This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 3.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ

mercedes elbo Online
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#1
Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Σκέφτηκα να ιδρύσω αυτό το θέμα καθώς πολλές γραμμές κάνουν αρκετά νεκρά χιλιόμετρα καθημερινώς για να φτάσουν σε αφετηρίες-τέρματα.

Έτσι προτείνω τις εξής αλλαγές:
109 - Ελληνικό
406 - Ανθούσα
407 - Ανθούσα
550 - Ράλλη μόνο για τις βάρδιες από και προς Κηφισιά
732 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
054 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
Α8 - Βοτανικός μόνο για τις βάρδιες από και προς Πολυτεχνείο
447 - Ανθούσα

(This post was last modified: 18-01-2012, 01:26 AM by mercedes elbo.)
18-01-2012, 01:25 AM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#2
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.

Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).

Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...

Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.

Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.
18-01-2012, 03:06 PM
Find Reply
notis Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 23
Joined: 12-01-2010
#3
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο
30 χλμ. μακριά ( Ελληνικό ).
Βέβαια η Ανθούσα διαθέτει οχήματα φυσικού αερίου, αλλά θα έπρεπε να προβλεφθεί μετεγκατάσταση κάποιων GN, ώστε να ξεκινούν απο εκεί τουλάχιστον 5 οχήματα.
(This post was last modified: 18-01-2012, 07:05 PM by notis.)
18-01-2012, 07:05 PM
Find Reply
abc Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 412
Joined: 13-10-2009
#4
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 07:05 PM)notis Wrote: Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο...
Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.

18-01-2012, 07:50 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#5
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 07:50 PM)abc Wrote: Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.

Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...
19-01-2012, 12:49 AM
Find Reply
mercedes elbo Online
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
#6
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-01-2012, 03:06 PM)Citaro Wrote: Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.

Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).

Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...

Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.

Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.

Κάτσε πως έχει τεράστιο πρόβλημα με 12μετρα. Απ'όσο θυμάμαι το Ελληνικό έχει 113 Ν1 και 5 Ν2 δηλ. σύνολο 118 12μετρα. Αυτή τη στιγμή δρομολογεί: 141~9, 237~3, 235~5, Τοπικά Γλυφάδας~10, 210~4, 155~3, 216~3 (2 το απόγευμα), 201~3 (2 το απόγευμα), 203/204~8, 140~15.
Επίσης μπαίνουν αρκετά συχνά Ν1 στα Β2, Α3/Β3, Α4 και καποιες φορές το 237 παίρνει ακόμα και όλα τα οχήματά του με Ν1οπότε αντε ας πούμε ότι μπαίνουν περίπου άλλα 15. Σύνολο 78 δηλαδή κάθε μέρα κάθονται στο Α/Σ τουλάχιστον 40 οχήματα οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να βγαίνει το 109 από Μπραχάμι.
(19-01-2012, 12:49 AM)nikos1991 Wrote: Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...

Νομίζω ότι η Ανθούσα έχει πάρα πολλές γκαζιέρες 1ης παραλαβής και δεν έχει χώρο. Γενικά πάντως άμα είχε η Ανθούσα GN θα μπορούσε να 'χει τις βάρδιες της Ανθούσας του Α5, της Αγίας Παρασκευής των Β5 και 421 και της Κηφησιάς των Α7 και 550. Συνεπώς πρέπει να γίνει μια αναδιάταξη οχημάτων στα Α/Σ.
19-01-2012, 02:02 AM
Find Reply
aliance Offline
Οδηγός
*



Posts: 198
Joined: 14-10-2009
#7
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Από 1/4/2013 το 201 το αναλαμβάνει το Μπραχάμι.
28-03-2013, 12:27 PM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#8
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Την τελευταία εβδομάδα λοιπόν το 250 πέρασε από το Ελληνικό στο Βοτανικό ενώ το 730 από το Βοτανικό στα Άνω Λιόσια.
08-06-2013, 10:10 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#9
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Θα μπορούσαν οι γραμμές που είναι δίπλα να Α/Σ να αναλάμβάνουν τις πρωϊνές διαδρομές προς κέντρο και έπειτα να παίρνουν τον τύπο οχήματος που του ταιριάζει και εξηγούμαι:
Θα μπορούσε το Α5 να κατεβαίνει με γκαζιέρες και να ξεκινάνε ολες οι GN από Ακαδημία. Οι γκαζιέρες μετά από 1 δρομολόγιο προς κέντρο θα μπαίνουν σε 220-221, 203 και όποια άλλη γραμμή κέντρου παίρνει γκαζιέρα Ανθούσας. Έτσι κερδίζουμε 15.4 νεκρά χιλιόμετρα που είναι το Ανθούσα - Ακαδημία για τη γκαζιέρα και 13,7 που είναι η διαφορά Α/Σ Ελληνικού - Ακαδημία από Α/Σ Ελληνικού - Ανθούσα.
Αντίστοιχα και για το Β12 που κάνει τέρμα μέσα στο Α/Σ Λιοσίων, θα μπορούσε να βγαίνει με Citelis, τα οποία θα μπαίνουν με τη σειρά τους στο Α13. Έτσι τα νεκρά km θα είναι η απόσταση Μάρνη - Ζήνωνος. Οπότε θα ξεκινάνε όλες οι σόμπες από Μάρνη.
09-06-2013, 02:56 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#10
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Να ρωτήσω κάτι μιας και ολίγον άσχετος;
Το Β9 με Solaris από ποιο αμαξοστάσιο εξυπηρετείται;
Είδα 00.45 ένα Solaris με προμετωπίδα Β9 να κατεβαίνει τον Κηφισό στο ύψος του Αιγάλεω...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
18-10-2013, 01:37 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
#11
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-10-2013, 01:37 AM)nikolas86 Wrote: Να ρωτήσω κάτι μιας και ολίγον άσχετος;
Το Β9 με Solaris από ποιο αμαξοστάσιο εξυπηρετείται;
Είδα 00.45 ένα Solaris με προμετωπίδα Β9 να κατεβαίνει τον Κηφισό στο ύψος του Αιγάλεω...

Πέτρου Ράλλη. Δεν υπάρχουν αλλού Solaris 18μετρα.
18-10-2013, 02:18 AM
Find Reply
Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#12
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-10-2013, 02:18 AM)nikos1991 Wrote: Πέτρου Ράλλη. Δεν υπάρχουν αλλού Solaris 18μετρα.

Το θέμα είναι ότι το είδα μετά την έξοδο της Π. Ράλλη..
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.

Ουδέν κρυπτόν!
18-10-2013, 11:28 AM
Find Reply
ecoj Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 187
Joined: 12-04-2013
#13
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
Μπορεί να ήταν εκτός υπηρεσίας και απλά να είχε αυτή τη προμετωπίδα. Συχνά βάζουν ότι να 'ναι στις προμετωπίδες όπως ένα άλλο 18μετρο Solaris πριν λίγες μέρες με προμετωπίδα 752.
(This post was last modified: 18-10-2013, 01:26 PM by ecoj.)
18-10-2013, 01:25 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
#14
RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ
(18-10-2013, 11:28 AM)nikolas86 Wrote: Το θέμα είναι ότι το είδα μετά την έξοδο της Π. Ράλλη..

Ακριβώς όπως το είπε ο ecoj. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι οδηγοί επιλέγουν να βάλουν σε εκτός υπηρεσίας όχημα, αντί την προμετωπίδα "ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ", κάποια άλλη.
18-10-2013, 03:55 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Επέκταση Μετρό προς Αγ. Μαρίνα - Αναδιάταξη γραμμών στα ΔΠ marios.ilioupoli 21 13.861 03-12-2013, 02:15 AM
Last Post: Konstantinos
  Επέκταση Μετρό προς Ελληνικό - Αναδιάταξη γραμμών στα ΝΠ mercedes elbo 43 27.966 24-07-2013, 12:02 AM
Last Post: marios.ilioupoli

Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024