Καλημέρα σας.
Σε πρόσφατη συνάντηση μου με γνώστες του χώρου, σχετικά με το τι περιέχεται στο Θριάσιο και τί θα μπορούσε να γίνει με αυτό, ξεκαθαρίστηκαν μερικά πράγματα σχετικά με την ιστορία του Θριασίου, το κόψιμο των τρόλεϊ (που παραλίγο να γίνει πραγματικότητα) καθώς και τί μέλλει γεννέσθαι στο θέμα αυτό.
Για αρχή, να σας πω πώς ο οριζόντιος τρόπος με τον οποίο μπήκαν τα τρόλεϊ εξαιρουμένως ενός στην διαδικασία εκποίησης ήταν αποτέλεσμα της αλλαγής της διοίκησης και την συγχώνευσης των δύο διαφορετικών εταιρείών (ΕΘΕΛ και ΗΛΠΑΠ) σε μία (ΟΣΥ). Έτσι, η νέα διοίκηση βλέποντας τα όλα.. Κίτρινα, αποφάσισε πώς δεν θα πρέπει να είναι όλα εκεί, καθώς πιάνουν χώρο. Η αλήθεια είναι ότι με ενέργειες μελών του πρώην Συλλόγου Φίλων Παλιού Λεωφορείου οι οποίες με τη σειρά τους εισακούσθηκαν και δημοσιεύθηκαν από ανθρώπους οι οποίοι δείχνουν ιδιαίτερη ευαισθησία σε θέματα συγκοινωνιών και εργάζονται σε πολύ μεγάλες εφημερίδες, τελικά αποφεύχθηκε κάτι τέτοιο.
Σας παραπέμπω στο σχετικό άρθρο, θέμα του οποίου επαναλήφθηκε ένα χρόνο μετά, όταν τέθηκε ξανά θέμα εκκαθάρισης του Θριασίου.
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=451939
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=515103
Το θετικό αυτή την περίοδο είναι ότι υπάρχει μια πολύ έντονη κινητικότητα από ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν μέσα στους μεγάλους οργανισμούς, οποίοι βρέθηκαν κατά τύχη εκεί (και στον ΟΣΕ, αλλά και στην ΟΣΥ) και θα πρέπει να αναμένουμε κάποιες θετικές εξελίξεις σχετικά με όλο το θέμα των μουσειακών. Τουλάχιστον τα πράγματα δείχνουν πως έχουν πάρει μια θετική τροπή.