Για άλλη μια φορά στο ίδιο έργο θεατές...
Κοιλάδα των Τεμπών, de facto ένα από τα πιο επικίνδυνα σημεία όχι μόνο του εθνικού μας δικτύου αλλά πανευρωπαϊκά.
Στη κακόγουστη παράσταση λαμβάνουν μέρος λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, νταλίκα διεθνών μεταφορών καθώς και ανεγκέφαλος οδηγός με όλη του την οικογένεια που θεώρησε σκόπιμο να προσπεράσει...
Το κακό δεν άργησε λοιπόν να γίνει, λίγο μετά τις 10 χθες βράδυ.
Η εφημερίδα larissanet περιγράφει με συγκλονιστικό τρόπο το δυστύχημα:
"Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν περίπου 10 το βράδυ και η κίνηση στην κοιλάδα των Τεμπών ήταν η αναμενόμενη για την εποχή. Σε λίγα λεπτά όλα πάγωσαν από έναν εκκωφαντικό θόρυβο στα Τέμπη. Λίγα μέτρα, περίπου 700, πιο κάτω από τα παλιά διόδια, ένα επιβατικό όχημα με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη επιχείρησε να προσπεράσει ένα διώροφο πορτοκαλί λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης που εκτελούσε τη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Στο αντίθετο ρεύμα έρχονταν μία νταλίκα. Η προσπέραση δεν ολοκληρώθηκε. Το κίτρινο Άλφα Ρομέο συγκρούστηκε με το φορτηγό και στη συνέχεια καρφώθηκε στο λεωφορείο. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα και το βαρύ όχημα έπεφτε πάνω στο πορτοκαλί λεωφορείο. Ο χρόνος πάγωσε. Ο μόνος ήχος που έσκιζε τη φονική κοιλάδα των Τεμπών ήταν των δεκάδων ασθενοφόρων που έτρεχαν μαζί με τα πυροσβεστικά οχήματα και τα περιπολικά στο σημείο του τροχαίου."
Δυστυχώς τραγική κατάληξη είχε ο οδηγός του Ι.Χ., με 4 ακόμα άτομα να βρίσκονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Στο λεωφορείο του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης επέβαιναν συνολικά 18 άτομα.
Η επιχείρηση των συνεργείων της Πυροσβεστικής στα Τέμπη ολοκληρώθηκε με την απομάκρυνση των τριών οχημάτων στις 2.40 τα ξημερώματα για να δοθεί ο δρόμος ξανά στην κυκλοφορία.
Το τροχαίο σημειώθηκε στο ύψος της εθνικής οδού μετά τα παλιά διόδια, πολύ κοντά στο σημείο όπου είχε συμβεί το πολύνεκρο τροχαίο με τους μαθητές από το Μακροχώρι Ημαθίας.
Δυστυχώς τα λόγια του Paul περί υπερεκτίμησης των δυνατοτήτων μας με καλύπτει απόλυτα.
Τα ίδια συμβαίνουν και στο τμήμα Κορίνθου - Πατρών, μόνο που εκεί υπάρχει μεγαλύτερο περιθώριο ελιγμών λόγο του μεγαλύτερου πλάτους του οδοστρώματος.
Το ιστορικό του δυστυχήματος καταγεγραμμένο από τα ΜΜΕ με σχόλια μπορείτε να το δείτε
εδώ.