This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 3 Vote(s) - 2 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[The best] Αχαϊα: Προχωρά η κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[The best] Αχαϊα: Προχωρά η κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής
Δημοπρατείται ένα ακόμη κομμάτι του δικτύου

Με πρόσφατες αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΡΓΟΣΕ εγκρίθηκαν οι δημοπρατήσεις έργων και μελετών εκσυγχρονισμού του Σιδηροδρομικού Δικτύου στη ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Ελλάδος.

Αναλυτικά:

Αποφασίστηκε η δημοπράτηση ενός ακόμη τμήματος του σιδηροδρομικού δικτύου και πιο συγκεκριμένα το τμήμα από Ροδοδάφνη έως Ψαθόπυργο, συνολικού μήκους 21,5 km, συμπεριλαμβανομένης και της δίδυμης σήραγγας Παναγοπούλας και συγκεκριμένα του έργου : «Κατασκευή υποδομής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος από Χ.Θ. 91+500 έως Χ.Θ. 113+000 και Σήραγγας Παναγοπούλας» .

Το έργο αυτό είναι προϋπολογισμού 315.000.000,00 € εκτός αναθεώρησης 20.000.000,00 € και ΦΠΑ 70.050.000,00 €.

Το έργο αφορά την κατασκευή της υποδομής της διπλής ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής, με σύγχρονο σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, χωρίς ισόπεδες διαβάσεις.

Το τμήμα αυτό, αποτελεί μέρος της γραμμής Ροδοδάφνη – Ρίο και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

Συνοπτικά το αντικείμενο της εργολαβίας είναι :

-η κατασκευή των χωματουργικών έργων της γραμμής και του υποστρώματος επιδομής καθώς και η κατασκευή και αποκατάσταση του τοπικού παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου.

- η κατασκευή των απαιτούμενων Υδραυλικών Έργων , η κατασκευή γεφυρών , άνω και κάτω διαβάσεων-πεζοδιαβάσεων, η κατασκευή τοίχων αντιστήριξης, πασσαλότοιχων κλπ.

- η κατασκευή της Σιδηροδρομικής Σήραγγας Παναγοπούλας η οποία περιλαμβάνει δίδυμη σήραγγα με συνολικό υπόγειο μήκος των δύο κλάδων 8.759,67 μέτρων, με στοά ενδιάμεσης προσβολής/διαφυγής μήκους 550 μέτρων και οκτώ συνδετήριες στοές ανά 500 μέτρα.

Εγκρίθηκε η Προκήρυξη της Μελέτης κανονικοποίησης και αναβάθμισης της Σιδηροδρομικής Γραμμής Αλφειού –Κυπαρισσίας – Καλαμάτας, προεκτιμώμενης αμοιβής 1.836.768,00 € (πλέον Φ.Π.Α.).

Εγκρίθηκε η Προκήρυξη δύο Μελετών Β Φάσης κανονικοποίησης και αναβάθμισης της υφιστάμενης Σιδηροδρομικής Γραμμής Πάτρας- Πύργου- Αλφειού- Ολυμπίας συμπεριλαμβανομένης και της σύνδεσης Πύργου-Κατακόλου συνολικού προϋπολογισμού 5.130.852,00 € (πλέον Φ.Π.Α.).

Έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί οι διαδικασίες ωρίμανσης για την δημοπράτηση στο αμέσως προσεχές διάστημα , του υπόλοιπου τμήματος της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής από Ψαθόπυργο μέχρι Ρίο, καθώς και των λοιπών έργων ολοκλήρωσης των έργων υποδομής και επιδομής του συνόλου της γραμμής από Κιάτο μέχρι Ρίο, ενώ έχει ήδη εγκατασταθεί ο Ανάδοχος των έργων της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής στην περιοχή Διακοπτού- Ελαιώνα.

Τέλος μετά την γνωμοδότηση του Περιφερειακού Συμβουλίου για την Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου "Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Κορίνθου-Πάτρας. Τμήμα από νέο Σ.Σ. Πάτρας- μέχρι τη σύνδεση με την υφιστάμενη γραμμή προς Πύργο (Χ.Θ. 126+750 Έως 132+049)" (Διέλευση Πάτρας με υπογειοποίηση), ολοκληρώνονται ουσιαστικά όλες οι απαιτούμενες προϋποθέσεις για την εξεύρεση των απαιτούμενων πόρων δημοπράτησης και κατασκευής του τεραστίου σε μέγεθος και σημασίας αυτού έργου και της πλήρους αντιμετώπισης των προβλημάτων διέλευσης της Σιδηροδρομικής Γραμμής από την Πόλη της Πάτρας, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και την ταυτόχρονη εξασφάλιση της χρήσης της για την λειτουργία του Προαστιακού.
13-03-2012, 09:34 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Euro2Day] Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης- Φλώρινας Konstantinos 0 1.476 10-10-2012, 08:15 PM
Last Post: Konstantinos
  [Attacktv.gr] Αγκάθια στο τμήμα Κιάτου-Ροδοδάφνης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής AlexNik 0 1.456 21-08-2012, 06:50 PM
Last Post: AlexNik
  [NewsNow] Όλη η αλήθεια για το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής Αγρίνιο - Κρυονέρι... meganium 0 1.389 20-04-2012, 12:04 PM
Last Post: meganium
  [ΥΜΕ] ΔΤ: Εγκρίθηκε το έργο της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα ΣΚΑ - ΚΙΑΤΟ AlexNik 0 1.711 11-04-2011, 05:08 PM
Last Post: AlexNik

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024