Thread Rating:
- 19 Vote(s) - 2.58 Average
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Solaris Urbino III 18m (2009)
|
mimika l
Εγγεγραμμένος
Posts: 11
Joined: 06-10-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Δεν έγραψα για την ποιότητα, στην εγχώρια παραγωγή αναφέρομαι, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να βελτιωθεί.
|
|
27-11-2011, 12:21 AM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(03-10-2013, 01:19 PM)Paul Wrote: Παμε και σε αυτά. Ως γνωστόν κατοικούν όλα στην Ράλλη. Αλλά δεν ειναι όλα λειτουργικά δυστυχώς. Κάποια έχουν σοβαρές βλάβες, κάποια σοβαρές φθορές και γενικώς και λόγω μικροπροβλημάτων έχουμε φτάσει σε σημείο να βγαίνουν έξω μόνο τα μισά ορισμένες μέρες και για συμπλήρωμα τρέχουν να βγάλουν Agora Diesel απο Πειραιά!!!!
Έχουμε 100 συνολικά τα οποία καλύπτουν Χ95, Χ96, 703, 843 ολόκληρα. Επίσης σε Α7, Β5, Β9, Β18, Γ18, 608 χρησιμοποιούνται μαζί με Volvo και Irisbus Diesel ή Ν2. Επιπροσθέτως έχουμε και τα Α10, Α13, Β10, Β12 που αν και σπάνια παίρνουν κανένα. Δεν ξέρω αν παίρνει και το 049 κάποια. Και ρωτάω τώρα εγώ πως στο καλό φτάνουν για όλες αυτές τις γραμμές ειδικά αν υπάρχουν και κάποια που δεν χρησιμοποιούνται;
ΥΓ: Με GN και Volvo στην περίπτωση του 608
(This post was last modified: 03-10-2013, 05:26 PM by ecoj.)
|
|
03-10-2013, 05:20 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(03-10-2013, 05:20 PM)ecoj Wrote: Έχουμε 100 συνολικά τα οποία καλύπτουν Χ95, Χ96, 703, 843 ολόκληρα. Επίσης σε Α7, Β5, Β9, Β18, Γ18, 608 χρησιμοποιούνται μαζί με Volvo και Irisbus Diesel ή Ν2. Επιπροσθέτως έχουμε και τα Α10, Α13, Β10, Β12 που αν και σπάνια παίρνουν κανένα. Δεν ξέρω αν παίρνει και το 049 κάποια. Και ρωτάω τώρα εγώ πως στο καλό φτάνουν για όλες αυτές τις γραμμές ειδικά αν υπάρχουν και κάποια που δεν χρησιμοποιούνται;
ΥΓ: Με GN και Volvo στην περίπτωση του 608
X95 = 10
X96 = 9
703 = 12
843 = 13
Συνολικά 44 οχήματα. Στο 608 μπαίνουν 3-4, στο Β-Γ18 γύρω στα 12 από τα 15, στο Β5 2-3 με το ζόρι και το Β9 11-12 από τα 14.
Σύνολο 74 οχήματα. Τα υπόλοιπα 26 είτε βγαίνουν στις άλλες γραμμές, ή δεν βγαίνουν καθόλου.
|
|
04-10-2013, 02:10 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(04-10-2013, 02:10 PM)nikos1991 Wrote: X95 = 10
X96 = 9
703 = 12
843 = 13
Συνολικά 44 οχήματα. Στο 608 μπαίνουν 3-4, στο Β-Γ18 γύρω στα 12 από τα 15, στο Β5 2-3 με το ζόρι και το Β9 11-12 από τα 14.
Σύνολο 74 οχήματα. Τα υπόλοιπα 26 είτε βγαίνουν στις άλλες γραμμές, ή δεν βγαίνουν καθόλου.
Το Χ95 καλύπτεται μόνο με 10 οχήματα; Τη νύχτα δεν λειτουργεί;
|
|
04-10-2013, 04:41 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Δεν θυμάμαι κανένας να λέει πως φταίει η κατασκευάστρια εταιρία για προβλήματα λεωφορείων. Ειδικά τα Solaris έχουν δύσκολο έργο σε αρκετές από τις γραμμές και λογικό να έχουν τα θέματα τους. Όπως και τα Citelis που έχουν κάτι γραμμές σαν το Γ9 να κλαις...
|
|
04-10-2013, 07:07 PM |
|
marios.ilioupoli
Εγγεγραμμένος
Posts: 216
Joined: 21-02-2012
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Και το Α7 έχει καθημερινά νομίζω Solaris.
|
|
04-10-2013, 07:25 PM |
|
nikos1991
Εγγεγραμμένος
Posts: 195
Joined: 09-07-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(04-10-2013, 04:41 PM)ecoj Wrote: Το Χ95 καλύπτεται μόνο με 10 οχήματα; Τη νύχτα δεν λειτουργεί;
Δεν ξέρω πως βγαίνει το κύκλωμα με τα αεροδρομιακά, μάλλον δουλεύουν 4-5 από τα 10 3 βάρδιες αντί για 2 και την επόμενη μέρα πάνε σε άλλη γραμμή για να "ξεκουραστουν" ή μπαίνουν σε άεροδρόμιο με 2 βάρδιες. Πρακτικά είναι 19 οχήματα για αεροδρόμιο, οπότε κάθε όχημα μπαίνει ανά 4 μέρες σε Χ95-96 και ανά 8 μέρες δεν έχει ξεκούραση.
Προσοχή, δεν έχω ιδέα πως ακριβώς το κάνει ο ΟΑΣΑ, απλά αυτός είναι ο μόνος αλγόριθμος που σκέφτομαι.
|
|
05-10-2013, 03:48 AM |
|
mercedes elbo
Contributor
Posts: 359
Joined: 05-08-2010
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(04-10-2013, 05:20 PM)Paul Wrote: Τις μέρες που δεν υπάρχουν τα 74 που αναφέρεις για βγουν πηγαινουν στο Α/Σ Πειραιά και βγαζουν κάποια Irisbus... Γενικά έχουν και τα Solaris προβλήματα οχι τοσο λογω ηλικίας ή κακης κατασκευής όσο λόγω ελλιπούς συντήρησης και κακών δρόμων αλλά και του οτι μερικοί οδηγοί βγάζουν το αχτι τους απο τις Volvo τρεχοντας υπερβολικά σε ασχημο οδόστρωμα...
Έτυχε και μπήκα νωρίτερα σε μια που πέτυχα στο 608 και ο πινακας ειχε αναμένες τουλάχιστον 3 προειδοποιητικές ενδείξεις. Αλλά μετα φταιει η Solaris που βγαζει κακα οχήματα και οχι εμεις που δεν τους δινουμε σημασία...
Εννοείται ότι πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη συντήρηση για να κρατηθεί ένα όχημα σε λειτουργική κατάσταση. Αλλά και τα Solaris από μόνα τους πιστεύω ότι είναι υποδεέστερα σε σχέση με τον υπόλοιπο στόλο π.χ GN, N1, Irisbus κτλ. Aπ' όσο βλέπω στις διακηρύξεις διαγωνισμών της Ο.ΣΥ. μεγάλο μέρος των διαγωνισμών είναι για ανταλλακτίκα στα Solaris, είτε νταλίκες είτε midi και συχνά είναι ακόμη και για παρμπρίζ, καθίσματα κλπ. που δεν βλέπεις σε άλλους τύπους οχημάτων. Και όλα αυτά σε οχήματα 4 ετών. Δεν λέω φταίει και η ΕΘΕΛ/ΟΣΥ και οι οδηγοί της αλλά μην ξεχνάμε ότι και τα υπόλοιπα οχήματα την ίδια μεταχείρηση έχουν από κάθε άποψη.
|
|
06-10-2013, 02:30 AM |
|
Nikolas A.
Super Moderator
Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(08-10-2013, 01:42 AM)Konstantinos Wrote: Υ/Γ: Το θέμα των βλαβών λόγο αδιαφορίας (και βγαίνω λίγο εκτός) δεν αφορά μόνο τις γνωστές μας σόμπες αλλά και τα Solaris όπου ήδη αρχίζουν να βρίσκονται και αυτά σε κατάσταση ημιδιάλυσης και το κλείνω.
Μόλις πριν από λίγους μήνες έμαθα ότι η Ο.ΣΥ. ζήτησε την ελληνική μετάφραση των manual της βαριάς συντήρησης των Solaris γιατί απλά μέχρι τώρα είχε κάνει και λίγότερα από τα απολύτως απαραίτητα.
Και επίσης δε μπορώ να συγκρίνω ένα Solaris με ένα λεωφορείο μιας δεκαετίας πίσω όπως είναι η GN γιατί απλά διαφέρουν παρασάγγας.
Δε ξέρω που μπορεί να οδηγήσει τελικά όλη αυτή η έλλειψη συντήρησης στα πάντα...
Να δίνεις στους ανθρώπους μια δεύτερη ευκαιρία. Αλλά ποτέ μια τρίτη.
Ουδέν κρυπτόν!
|
|
05-01-2014, 07:33 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Solaris Urbino III 18m
Άσχετα από το τι κατάσταση βρίσκονται τα Solaris καθημερινά κυκλοφορούν τα περισσότερα έξω! Αρκετά περισσότερο από τις Αθηνές.
|
|
05-01-2014, 08:09 PM |
|
ecoj
Εγγεγραμμένος
Posts: 187
Joined: 12-04-2013
|
RE: Solaris Urbino III 18m
(06-02-2014, 10:25 PM)nikolas86 Wrote: Μπαίνοντας στο #830 σήμερα, έτυχε και κάθισα στο διάδρομο πάνω από το σύστημα κλιματισμού και τα εσωτερικά φίλτρα.
Δυστυχώς δε μπορούσα να τραβήξω φωτογραφία γιατί ήταν γεμάτο.
Η εικόνα ήταν αν μη τι άλλο ανεπίτρεπτη. Το χνούδι-σκόνη-βρώμα πάνω στο φίλτρο όχι μόνο κάλυπτε τα τετραγωνάκια, αλλά είχε δημιουργήσει ένα συμπαγές στρώμα που προεξείχε και από το πλαστικό.
Και αναρωτιέμαι εγώ... Πιο σημαντικό είναι να πλύνεις εξωτερικά το αυτοκίνητο και να στοκάρεις δυο γρατζουνιές πχ. από το να φροντίσεις να αναπλέουν τα χιλιάδες άτομα που το χρησιμοποιούν καθημερινά καθαρό αέρα.
6 γ......α πλαστικά πριτσίνια έιναι, άντε κι άλλα 6 στο άλλο μισό, 5' υπόθεση να τα τινάξεις έστω, ΌΧΙ να τα αλλάξεις (που θα έπρεπε).
Μα τη Παναγία ήμουν έτοιμος να το κάνω αν πήγαινα στην αφετηρία! Σχετικό και άσχετο αλλά το συγκεκριμένο (#830) είχε μείνει πριν δύο - τρεις βδομάδες ξαφνικά στη Θηβών ενώ ήταν στο 703.
|
|
06-02-2014, 11:34 PM |
|
0530 CITARO
Εγγεγραμμένος
Posts: 90
Joined: 11-04-2016
|
RE: Solaris Urbino III 18m (2009)
Και μερικά N1 δεν είναι σε καλή κατάσταση αλλά είναι και 23 χρονών. Αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση στα solaris βλέπω να κόβονται στην 15ετια.
(This post was last modified: 25-08-2016, 06:37 PM by Paul.)
|
|
25-08-2016, 06:34 PM |
|
andreas122
Εγγεγραμμένος
Posts: 4
Joined: 07-10-2014
|
RE: Solaris Urbino III 18m (2009)
γενικά παρατηρώ ότι τα soliris λιγοστέψουν, δεν ξέρω αν έχω άδικο ή αν απλά έχουν αλλάξει γραμμές, αλλά σπανίζουν, ενώ παλιά τα έβλεπα συνέχεια ακόμη και σε Α1 και Α3! και στα τοπικά, τώρα πλέων βλέπω μόνο τα παλιά τις εποχής του 2000.
Ακόμη αυτό με την μπροστινή μπάρα που ήταν σε κάθε λεωφορέιο χαλασμένη; ξέρει κανέις αν την έχουν φτιάξει;; :p
|
|
28-11-2016, 10:25 PM |
|
Users browsing this thread: 4 Guest(s)
|