(02-11-2011, 06:58 PM)meganium Wrote: Σημείωσε, ακόμη, ότι στο έργο του σταθμού στον Κορυδαλλό, στην πλατεία Ελευθερίας, έχει συμπεριληφθεί η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων μπροστά στα καταστήματα, προκειμένου να ελαχιστοποιηθούν οι συνέπειες για τις επιχειρήσεις κατά το διάστημα της κατασκευής του.
Από την πλευρά του ο κ. Κασιμάτης έθεσε το ζήτημα της κατασκευής συνοδευτικών κυκλοφοριακών έργων με την ανάπλαση των οδών Αθηνάς, Διαμαντίδη και Ξενοφώντος καθώς και την κατασκευή υπόγειου σταθμού στάθμευσης στη λεωφόρο Γρ. Λαμπράκη.
Παράλληλα, ζήτησε την ενίσχυση της δημοτικής συγκοινωνίας με την αγορά δυο επιπλέον λεωφορείων για τις μετακινήσεις του επιβατικού κοινού από και προς το Μετρό.
Ο κ. Τσίτουρας δεσμεύθηκε ότι θα εξετάσει τις εν λόγω προτάσεις, στο πλαίσιο των κυκλοφοριακών έργων που θα απαιτηθούν για τη λειτουργία του Μετρό.
Οι δήμαρχοι όλο ζητάνε, αλλά αυτοί υπέρ της συγκοινωνίας δεν κάνουν τίποτα! Κούφια λόγια: λεωφορεία για δημοτική συγκοινωνία (που μετά δε θα χουμε κονδύλια για τη λειτουργία τους), υπόγειο πάρκινγκ (την ίδια στιγμή στα γύρω πεζοδρόμια, θα γίνεται... της παράνομης στάθμευσης το κάγκελο). Μπλά, μπλά, μπλά. Το έργο το χουμε ξαναδεί.