This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[In.gr] Έως έξι ένοπλοι σε ελληνικά εμπορικά πλοία για την πάταξη της πειρατείας

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[In.gr] Έως έξι ένοπλοι σε ελληνικά εμπορικά πλοία για την πάταξη της πειρατείας
Στη δημοσιότητα δόθηκε το σχέδιο νόμου για την προστασία των υπό ελληνικά σημαία εμπορικών πλοίων από την πειρατεία. Στο εξής θα επιτρέπεται η παροχή υπηρεσιών από μέχρι έξι ένοπλους ιδιώτες φρουρούς σε πλοίο που δεν εκτελεί πλόες θαλασσίων ενδομεταφορών, για άμυνα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Τη σχετική άδεια θα εκδίδει ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος -Ελληνικής Ακτοφυλακής, ενώ οι ένοπλοι ιδιώτες φρουροί δεν μπορεί να είναι κάτω των 21 ετών.

Η παροχή υπηρεσιών ενόπλων ιδιωτών φρουρών κατά τα οριζόμενα στον παρόντα νόμο δεν υποκαθιστά τη λήψη και εφαρμογή μέτρων στο πλοίο σύμφωνα με τις Οδηγίες Βέλτιστης Διαχείρισης του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού.
24-11-2011, 07:55 PM
Find Reply
Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#2
[Ημερησία] «Οχι» και από ναυτεργάτες σε φρουρούς στα πλοία
Η ΠΝΟ ζητά την απόσυρση του νομοσχεδίου, ενώ οι πλοίαρχοι(ΠΕΠΕΝ) το θεωρούν απαράδεκτο, καθώς αφήνει εκτεθειμένο τον καπετάνιο, τα πληρώματα και όσους έχουν σχέση με το πλοίο.

Μετά τον εφοπλισμό και η ναυτεργασία δημοσιοποιεί τις ενστάσεις της έναντι του νομοσχεδίου για την πειρατεία που ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Η ΠΝΟ ζητά την απόσυρσή του και το εντάσσει στα αιτήματα της απεργίας που πραγματοποιεί την 1η Δεκεμβρίου.

Την ίδια στιγμή, η Πανελλήνια Ενωση Πλοιάρχων ΕΝ (ΠΕΠΕΝ) σημειώνει την έκπληξή της διότι ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη προχώρησε σε αυτήν τη νομοθετική πρωτοβουλία χωρίς, όπως λέει, να έχει αρμοδιότητα και μάλιστα χωρίς να προηγηθεί επικοινωνία με κανέναν αρμόδιο φορέα. Επιπλέον, οι πλοίαρχοι παρατηρούν ότι το νομοσχέδιο αυτό είναι απαράδεκτο, διότι αφήνει εκτεθειμένο τον καπετάνιο, τα πληρώματα και όσους έχουν σχέση με το πλοίο.

Με αλλαγές

Εν τω μεταξύ, πληροφορίες αναφέρουν ότι το σχέδιο διάταξης το οποίο είχε συντάξει το υπουργείο Ανάπτυξης - Ναυτιλίας και είχε στείλει στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, περιέχει σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με το νομοσχέδιο που τελικά δόθηκε στη δημοσιότητα. Καταρχήν δεν προβλέπεται συναρμοδιότητα με κανένα άλλο υπουργείο όσο αφορά την άδεια επιβίβασης ένοπλων φρουρών στα ελληνικά εμπορικά πλοία, ενώ στο νομοσχέδιο του ΥΠτΠ προβλέπεται η συναρμοδιότητα συνολικά πέντε υπουργείων της κυβέρνησης.

Η άδεια επιβίβασης ένοπλων φρουρών εκδίδεται από το ΥΠΑΑΝ και όχι από τον εκάστοτε αρχηγό του Λιμενικού Σώματος. Η άδεια αυτή χορηγείται χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τη ναυτιλιακή εταιρεία, ενώ δεν προβλέπεται κανένας περιορισμός όσον αφορά τη χρονική της διάρκεια. Αντίθετα στο νομοσχέδιο Παπουτσή προβλέπεται η επιβολή τέλους από 1.500 έως 2.500 ευρώ για την έκδοση κάθε τέτοιας άδειας με διάρκεια από 3 έως 6 μήνες.

Η άδεια

Στη διάταξη του ΥΠΑΑΝ προβλέπεται ότι η άδεια εκδίδεται μέσα σε ένα δεκαπενθήμερο, ενώ αν παρέλθει αυτό το διάστημα τότε θεωρείται ότι έχει «σιωπηρώς χορηγηθεί». Ενοπλους φρουρούς με βάση το ΥΠΠΑΝ παρέχουν εταιρείας με έδρα την Ε.Ε. ή τον ΕΟΧ, εφόσον είναι πιστοποιημένη με ΙSO και έχει εξασφαλισμένη επαρκή ασφαλιστική κάλυψη, ενώ δεν υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη στο νομοσχέδιο που δημοσιοποιήθηκε.

Επίσης, ο πλοίαρχος με βάση το νομοσχέδιο είναι υπόλογος έναντι του νόμου και υφίσταται κυρώσεις τόσο ο ίδιος όσο και η εταιρεία για πράξεις από την πλευρά των ένοπλων φρουρών, κάτι το οποίο δεν υπάρχει στη νομοθετική διάταξη, στην οποία, επίσης, αναγράφεται ότι η επιβίβασή τους γίνεται εφόσον συναινέσει εγγράφως όλο το πλήρωμα. Στο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι όποιος ναυτικός δεν συμφωνεί με την παρουσία των φρουρών, επαναπατρίζεται με έξοδα της ναυτιλιακής εταιρείας.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
29-11-2011, 08:00 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ζούγκλα] «Εδεσαν» δώδεκα ελληνικά πλοία στην Αδριατική meganium 0 1.862 10-12-2012, 09:27 PM
Last Post: meganium
  [Εξπρές] Εγκρίθηκε το νομοσχέδιο αντιμετώπισης της πειρατείας στο ποντοπόρα πλοία Konstantinos 0 1.285 14-02-2012, 11:04 PM
Last Post: Konstantinos
  [Newsbomb.gr] Σε ελληνικά «χέρια» τέσσερα φορτηγά πλοία meganium 0 1.510 19-01-2012, 01:02 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024