αλλά υπάρχουν και γραμμές, κυρίως όσες διέρχονται από το κέντρο που παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές στο χρόνο διαδρομής τους ανάλογα με την ημέρα και την ώρα. Το μετρό όπως και τα υπόλοιπα μέσα σταθερής τροχιάς έχουν σχεδόν πάντα τους ίδιους χρόνους πραγματοποιήσης των δρομολογίων.
13-04-2014, 12:13 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Ευχάριστη έκπληξη σήμερα για την ποιότητα των υπηρεσιών του οργανισμού η χρήση A/C.

Η αλήθεια είναι ότι το μεσημέρι είχε αρκετή ζέστη και μόλις μπήκα στο #7090 της γραμμής 19 διαπίστωσα ότι γινόταν χρήση του κλιματιστικού και η ατμόσφαιρα ήταν πάρα πολύ καλή (οκ δεν είχε και τραγική ζέστη)..

Συνεχίστε έτσι και κάτι μπορεί να γίνει!
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
08-05-2014, 08:53 PM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα


Με βάση το ρεπορτάζ, από τα 2.200 αστικά λεωφορεία οου διαθέτει ο ΟΑΣΑ κυκλοφορούν μόνο τα 1.100, καθώς τα άλλα μισά είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης κονδυλίων και πόρων.

Η αναμονή στις στάσεις έχει αυξηθεί έως και 7 λεπτά κάτι που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι τα δρομολόγια είναι μειωμένα, κάτι το οποίο έχω παρατηρήσει και ο ίδιος στις γραμμές που εξυπηρετούν την Αλεξάνδρας.

Ας περιμένουμε λοιπόν την αύξηση στα εισητήρια χωρίς να είναι έκπληξη...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
20-10-2015, 01:53 PM
Find Reply
Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Απόλυτα λογικό. Χωρίς την τεράστια επιδότηση και χωρίς να έχει παταχθεί η εισητηριοδιαφυγή δεν είναι βιώσιμες τέτοιες τιμές! Μήπως επιτέλους τους φωτίσει ο ύψιστος και εφαρμόσουν την ζωνική τιμολόγηση....
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

20-10-2015, 05:03 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Πολύ ενδιαφέρουσα η προσθήκη της θέσης που βρίσκεται κάθε λεωφορείο ανά πάσα στιγμή στην Bus Gallery! Πού μπορούμε όμως να βρούμε τα δεδομένα και για όσα οχήματα δεν υπάρχουν στην Gallery;
25-04-2016, 09:22 PM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Λίγη υπομονή και θα δείτε διάφορα ωραία.. Rolleyes

Εκείνο που μπορώ να πω προς το παρόν είναι ότι η πληροφορία που βλέπετε έρχεται από την τηλεματική Wink
25-04-2016, 11:42 PM
Website Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(25-04-2016, 11:42 PM)AlexNik Wrote: Λίγη υπομονή και θα δείτε διάφορα ωραία.. Rolleyes

Εκείνο που μπορώ να πω προς το παρόν είναι ότι η πληροφορία που βλέπετε έρχεται από την τηλεματική Wink

Καλά προφανώς και τα δεδομένα προέρχονται από την τηλεματική. Άλλωστε το site έχει ξεκινήσει τη λειτουργία του ήδη από τις 21 Μαρτίου. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως δείχνει τον αριθμό του οχήματος δεδομένου ότι δεν τον έχει στο site της τηλεματικής (από ότι ξέρω θα τον δείχνει στην εφαρμογή για τις κινητές συσκευές, η οποία δεν έχει λανσαριστεί ακόμα).
26-04-2016, 12:34 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Αυτό συμβαίνει γιατί τα δεδομένα τα επεξεργαζόμαστε εμείς και δε βασιζόμαστε σε αυτά που απλά δείχνει το site. Έτσι έχουμε τη δυνατότητα να τα παρουσιάσουμε από τη σκοπιά του δικού μας ενδιαφέροντος Smile
26-04-2016, 01:24 AM
Website Find Reply
panos81 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 537
Joined: 16-11-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(20-10-2015, 01:53 PM)Nikolas A. Wrote: Ας περιμένουμε λοιπόν την αύξηση στα εισητήρια χωρίς να είναι έκπληξη...

Αύξηση στα εισιτήρια να περιμένεις... αύξηση στα δρομολόγια και γενικά βελτίωση των υπηρεσιών μην περιμένεις. Τα λεφτά από την αύξηση των εισιτηρίων θα πάνε για να κλείσουν "τρύπες" στα οικονομικά της εταιρείας, χωρίς να διατεθεί τίποτε από αυτά στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
26-04-2016, 02:56 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 7 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024