Konstantinos
The public transport from Greece&World.
Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
|
[Euro2Day] ΗΣΑΠ: Οι επιβάτες δεν επέστρεψαν μετά τα έργα
της Μάρως Τσαντήλα
Σημαντικές δυσκολίες να ξαναγεμίσει με επιβάτες τα τρένα του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου αντιμετωπίζει η εταιρεία Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.), κάτω από την ομπρέλα της οποίας έχει ενοποιηθεί το σύνολο των μέσων σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.
Ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, το μόνο μέσο σταθερής τροχιάς που επί πολλά χρόνια διέθετε η πρωτεύουσα, συγκέντρωνε πάντα μεγάλη προτίμηση από την πλευρά του επιβατικού κοινού καθώς ήταν σχεδόν η μόνη αξιόπιστη λύση μετακίνησης στο επιβαρυμένο από κίνηση κέντρο της πόλης. Λίγα χρόνια νωρίτερα, στην κορύφωση της κίνησης, ο ΗΣΑΠ έφτασε να εξυπηρετεί περισσότερους από 500.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση.
Όμως από τις αρχές του 2009 οπότε και ξεκίνησαν τα έργα ανακαίνισης της γραμμής, τα οποία αντί για ένα χρόνο κράτησαν συνολικά τρία και είχαν ως αποτέλεσμα την υπολειτουργία της γραμμής σε πολύ μεγάλο τμήμα της, το επιβατικό κοινό άρχισε να γυρίζει την πλάτη του στο μέσο.
Τα έργα αναβάθμισης, ένα ολυμπιακό έργο που υλοποιήθηκε με πολύ μεγάλη καθυστέρηση και σημαντική υπέρβαση των χρονοδιαγραμμάτων, μπορεί να βελτίωσαν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, ωστόσο είχαν ως αποτέλεσμα η επιβατική κίνηση να μειωθεί σημαντικά αφού για πολύ μεγάλο διάστημα οι καθυστερήσεις στην εκτέλεση των δρομολογίων ήταν η καθημερινότητα.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''
Stephen Hawking.
|
|
17-08-2012, 11:39 AM |
|