Forum
Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - Printable Version

+- Forum (https://mesametaforas.gr/forum)
+-- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=41)
+--- Forum: Αστικές Συγκοινωνίες Αθηνών (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+---- Forum: Συγκοινωνιακός σχεδιασμός (https://mesametaforas.gr/forum/forumdisplay.php?fid=235)
+---- Thread: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ (/showthread.php?tid=5114)



Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - mercedes elbo - 18-01-2012

Σκέφτηκα να ιδρύσω αυτό το θέμα καθώς πολλές γραμμές κάνουν αρκετά νεκρά χιλιόμετρα καθημερινώς για να φτάσουν σε αφετηρίες-τέρματα.

Έτσι προτείνω τις εξής αλλαγές:
109 - Ελληνικό
406 - Ανθούσα
407 - Ανθούσα
550 - Ράλλη μόνο για τις βάρδιες από και προς Κηφισιά
732 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
054 - Ελληνικό μόνο για τις βάρδιες από και προς Βύρωνα
Α8 - Βοτανικός μόνο για τις βάρδιες από και προς Πολυτεχνείο
447 - Ανθούσα




RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - Citaro - 18-01-2012

Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.

Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).

Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...

Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.

Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - notis - 18-01-2012

Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο
30 χλμ. μακριά ( Ελληνικό ).
Βέβαια η Ανθούσα διαθέτει οχήματα φυσικού αερίου, αλλά θα έπρεπε να προβλεφθεί μετεγκατάσταση κάποιων GN, ώστε να ξεκινούν απο εκεί τουλάχιστον 5 οχήματα.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - abc - 18-01-2012

(18-01-2012, 07:05 PM)notis Wrote: Το πιό κουφό, απο όλα είναι η γραμμή Α5, που έχει αφετηρία μπροστά
στην είσοδο ενος αμαξοστασίου ( Ανθούσα ), αλλά τα οχήματα βγαίνουν απο Αμαξοστάσιο...
Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.




RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - nikos1991 - 19-01-2012

(18-01-2012, 07:50 PM)abc Wrote: Αυτό έχει να κάνει με το είδος των οχημάτων. Το από ποιό αμαξοστάσιο εξυπηρετείται μία γραμμή δεν εξαρτάται μόνο από την απόσταση, αλλά από το είδος και τον αριθμό των οχημάτων που απαιτούνται.

Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - mercedes elbo - 19-01-2012

(18-01-2012, 03:06 PM)Citaro Wrote: Ωραίο το θέμα που άνοιξες . Πρέπει όμως να επικαιροποιηθεί η κατάσταση με τα οχήματα που διαθέτει το κάθε Α/Σ (κάπου μέσα στο forum την έχουμε, θα ψάξω να τη βρώ αργότερα) και να δούμε για κάθε γραμμή που προτείνεις, αν βγαίνουν τα οχήματα.

Ειδικά με τις νταλίκες το θέμα είναι περίπλοκο, καθώς εδρεύουν μόνο σε δύο αμαξοστάσια. Και όσο λάθος είναι να βγαίνει το 550 μόνο από Ελληνικό και να κάνει ταξίδι ολόκληρο για να πάρει/σχολάσει από Κηφισία, άλλο τόσο λάθος είναι και το 608 (και το Γαλάτσι δεν είναι πολύ πιό κοντά).

Οι περισσότερες γραμμές με νταλίκες (πλήν Α2/3/4, Ε22, 237/154/171/Χ97) είναι μακριά από το Α/Σ Ελληνικού. Έλα όμως που η Ράλλη δεν έχει τέτοια δυναμικότητα να τις τροφοδοτήσει όλες...

Επίσης, το Ελληνικό έχει τεράστιο πρόβλημα με τα 12μετρα. Γι' αυτό και δόθηκαν τα Ιλίσια στην Ανθούσα, το 250 στο Βοτανικό, το 206 στο Μπραχάμι κλπ.

Γι' αυτό, για να δώσουμε πχ το 109 στο Ελληνικό, πρέπει να βρούμε μια γραμμή του Ελληνικού με 6 οχήματα 12μετρα να τη δώσουμε στο Μπραχάμι.

Κάτσε πως έχει τεράστιο πρόβλημα με 12μετρα. Απ'όσο θυμάμαι το Ελληνικό έχει 113 Ν1 και 5 Ν2 δηλ. σύνολο 118 12μετρα. Αυτή τη στιγμή δρομολογεί: 141~9, 237~3, 235~5, Τοπικά Γλυφάδας~10, 210~4, 155~3, 216~3 (2 το απόγευμα), 201~3 (2 το απόγευμα), 203/204~8, 140~15.
Επίσης μπαίνουν αρκετά συχνά Ν1 στα Β2, Α3/Β3, Α4 και καποιες φορές το 237 παίρνει ακόμα και όλα τα οχήματά του με Ν1οπότε αντε ας πούμε ότι μπαίνουν περίπου άλλα 15. Σύνολο 78 δηλαδή κάθε μέρα κάθονται στο Α/Σ τουλάχιστον 40 οχήματα οπότε δεν βλέπω κανένα λόγο να βγαίνει το 109 από Μπραχάμι.
(19-01-2012, 12:49 AM)nikos1991 Wrote: Θα ήταν δύσκολο να εξυπηρετηθούν και οι GN από την Ανθούσα; Όπως γινόταν στην προ φυσικού αερίου εποχή με τις νταλίκες #700-#719.
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί το 1ο 608 από Γαλάτσι είναι με GN κι όχι με σόμπα, αφού το Α/Σ της Ράλλη είναι πιο κοντά στο Γαλάτσι...

Νομίζω ότι η Ανθούσα έχει πάρα πολλές γκαζιέρες 1ης παραλαβής και δεν έχει χώρο. Γενικά πάντως άμα είχε η Ανθούσα GN θα μπορούσε να 'χει τις βάρδιες της Ανθούσας του Α5, της Αγίας Παρασκευής των Β5 και 421 και της Κηφησιάς των Α7 και 550. Συνεπώς πρέπει να γίνει μια αναδιάταξη οχημάτων στα Α/Σ.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - aliance - 28-03-2013

Από 1/4/2013 το 201 το αναλαμβάνει το Μπραχάμι.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - ecoj - 08-06-2013

Την τελευταία εβδομάδα λοιπόν το 250 πέρασε από το Ελληνικό στο Βοτανικό ενώ το 730 από το Βοτανικό στα Άνω Λιόσια.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - nikos1991 - 09-06-2013

Θα μπορούσαν οι γραμμές που είναι δίπλα να Α/Σ να αναλάμβάνουν τις πρωϊνές διαδρομές προς κέντρο και έπειτα να παίρνουν τον τύπο οχήματος που του ταιριάζει και εξηγούμαι:
Θα μπορούσε το Α5 να κατεβαίνει με γκαζιέρες και να ξεκινάνε ολες οι GN από Ακαδημία. Οι γκαζιέρες μετά από 1 δρομολόγιο προς κέντρο θα μπαίνουν σε 220-221, 203 και όποια άλλη γραμμή κέντρου παίρνει γκαζιέρα Ανθούσας. Έτσι κερδίζουμε 15.4 νεκρά χιλιόμετρα που είναι το Ανθούσα - Ακαδημία για τη γκαζιέρα και 13,7 που είναι η διαφορά Α/Σ Ελληνικού - Ακαδημία από Α/Σ Ελληνικού - Ανθούσα.
Αντίστοιχα και για το Β12 που κάνει τέρμα μέσα στο Α/Σ Λιοσίων, θα μπορούσε να βγαίνει με Citelis, τα οποία θα μπαίνουν με τη σειρά τους στο Α13. Έτσι τα νεκρά km θα είναι η απόσταση Μάρνη - Ζήνωνος. Οπότε θα ξεκινάνε όλες οι σόμπες από Μάρνη.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - Nikolas A. - 18-10-2013

Να ρωτήσω κάτι μιας και ολίγον άσχετος;
Το Β9 με Solaris από ποιο αμαξοστάσιο εξυπηρετείται;
Είδα 00.45 ένα Solaris με προμετωπίδα Β9 να κατεβαίνει τον Κηφισό στο ύψος του Αιγάλεω...


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - nikos1991 - 18-10-2013

(18-10-2013, 01:37 AM)nikolas86 Wrote: Να ρωτήσω κάτι μιας και ολίγον άσχετος;
Το Β9 με Solaris από ποιο αμαξοστάσιο εξυπηρετείται;
Είδα 00.45 ένα Solaris με προμετωπίδα Β9 να κατεβαίνει τον Κηφισό στο ύψος του Αιγάλεω...

Πέτρου Ράλλη. Δεν υπάρχουν αλλού Solaris 18μετρα.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - Nikolas A. - 18-10-2013

(18-10-2013, 02:18 AM)nikos1991 Wrote: Πέτρου Ράλλη. Δεν υπάρχουν αλλού Solaris 18μετρα.

Το θέμα είναι ότι το είδα μετά την έξοδο της Π. Ράλλη..


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - ecoj - 18-10-2013

Μπορεί να ήταν εκτός υπηρεσίας και απλά να είχε αυτή τη προμετωπίδα. Συχνά βάζουν ότι να 'ναι στις προμετωπίδες όπως ένα άλλο 18μετρο Solaris πριν λίγες μέρες με προμετωπίδα 752.


RE: Αναδιάταξη λεωφορειακών γραμμών στα Α/Σ - marios.ilioupoli - 18-10-2013

(18-10-2013, 11:28 AM)nikolas86 Wrote: Το θέμα είναι ότι το είδα μετά την έξοδο της Π. Ράλλη..

Ακριβώς όπως το είπε ο ecoj. Δεν είναι λίγες οι φορές που κάποιοι οδηγοί επιλέγουν να βάλουν σε εκτός υπηρεσίας όχημα, αντί την προμετωπίδα "ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚΤΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ", κάποια άλλη.