Με νομοθετική ρύθμιση, η οποία είναι ήδη έτοιμη και θα προωθηθεί από τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει μετά τις εκλογές, αναμένεται να λυθεί το ζήτημα της διαγραφής των συσσωρευμένων χρεών 2 δισ. ευρώ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ). Η λύση αυτή προκρίθηκε προκειμένου να μη θεωρηθεί δωρεά η διαγραφή του συσσωρευμένου ελλείμματος του Ομίλου στις τράπεζες και φορολογηθεί επιπλέον ο οργανισμός. Τη διαγραφή των χρεών προβλέπει ο νόμος για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών.
Ηδη, ο υπηρεσιακός υπουργός Μεταφορών Σίμος Σιμόπουλος έχει κάνει τις πρώτες επαφές για το ζήτημα αυτό με το υπουργείο Οικονομικών. Χθες ο κ. Σιμόπουλος συναντήθηκε με τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και των λοιπών συγκοινωνιακών φορέων, από τις οποίες ζήτησε την ολοκλήρωση των οργανογραμμάτων τους ώστε να μπορέσει να ολοκληρωθεί η συγχώνευση των συγκοινωνιακών εταιρειών.
Η κατάρτιση των οργανογραμμάτων φαίνεται ότι σκαλώνει προς το παρόν στο γεγονός ότι αυτά πρέπει να δίνουν τη δυνατότητα μετακινήσεων των εργαζομένων από τη μία εταιρεία στην άλλη, προκειμένου να καλύπτονται τα κενά που προκαλούνται.
Ηδη ο ΟΑΣΑ και η ΣΤΑΣΥ (σταθερές συγκοινωνίες) αναμένουν τα ΦΕΚ για τα οργανογράμματα που έχουν εγκρίνει, ενώ αυτό της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) δεν έχει εγκριθεί ακόμα.