This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 28 Vote(s) - 2.68 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος

nikos1991 Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 195
Joined: 09-07-2011
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(07-12-2011, 08:01 PM)abc Wrote: Αυτό λέει το άρθρο που αντέγραψα παραπάνω.

Ησουν σαφέστατος, ζητάω ειλικρινά συγνώμη
07-12-2011, 08:32 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Βέβαια μην περιμένετε την παλιά, καλή, προ-έργων συχνότητα του ΗΣΑΠ. Άκουσα ότι θα χρησιμοποιηθούν 22 συρμοί άρα, αν ισχύει αυτό, πάμε για δρομολόγια ανά 5' περίπου. Βέβαια για το κομμάτι Πειραίας-Ομόνοια είναι μεγάλη η βελτίωση σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.
(This post was last modified: 08-12-2011, 02:19 AM by Giannis.)
08-12-2011, 02:17 AM
Website Find Reply
cmegas Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 200
Joined: 09-09-2010
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Πάντως, πόσο ΔΕΝ με πείθει το ότι "δεν θα ξανακλείσει κανένα κομμάτι της γραμμής"......................... Trompas Tomates
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)
08-12-2011, 09:21 AM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Απ' όσο θυμάμαι πάντως όλο το τμήμα Φάληρο-Κηφισιά έχει ανακαινιστεί πλέον οπότε δεν αναμένονται άλλα κλεισίματα σε αυτό. Το Πειραιάς-Φάληρο έχει μείνει μόνο αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτό καθώς πρόκειται να υπογειοποιηθεί.
08-12-2011, 11:36 AM
Website Find Reply
ELBO O405GN Offline
Made in Greece
**



Posts: 355
Joined: 20-11-2009
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
(08-12-2011, 02:17 AM)Giannis Wrote: Βέβαια μην περιμένετε την παλιά, καλή, προ-έργων συχνότητα του ΗΣΑΠ. Άκουσα ότι θα χρησιμοποιηθούν 22 συρμοί άρα, αν ισχύει αυτό, πάμε για δρομολόγια ανά 5' περίπου. Βέβαια για το κομμάτι Πειραίας-Ομόνοια είναι μεγάλη η βελτίωση σε σχέση με την σημερινή κατάσταση.

Καλό είναι το 5λεπτο, βέβαια δεν ξέρω μήπως αν αυξήσουν την ταχύτητα των συρμών ανα τμήματα, γλιτώσουμε λιγα λεπτά ακόμη. Επίσης, χρειάζεται και η επαναφορά των νυχτερινών δρομολογίων ως τις 2:00 Παρασκευή-Σάββατο.
ΕΛΒΟ-Δημιουργώντας Ελληνικά
Να χτυπηθεί ριζικά η παράνομη στάθμευση
Επαναφορά εδώ και τώρα κομμένων δρομολογίων του ΟΣΕ (ιδίως στην Πελοπόννησο).
30 Ιανουαρίου εορτάζουμε τον άγιο Ρέππα, προστάτη των ΚΤΕΛ και των αυτοκινητοδρόμων στην Πελοπόννησο.
10-12-2011, 08:30 PM
Find Reply
Giannis Offline
Honorary member



Posts: 179
Joined: 12-10-2009
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Ανέβασα μία φωτογραφία που τράβηξα το Σάββατο από το Θησείο και μία σόμπα της γραμμής 011. Η γραμμή βέβαια είχε κυρίως GN.

[Image: thumb_04-thiseio-a.jpg] [Image: thumb_011-isap-last-replacement-bus.jpg]

Εντυπώσεις από την πρώτη μέρα πλήρους επαναλειτουργίας της γραμμής 1.

Χρησιμοπόιησα τον ΗΣΑΠ στις 12 και έκανα το Περισσός-Μοναστηράκι σε 16', αν και πρέπει να το χρονομετρήσω ξανά για να δω την διαφορά, προ έργων το έκανα σε 17' συνήθως. Στον Περισσό υπήρχαν ανακοινώσεις από τα μεγάφωνα ότι η γραμμή λειτουργεί σε όλο το μήκος της κανονικά, χωρίς μετεπιβίβαση στην Ομόνοια.

Στην Ομόνοια υπήρχε κόσμος που δεν ήξερε για την αλλαγή ή είχε μπερδευτεί. Στο βαγόνι μου όταν πήγαινα προς Μοναστηράκι υπήρχαν 4 άτομα που είτε μπήκαν γιατί νόμιζαν ότι το τρένο θα γύριζε προς Κηφισιά είτε ρωτούσαν, τα ίδια και στον γυρισμό. Τι κι αν οι σεκιουριτάδες φώναζαν σε ποια αποβάθρα πρέπει να πάνε οι επιβάτες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Το ίδιο και προς Περισσό.

Τοπικά δεν είδα, ο κόσμος ήταν σίγουρα λιγότερος σε σχέση με πριν το κλείσιμο του Αττική-Μοναστηράκι, η τηλεματική ήταν εκτός.

Επίσης κακή εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι χθες και σήμερα που χρησιμοποίησα τον ΗΣΑΠ 4 φορές, και στα τέσσερα τρένα στο βαγόνι που μπήκα, υπήρχε πόρτα που είχε βλάβη και δεν άνοιγε! Τουλάχιστον τους είχαν βάλει το ειδικό αυτοκόλλητο...
13-12-2011, 01:33 AM
Website Find Reply
SAMOS Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 7
Joined: 25-11-2011
RE: Αναβαθμιση Γραμμης ΗΣΑΠ - Πορεια Εργων / Σχολιασμος
Προσωπική μου άποψη ήταν απο την αρχή και -δυστυχώς- μάλλον θα επιβεβαιωθώ οτι όλα αυτά τα 'έργα' που έγιναν στη γραμμή αφ' ενός μεν ταλαιπώρησαν αφάνταστα επι σχεδόν τρία χρόνια το επιβατικό κοινό, το οποίο έχασε (μεταξυ των οποίων και εγω) την εμπιστοσύνη που είχε στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο, στρέφοντάς τον σε άλλες εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης, αφ' ετέρου δε δεν έφεραν ουσιαστική αναβάθμιση με μικρότερους χρόνους και βέβαια οπως γίνεται συνήθως τα τελευταία χρόνια κατασπαταλήθηκαν τεράστια ποσά (θα μάθουμε άραγε ποτέ Wink, τα οποία πληρώνουμε εμείς οι αγρίως φορολογούμενοι. Οσο για την εικόνα των συρμών που γράφεις, άστα καλύτερα να μη τα συζητάμε....
14-12-2011, 12:54 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024