This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 22 Vote(s) - 2.95 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της Ο.ΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα

Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Σχετικά με τις "κατσαρές" - άλλως "ασυνεχείς" βάρδιες να πούμε ένα - δυό πράγματα ακόμη:

1) Ο λόγος που εφαρμόζονται είναι για να αξιοποιούνται ορθότερα τα οχήματα και να υπάρχει στοχευμένη πύκνωση δρομολογίων το πρωϊ και το μεσημέρι. Κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται το ΣΚ και το καλοκαίρι, οπότε και δεν τις εφαρμόζουν.

2) Με τις "κατσαρές", ένα όχημα κάθεται έξω 20 ώρες αντί για 16 (2 οκτάωρες βάρδιες) και έτσι με 5 οδηγούς κρατάς 2 οχήματα έξω από 04:30 μέχρι 00:30 (ο ένας οδηγός κάνει μισή βάρδια σε κάθε όχημα) - πράγμα πολύ σημαντικό για να βγαίνουν τα βραδυνά δρομολόγια. Χωρίς τις κατσαρές χρειάζονται περισσότεροι οδηγοί, ενώ ταυτόχρονα σπαταλώνται βάρδιες και οχήματα.

3) Το πόση αξία έχει η "κατσαρή" φαίνεται τελευταία στη δρομολόγηση Κυριακής. Καθώς δεν εφαρμόζεται η κατσαρή, βγαίνουν μόνο 8ωρες βάρδιες συνεχόμενες και έτσι τα οχήματα κάθονται έξω το πολύ 16 ώρες. Και επειδή στις περισσότερες γραμμές έκοψαν τις "διακοπές", δηλ. τα οχήματα που έβγαιναν 04:30-12:30 και μετά 17:00 - 01:00, έμειναν με δρομολόγια από 07:00 - 22:00.

Τέλος, βάσει του τελευταίου κανονισμού εργασίας, ετησίως ο οδηγός κάνει μέχρι 36 κατσαρές και η μέγιστη διάρκεια διαθεσιμότητας του οδηγού να είναι 12 ώρες. Δηλ. αν ξεκινάει το πρώτο σκέλος στις 04:30, πρέπει το πολύ στις 16:30 να τελειώσει το δεύτερο σκέλος.

Ξέρω ότι οι οδηγοί τις σιχαίνονται (δικαίως), γιατί σε αναγκάζει να ξυπνήσεις στις 3, να πάς στο Α/Σ στις 04:15, να πάρεις το όχημα αξημέρωτα, να το παραδώσεις στις 8 σε άσχετο σημείο, να βρείς τρόπο να πας σπίτι σου (αν είσαι σχετικά κοντά) ή αλλιώς να βρείς κάποια γωνιά κάπου (Α/Σ, καφενείο κλπ.) και να περιμένεις να πάει 12:30 για να παραλάβεις άλλο όχημα απ' του εξαποδώ τη μάνα και είτε να το ξαναπαραδώσεις στις 16:30, ή να το πάς μέσα στο Α/Σ.
Σπίτι σου θα πάς μετά από 14 ώρες κατανυσταγμένος.

Έλα όμως που χωρίς αυτές δεν βγαίνει το σύστημα και το βλέπουμε τα ΣΚ.
12-04-2012, 12:40 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Συγχαρητήρια στον άνθρωπο που συντηρεί το Ν1 (#186). Αναρτήσεις και επιγονάτιση σε πολύ καλή κατάσταση και δεν μοιάζει για όχημα 20ετίας. Αλήθεια είχα καιρό να δω και οδηγό που να χρησιμοποιεί επιγονάτιση στις στάσεις για να διευκολύνει τους γέροντες.
19-04-2012, 10:22 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(19-04-2012, 10:22 PM)nikos1991 Wrote: Συγχαρητήρια στον άνθρωπο που συντηρεί το Ν1 (#186). Αναρτήσεις και επιγονάτιση σε πολύ καλή κατάσταση και δεν μοιάζει για όχημα 20ετίας. Αλήθεια είχα καιρό να δω και οδηγό που να χρησιμοποιεί επιγονάτιση στις στάσεις για να διευκολύνει τους γέροντες.
Όντως το #186 είναι υποδειγματικό όχημα. Επίσης, αν θυμάμαι καλά πολύ καλά Ν1 είναι και τα #117, #181, #217, #219 και #246.
(This post was last modified: 22-04-2012, 11:22 AM by mercedes elbo.)
22-04-2012, 11:19 AM
Find Reply
notis Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 23
Joined: 12-01-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(10-04-2012, 07:59 PM)mercedes elbo Wrote: Που την είδες την αλλαγή? Στο site ακριβώς τα ίδια δρομολόγια με πριν βλέπω.
Τα δρομολογια είναι τώρα:
17 05 15 30 45 55
18 05 15

ενώ πρώτα μετά τις 17.45 ήταν 15λεπτο.

Τελος πάντων δεν έγινε και κάτι το σπουδαίο, αναμονές και υπερφορτωμένα λεωφορεία συνεχίζουν να υπάρχουν!
13-05-2012, 11:20 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(13-05-2012, 11:20 PM)notis Wrote: Τα δρομολογια είναι τώρα:
17 05 15 30 45 55
18 05 15

ενώ πρώτα μετά τις 17.45 ήταν 15λεπτο.

Τελος πάντων δεν έγινε και κάτι το σπουδαίο, αναμονές και υπερφορτωμένα λεωφορεία συνεχίζουν να υπάρχουν!

Όντως τώρα το πρόσεξα είχες δίκιο. Αλλά από αναμονές έχει μεγάλες πλέον σε σχεδόν όλες τις γραμμές. Και πάλι καλά που το 237 έχει κρατήσει το 10λεπτο στην αιχμή έστω και με 12μετρα κυρίως. Άλλες γραμμές είναι σε πολύ χειρότερη μοίρα.

Τρανά παραδείγματα:

-235: Aπό 11 οχήματα το 2005 και συχνότητα αιχμής 6' έχει πάει το πρωί με 6 οχήματα (εκτός αν είναι 5 και του δίνουν 48' για όλο τον κύκλοChairChair) και συχνότητα 9'-13' και το μεσημέρι 4 οχήματα με συχνότητα 15'.

-112: Mε την τοπικοποίησή του είχε για πολλές ώρες τις ημέρας 10λεπτα. Πλέον έχει φτάσει να εκτελείται στην αιχμή ακόμα και ανά 20'.

-703: Από εκεί που είχε ανά 10' έχει πάει ανά 15' και χωρίς από τον Αύγουστο του 2011 τα 802-804.

-A7: Έχει πολύ μεγαλύτερη αξιοπιστία απ' ότι με τις προεκτάσεις σε Ν.Ερυθραία και Ν.Κηφισιά αλλά η συχνότητες ανά 9'-10' αιχμή είναι απαράδεκτες για μια τέτοιας σημασίας σύνδεση.

-230: Αραιή συχνότητα και μη δρομολόγηση 12μετρου έχουν σαν αποτέλεσμα να είναι σαρδελοποιημένα συνεχώς τα οχήματα.

-219: Από ανά 8' στην αιχμή πλέον ανά 10'-15' στην καλύτερη και το πρωί έχει κάτι ωραία 30'-35' από Καλλιθέα. 7:00-7:35-8:05BashBashBash

-Τοπικά Γλυφάδας-Βούλας: Το απόλυτο χάος. Όλες οι γραμμές βγαίνουν στην αιχμή ανά 40' στην καλύτερη. Και από την άλλη σου κρατάνε το 163 για να πηγαίνει βόλτα ο οδηγός και τα καύσιμά του ή τα 149-116 να πηγαίνουν στο Χέρωμα που δεν μπαίνει κανείς και χάνουν τζάμπα χρόνο.

Και δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτά αλλά οι περισσότερες γραμμές σε τέτοια κατάσταση.Sad
14-05-2012, 12:41 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(14-05-2012, 01:25 AM)Vasilis21 Wrote: στο 230 ειναι αδυνατον να μπει 12μετρο στα στενα της ακροπολης και στις στροφες κοκκινοπουλου-παναγουλη και παναγουλη-παπαγου

Έχω ακούσει και την άλλη πρόταση να πηγαίνει το 230 από Γουδή - Παπανδρέου - Παπάγου αλλά είναι πολύ χρονοβόρα, άρα "αδύνατη". Ας φτιάξει κάποιος της ρημάδες τις συχνότητες... Στο κομμάτι Άμπελόκηποι - πλ. Ελευθερίας γίνεται ο κακός χαμός.. (sardine power!!) Επίσης είναι αστείο τις Κυριακές να fεύγει το τελευταίο από Ακρόπολη στις 21:05.


(14-05-2012, 12:41 AM)mercedes elbo Wrote: -235: Aπό 11 οχήματα το 2005 και συχνότητα αιχμής 6' έχει πάει το πρωί με 6 οχήματα (εκτός αν είναι 5 και του δίνουν 48' για όλο τον κύκλοChairChair) και συχνότητα 9'-13' και το μεσημέρι 4 οχήματα με συχνότητα 15'.

(ξέχασα να απαντήσω το βασικό.. Κύκλος 235 τις καθημερινές στα 55-60' ΣΚ στα 45-50')
235 πρόγραμμα Κυριακής 2005 μεταξύ 13:00 και 16:00
13 06 20 34 48
14 02 16 30 44 58
15 12 26 40 54

235 πρόγραμμα καθημερινής 2012 τις ίδιες ώρες
13 07 21 36 51
14 04 18 33 48
15 01 15 30 45 58

βρείτε τις διαφορές!!! Tongue

Ευτυχώς το 608 έχει διατηρήσει αρκετά από τα δρομολόγιά του...
13 02 08 14 20 25 30 35 40 45 50 56
14 02 08 14 20 25 30 35 40 45 50 55
15 00 05 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55

2012:
13 02 09 16 23 30 37 43 50 57
14 03 10 17 23 29 30 35 40 45 50 55
15 00 05 11 17 23 29 35 42 48 54

ΥΓ το βράδυ και τα ΣΚ ας συντονιστούν καμιά φορά τα 3 λεωφορεία που κατεβαίνουν την Παπάγου, γιατί έχουμε τις καθημερινές ταυτόχρονη αναχώρηση και των 3 στις 22:10 και μετά.... το χάος!!
608: 22:35
235: 22:35
230: 22:40 (πάλι ταυτόχρονα)ROFLROFLROFLROFLROFL

Ποιος ο λόγος να βλέπεις 3 οχήματα στη σειρά;; Ικανοποιεί την αρρωστημένη προσμονή του επιβάτη μετά από 20' στη στάση;;; Ελλάς το μεγαλείο σου!!
Καληνύχτα και συγνώμη αν κούρασα...

(This post was last modified: 14-05-2012, 02:19 AM by nikos1991.)
14-05-2012, 01:58 AM
Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(14-05-2012, 01:58 AM)nikos1991 Wrote: ΥΓ το βράδυ και τα ΣΚ ας συντονιστούν καμιά φορά τα 3 λεωφορεία που κατεβαίνουν την Παπάγου, γιατί έχουμε τις καθημερινές ταυτόχρονη αναχώρηση και των 3 στις 22:10 και μετά.... το χάος!!
608: 22:35
235: 22:35
230: 22:40 (πάλι ταυτόχρονα)ROFLROFLROFLROFLROFL

Ποιος ο λόγος να βλέπεις 3 οχήματα στη σειρά;; Ικανοποιεί την αρρωστημένη προσμονή του επιβάτη μετά από 20' στη στάση;;; Ελλάς το μεγαλείο σου!!
Καληνύχτα και συγνώμη αν κούρασα...

Το έχουν λύσει ήδη το πρόβλημα, φίλε μου !

Την Κυριακή μετά τις 22:00 έχει από Ζωγράφου
608 22:10
235 22:10
608 22:35
235 23:00
608 23:05
608 23:35

Το ... 230 το εξαφανίσαμε και το 235 με ένα όχημα.

Από Ακαδημία

608 22:00
608 22:25
235 22:35
608 22:45
608 23:10
235 23:25
608 23:35
608 00:00

Μια χαρά δεν τα συντόνισαν ;;
15-05-2012, 07:52 PM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Κρατήστε την όρεξη σας για τις επόμενες ημέρες, που θα κατεβαίνουν στην παραλιακή οι μάζες, και θα έχουμε ένα Ε22 με 50' τις Κυριακές. Ήδη έχουν αρχίσει φαινόμενα που το λεωφορείο προς Αθήνα δεν κάνει στάσεις από τα Λιμανάκια μέχρι την πλατεία της Γλυφάδας γιατί δεν χωράει γάτα!
Και φυσικά, δεν θα ξεχάσω να υμνήσω σκηνές απείρου κάλλους, που περνάνε μαζί Ε22 και 149 (το 114 δεν το υπολογίζω πια), και για άλλα 50 λεπτά το χάος (αν φυσικά χωράς να μπεις στο επόμενο λεωφορείο)!!!!!
(Ομοίως για τα 304/305)

Υ.Γ. Υπάρχει κανένα ενδεχόμενο για ενισχυτικά δρομολόγια σε αυτές τις περιπτώσεις;
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
15-05-2012, 09:18 PM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(15-05-2012, 09:18 PM)cmegas Wrote: Κρατήστε την όρεξη σας για τις επόμενες ημέρες, που θα κατεβαίνουν στην παραλιακή οι μάζες, και θα έχουμε ένα Ε22 με 50' τις Κυριακές. Ήδη έχουν αρχίσει φαινόμενα που το λεωφορείο προς Αθήνα δεν κάνει στάσεις από τα Λιμανάκια μέχρι την πλατεία της Γλυφάδας γιατί δεν χωράει γάτα!
Και φυσικά, δεν θα ξεχάσω να υμνήσω σκηνές απείρου κάλλους, που περνάνε μαζί Ε22 και 149 (το 114 δεν το υπολογίζω πια), και για άλλα 50 λεπτά το χάος (αν φυσικά χωράς να μπεις στο επόμενο λεωφορείο)!!!!!
(Ομοίως για τα 304/305)

Υ.Γ. Υπάρχει κανένα ενδεχόμενο για ενισχυτικά δρομολόγια σε αυτές τις περιπτώσεις;

Νομίζω με την έναρξη του Θερινού Α' προστίθονται δρομολόγια στο Ε22. Η λύση γιά όσους θέλουν βουτιές είναι το 171 που σε αφήνει έξω από το yabanaki με συχνότητα 15/20/25 (Δ-Π/Σ/Κ) και τραμ η Α2 για Γλυφάδα - Βούλα..
15-05-2012, 10:56 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(15-05-2012, 09:18 PM)cmegas Wrote: Κρατήστε την όρεξη σας για τις επόμενες ημέρες, που θα κατεβαίνουν στην παραλιακή οι μάζες, και θα έχουμε ένα Ε22 με 50' τις Κυριακές. Ήδη έχουν αρχίσει φαινόμενα που το λεωφορείο προς Αθήνα δεν κάνει στάσεις από τα Λιμανάκια μέχρι την πλατεία της Γλυφάδας γιατί δεν χωράει γάτα!
Και φυσικά, δεν θα ξεχάσω να υμνήσω σκηνές απείρου κάλλους, που περνάνε μαζί Ε22 και 149 (το 114 δεν το υπολογίζω πια), και για άλλα 50 λεπτά το χάος (αν φυσικά χωράς να μπεις στο επόμενο λεωφορείο)!!!!!
(Ομοίως για τα 304/305)

Υ.Γ. Υπάρχει κανένα ενδεχόμενο για ενισχυτικά δρομολόγια σε αυτές τις περιπτώσεις;

Να μπορέσουν να συντονιστούν τα Ε22 και 149/170 το θεωρώ απίθανο καθώς δεν έχουν κοινή αφετηρία ή τέρμα. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να κοπεί το 149 και το 170 να γυρνάει από Παραλιακή όπως στην κατεύθυνση προς Βάρη αντί για Λεωφ. Βουλιαγμένης. Έτσι αντί για 50'-55' συχνότητα θα πάμε ανά 25'.

Tώρα όσον αφορά τα Θερινά δρομολόγια θα κλάψουμε καθώς ήδη βγαίνει Θερινό Ι ή ακόμα χειρότερα Θερινό ΙΙ στις περισσότερες γραμμές. Όποτε θα δούμε κάτι ωραίες συχνότητες ακόμα και σε γραμμές όπως Α1, Α2, Ε22, 304/305.riflerifle
16-05-2012, 01:01 AM
Find Reply
notis Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 23
Joined: 12-01-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Το Χ97 σήμερα το πρωί, 05.55, ήλθε με Ν1 και ήταν γεμάτο στο Σταθμό Αγ.Δημητρίου (#104), έτσι οι δικοί μου παρόλο που πλήρωσαν τα 10 ευρώ, τα 2 άτομα, ταξίδεψαν-όπως και πολλοί- άλλοι όρθιοι μέχρι το Αεροδρόμιο, με βαλίτσες.
21-05-2012, 06:35 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Το 216 (ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) δεν έχει δρομολόγια Σάββατο και Κυριακή; Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ αναφέρει μόνο ώρες δρομολογίων για Δευτέρα-Παρασκευή.
08-06-2012, 06:28 PM
Find Reply
mercedes elbo Offline
Contributor



Posts: 359
Joined: 05-08-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(08-06-2012, 06:28 PM)marios.ilioupoli Wrote: Το 216 (ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ-ΣΤ.ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) δεν έχει δρομολόγια Σάββατο και Κυριακή; Στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ αναφέρει μόνο ώρες δρομολογίων για Δευτέρα-Παρασκευή.

Το 216 δεν έχει δρομολόγια Σαββατοκύριακο.
09-06-2012, 12:44 AM
Find Reply
MB 0405N1 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 20
Joined: 24-04-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Μιας και μπήκε το θέρος, ο ΟΑΣΑ έχει φορτώσει ενισχυμένα δρομολόγια τα Σάββατα και τις Κυριακές στις γραμμές παραλίας:

Οι γραμμές 304 και 305 συντονισμένα έχουν συχνότητα 15-20', ενώ χτες κυκλοφορούσαν με GN (+ 1 γκαζιέρα Ανθούσας) και το Α5 μόνο με γκαζιέρες Β΄ γενιάς της Ανθούσας (υποψιάζομαι πως οι βάρδιες του Ελληνικού στο Α5 μεταφέρθηκαν στα 304/305, της Ανθούσας από τα 304/305 στο Α5 απλώς πρέπει να υπήρχε 1 παραπάνω όχημα στα 304/305 οπότε παρέμεινε να βγαίνει από Ανθούσα).

Η γραμμή Ε22 έχει πυκνότερα δρομολόγια με συχνότητα 20-25'

Η γραμμή 171 έχει επίσης πυκνότερα δρομολόγια με συχνότητα 15-20'

Η γραμμή Α2 πυκνώνει με συχνότητα 12'

Προσωπική μου απορία είναι πού βρήκαν τους οδηγούς, που όλο το χειμώνα για να δεις όχημα τις Κυριακές έπρεπε να κάνεις ευχέλαιο... Μάλλον κάτι κόψανε αλλά ακόμα δεν έχω βρει τι....

Και φυσικά για να πιάσουμε και το κλίμα της εποχής: Καλό ΚαλοκαίριTongue
11-06-2012, 12:59 PM
Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Μάλλον θα κόπηκε κανένα Β2, Α3/Β3 ανά μισή ώρα ΜΑΖΙ, στο 171 θα μπήκαν τα 154 κλπ.....
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
11-06-2012, 06:06 PM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Σήμερα το απόγευμα, περίπου στις 18:10, επιβιβάστηκα σε λεωφορείο της γραμμής Β3 στη στάση "ΣΤΡΟΦΗ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ" στην κατεύθυνση προς Γλυφάδα.

Λίγο αργότερα, και ενώ το λεωφορείο βρισκόταν στο ύψος της Αλίμου, ηλικιωμένος επιβάτης άρχισε να διαμαρτύρεται για τη μη λειτουργία του κλιματισμού στο όχημα. Πρόβλημα ουσιαστικό δεν υπήρχε, καθώς μπορεί αυτές τις ημέρες η θερμοκρασία να είναι αρκετά υψηλή, αλλά η κατάσταση μέσα στο όχημα ήταν κάτι παραπάνω από ανεκτική, αφού από τα ανοιχτά παράθυρα έμπαινε αέρας που δημιουργούσε μια αίσθηση δροσιάς.

Το πρόβλημα του "κυρίου" αυτού -θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κοσμητικά επίθετα, αλλά δε θέλω να ρίξω το επίπεδο του forum- ήταν το ότι εκεί που είχε άδεια θέση για να κάτσει ενοχλούνταν από τον ήλιο!!!! (Δεν είναι δική μου επινόηση. Τον παρακολουθούσα από την πρώτη στιγμή που μπήκε στο λεωφορείο)

Ποιο ήταν, λοιπόν, το αποτέλεσμα. Ο οδηγός -ως όφειλε αφού είχε παράπονο από επιβάτη- επικοινώνησε με τα κεντρικά από όπου του είπαν να διακόψει το δρομολόγιο, όπως και έγινε και τελικά μας ζήτησε να αποβιβαστούμε από το όχημα στη στάση "3η ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΕΩΣ" και να επιβιβαστούμε στο επόμενο. (Ευτυχώς που από πίσω ερχόταν το 171)

Αλήθεια, τόσο εύκολα παίρνουν απόφαση οι αρμόδιοι στον ΟΑΣΑ ή την ΟΣΥ για να διακόπτουν τα δρομολόγια; Γιατί για 1 επιβάτη θα πρέπει να ταλαιπωρούνται άλλα 100 άτομα;

Είμαι ένα ευσυνείδητος επιβάτης και ξοδεύω κάθε μήνα 10€ για να αγοράζω κάρτα απεριορίστων. Διαπιστώνω, όμως, ότι τα χρήματα που πληρώνω -τα οποία και θα μπορούσα να τα δαπανήσω για να βγω σε μια καφετέρια ή κάποιο μπαρ, δεν έχουν αντίκρυσμα, αφού πέρα από την αραίωση των δρομολογίων, τώρα έχουμε να αντιμετωπίσουμε και ηλίθιους κ**όγερους (συγγνώμη, αλλά δε μπορώ να συγκρατηθώ άλλο), αλλά και την ευκολία με την οποία κάποιοι αποφασίζουν τη διακοπή ενός δρομολογίου.

Θα ήθελα να ακούσω και την άποψη τη δικιά σας, των υπολοίπων μελών του forum, για το τι πρέπει εγώ να κάνω για το παραπάνω περιστατικό. Λίγη ώρα μετά το συμβάν επικοινώνησα με το τηλεφωνικό κέντρο πληροφοριών του ΟΑΣΑ (185), όπου μου είπαν να επικοινωνήσω αύριο το πρωί με κάποιον αριθμό που μου έδωσαν. Από το απόγευμα έχω σκεφτεί τα πάντα, ακόμη και να προχωρήσω σε επιστολή διαμαρτυρίας προς τον Υπουργό Μεταφορών, κοινοποιούμενη και στον ΟΑΣΑ και στην ΟΣΥ και στο Σωματείο των εργαζομένων στα λεωφορεία. Τι θα προτείνατε να κάνω;
Να σημειώσω, ακόμη, πως καλύτερη ήταν η κατάσταση στο απογευματινό όχημα της Β3 που είχε ανοιχτά τα παράθυρα, παρά στο 171 που επιβιβαστήκαμε μετά ή ακόμα και στο προτελευταίο Α3 που πήρα για να επιστρέψω σπίτι μου, τα οποία είχαν σε λειτουργία τον κλιματισμό και τα παράθυρα κλειστά.
(This post was last modified: 13-06-2012, 12:14 AM by marios.ilioupoli.)
13-06-2012, 12:10 AM
Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Γιατί δεν κατεβάζατε εσείς σαν επιβάτες αυτόν που είχε το "τεράστιο" πρόβλημα με την θερμοκρασία και να τον αναγκάσετε να πάρει το επόμενο..
Όντως πολλές φορές το παράθυρο κάνει καλύτερη δουλειά από τον κλιματισμό, ειδικά σε μεγάλες λεωφόρους
13-06-2012, 01:05 AM
Find Reply
marios.ilioupoli Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 216
Joined: 21-02-2012
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
(13-06-2012, 01:05 AM)nikos1991 Wrote: Γιατί δεν κατεβάζατε εσείς σαν επιβάτες αυτόν που είχε το "τεράστιο" πρόβλημα με την θερμοκρασία και να τον αναγκάσετε να πάρει το επόμενο..
Όντως πολλές φορές το παράθυρο κάνει καλύτερη δουλειά από τον κλιματισμό, ειδικά σε μεγάλες λεωφόρους

Όταν αντιληφθήκαμε τι συμβαίνει διαμαρτυρηθήκαμε και μάλιστα του είπα του "κυρίου" που δεν άντεχε χωρίς κλιματισμό (μάλλον πρώτη φορά θα έμπαινε σε λεωφορείο και θα περίμενε ότι θα μπει σε μια όαση δροσιάς! Big Grin ) ότι από πίσω ακολουθεί άλλο λεωφορείο και ας κατέβει να το πάρει, αλλά ο οδηγός είχε επικοινωνήσει ήδη και είχε πάρει εντολή να σταματήσει το δρομολόγιο.

Εντόπισα στο διαδίκτυο αυτό: [url=http://etheldrivers.blogspot.com/2012/06/blog-post_12.html]. Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, λοιπόν, όταν δε λειτουργεί σε τέτοιες μέρες ο κλιματισμός, αυτό λογίζεται ως βλάβη και το λεωφορείο διακόπτει το δρομολόγιο. Όταν, όμως, όπως στην περίπτωση που βίωσα εγώ, η κατάσταση μέσα στο όχημα είναι κάτι παραπάνω από φυσιολογική και με τον αέρα που μπαίνει από τα παράθυρα να δημιουργεί μια αίσθηση δροσιάς και βεβαίως το λεωφορείο να μην είναι υπερπλήρες από επιβάτες με αποτέλεσμα, οπότε συνήθως οι συνθήκες είναι αφόρητες, γιατί να σταματήσει το δρομολόγιο;
13-06-2012, 09:17 AM
Find Reply
AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
RE: Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Η κατάσταση έγινε και άρθρο στην ημερησία :p

Στον ΧΥΚ του ΟΑΣΑ αναφέρεται ρητά

Quote:Ε. ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ
Για την τήρηση ικανοποιητικής θερµοκρασίας εντός των µεταφορικών µέσων που
διαθέτουν κλιµατισµό πρέπει να υπάρχει η µέριµνα, για µεν τη θερινή περίοδο η ψύξη να
ενεργοποιείται όταν η εσωτερική θερµοκρασία φθάσει τους 28 βαθµούς Κελσίου για δε 17
τη χειµερινή η θέρµανση να ενεργοποιείται όταν η θερµοκρασία πέσει κάτω από τους 15
βαθµούς Κελσίου.

Εάν οι συνθήκες ξεπεραστούν και το λεωφορείο δεν έχει λειτουργικό το σύστημα κλιματισμού, τότε είναι λογικό να θεωρείται το λεωφορείο ανίκανο να συνεχίσει το δρομολόγιο.

Εδώ που τα λέμε, γιατί δεν αντιδράσατε επί τόπου και να αναφέρετε ότι δεν υπάρχει σημαντικό πρόβλημα; Εάν ο εν λόγω επιβάτης δεν άντεχε τις συνθήκες τότε θα μπορούσε να βγει έξω να πάρει αέρα και να πάρει το επόμενο λεωφορείο..
(This post was last modified: 13-06-2012, 09:33 AM by AlexNik.)
13-06-2012, 09:33 AM
Website Find Reply
nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών Της ΕΘΕΛ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα
Σήμερα το μεσημέρι γύρω στις 15:45 είχαμε στην κάθοδο της Μεσογείων 2 νταλίκες του Β5 (ένα Solaris και μία Volvo) και μία GN του Α5 να σχηματίζουν τρενάκι πρίν το φανάρι της Κατεχάκη.. Να μη ρωτήσω πόση ώρα περίμεναν οι επιβάτες για να δουν 3 οχήματα στη σειρά..
Στην άνοδο είχαμε μία Volvo σταματημένη από τις 15:35, για περίπου 15-17', μέχρι που έκανε ανατροφή και προφανώς πήρε την άγουσα για το Α/Σ.
27-06-2012, 12:27 AM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 13 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024