This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 3.1 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών

AlexNik Online
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών
Νέες συμβάσεις εργασίας για τους υπαλλήλους των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ προωθεί το υπουργείο υποδομών, όπως είπε ο Γενικός Γραμματέας του Χ. Τσιώκας μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ 99,5.

«Η κόκκινη γραμμή μπαίνει στο εξής: ότι οι κοινωνικές κατακτήσεις που είναι ο βασικός μισθός, το χρονοεπίδομα, το οικογενειακό επίδομα, το επίδομα επιστημονικότητας ή το επίδομα θέσης, αυτά δεν μπορούν να θίγουν, είναι κοινωνικές κατακτήσεις και είναι σεβαστές.

Όμως θέματα που παραβιάζουν τον μέσο όρο, δηλαδή σύμβαση στον ιδιωτικό τομέα, κανείς δεν παίρνει δευτερεύουσες απολαβές πάνω από 8%-10%.

Δεν μπορεί σε μια περίοδο κρίσης, σε έναν οργανισμό ΔΕΚΟ να παίρνει κανείς 30%, 40%, 50%, 60%, 70% του μισθού του δευτερεύουσες απολαβές».

Σε ό,τι αφορά την τιμή του εισιτηρίου φαίνεται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 1,20 έως 1,50 και ανάλογα με το χρόνο χρήσης.

Ο Χ. Τσιόκας ανέφερε: «Είναι θέμα τεχνικής μελέτης. Εκεί γύρω θα κινηθεί.Εγώ λέω ότι οι προτάσεις που διαμορφώνονται από τις τεχνικές υπηρεσίες, φαίνονται ότι κινούνται σε μια μικρή λογική αύξηση. Όλα αυτά όμως συναρτώνται με ένα οργανισμό ο οποίος πρέπει να εξυγιανθεί, που παράγει ένα λειτουργικό έλλειμμα 500 εκατ. για το οποίο επιβαρύνεται ο Έλληνας πολίτης. Αρα εμείς, μέσα στο 2011, ως κυβέρνηση καλούμαστε να κάνουμε αυτό που το πολιτικό σύστημα δεν τόλμησε: να μηδενίσουμε το έλλειμμα μέσα στο ’11, να μην επιβαρύνεται ο Έλληνας φορολογούμενος.

Από την άλλη πλευρά έχουμε μια κυβέρνηση που λεει ναι στις δημόσιες συγκοινωνίες και τις οποίες θα τις κρατήσουμε. Βεβαίως σε κάποια κομμάτια μπορεί να εμπλακεί και ο ιδιωτικός τομέας, αλλά όχι στον κορμό, δηλαδή οι συγκοινωνίες θα παραμείνουν δημόσιες».

Σε ό,τι αφορά τους εργαζόμενους δεν φαίνεται ότι προκρίνονται απολύσεις, αλλά μετατάξεις. «Οι εργαζόμενοι, είναι προφανές ότι αυτών των οποίων οι τακτικές τους αποδοχές δεν φαίνεται να έχουν επιβάρυνση στην δημιουργία του ελλείμματος - όμως εκεί που υπάρχουν δευτερεύουσες υπερβολικές απολαβές - εκεί ενδεχομένως θα χρειαστεί και πιστεύω ότι και οι ίδιοι θα το καταλάβουν.

Στο όνομα του να κρατήσουμε όρθιες τις δημόσιες συγκοινωνίες, να μην θίγει η εργασιακή θέση του καθένα, γιατί ένας εργαζόμενος να μην στηρίξει μια πολιτική εξυγίανσης;

Αυτή(σ.σ. όχι απολύσεις) είναι η δέσμευση του Πρωθυπουργού μας, είναι η δέσμευση του υπουργού του κ. Ρέππα, αλλά είναι και πολιτική βούληση.

Το δημόσιο συμφέρον είναι να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, τις αστικές συγκοινωνίες, να ανοίξουμε τα επαγγέλματα, να λειτουργήσει επιτέλους η οικονομία».
18-11-2010, 07:38 AM
Website Find Reply
Citaro Offline
Honorary member



Posts: 202
Joined: 13-11-2009
#2
RE: [ANA] Ο Χ. Τσιόκας για τις ΔΕΚΟ Συγκοινωνιών
(18-11-2010, 07:38 AM)Cmaniac Wrote: Νέες συμβάσεις εργασίας για τους υπαλλήλους των συγκοινωνιακών ΔΕΚΟ προωθεί το υπουργείο υποδομών, όπως είπε ο Γενικός Γραμματέας του Χ. Τσιώκας μιλώντας στο ραδιοσταθμό ΒΗΜΑ 99,5.

«Η κόκκινη γραμμή μπαίνει στο εξής: ότι οι κοινωνικές κατακτήσεις που είναι ο βασικός μισθός, το χρονοεπίδομα, το οικογενειακό επίδομα, το επίδομα επιστημονικότητας ή το επίδομα θέσης, αυτά δεν μπορούν να θίγουν, είναι κοινωνικές κατακτήσεις και είναι σεβαστές.

Όμως θέματα που παραβιάζουν τον μέσο όρο, δηλαδή σύμβαση στον ιδιωτικό τομέα, κανείς δεν παίρνει δευτερεύουσες απολαβές πάνω από 8%-10%.

Δεν μπορεί σε μια περίοδο κρίσης, σε έναν οργανισμό ΔΕΚΟ να παίρνει κανείς 30%, 40%, 50%, 60%, 70% του μισθού του δευτερεύουσες απολαβές».

Όπερ σημαίνει ότι, με βάση τα στοιχεία αυτά

α) θα κοπούν τα "δεδουλευμένα ρεπό", δηλ. η οικειοθελής προσέλευση οδηγού για να δουλέψει ανεπάνδρωτη βάρδια σε ημέρα ανάπαυσής του.

β) Αναγκαστικά θα περικοπούν κατά 20% περίπου οι βάρδιες, άρα και τα κυκλοφορούντα λεωφορεία. Αυτό προκύπτει από το λειτουργικό απολογισμό της ΕΘΕΛ, όπου φαίνεται ότι το κάθε Α/Σ βγάζει περίπου το 20% του έργου του με δεδουλευμένα ρεπό.

γ) Θα κοπούν τα επιδόματα "παράδοσης - παραλαβής" που είναι 10' της ώρας στην έναρξη και 5' της ώρας στη λήξη της βάρδιας.

δ) Θα κοπούν άλλα . . . κεκτημένα (γάλα κλπ.)

ε) Δεν μπορούν να κοπούν, γιατί αντίκειται στην εργατική νομοθεσία, τα νυχτερινά επιδόματα 25%, τα επιδόματα Κυριακής (75%) κλπ. Λογικά όμως θα δούμε μια περαιτέρω αραίωση στις ώρες 22:00 - 06:00 (νυχτερινό) και τις Κυριακές, ώστε να κυκλοφορεί μόνον το απολύτως απαραίτητο δίκτυο.

Σχόλιο : Το γεγονός ότι περικόπτονται βάρδιες δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι μειώνονται αντίστοιχα και τα δρομολόγια.
Υπάρχει αρκετό περιθώριο "σφιξίματος" των χρόνων διαδρομής, καθώς έχει "πέσει" γενικά ο κυκλοφοριακός φόρτος στους δρόμους της Αθήνας.

Επίσης, σπαταλώνται πολλές βάρδιες σε μεγάλου μήκους γραμμές, μόνο και μόνο για να επιτυγχάνεται αλλαγή των βαρδιών σε κεντρικά σημεία της Αθήνας και όχι στα άκρα τους.

Πχ. : το 622/815, απασχολεί 17 λεωφορεία / 34 βάρδιες τις καθημερινές. Τα δρομολόγια όμως που βγάζουν αυτά τα λεωφορεία είναι πολύ λιγότερα από αυτά που θα μπορούσαν να βγάλουν διότι, προκειμένου να αλλάξουν βάρδια στο Ρεξ ή στην Κάννιγγος και όχι στο Γουδί ή στον Ταύρο, επιμηκύνουν τεχνητά το χρόνο παραμονής των λεωφορείων στις αφετηρίες, ώστε η λήξη του 8ώρου να συμπίπτει με τη διέλευση του οχήματος από το κέντρο της Αθήνας.
Σε δύο-τρεις μάλιστα περιπτώσεις ένα όχημα της γραμμής "κάθεται" για διάλειμμα στο Γουδί για μια ώρα και είκοσι λεπτά , για να λήξει το οκτάωρο του οδηγού στο Ρέξ ή στην Κάνιγγος. Ενώ αν αναχωρούσε μετά από μισή ώρα διάλειμμα, η βάρδια θα έληγε στο Γαλάτσι ή στον Ταύρο ή στο Γουδί.
Παρ' ότι λοιπόν υπάρχει ο κανονισμός του 1998 που λέει ότι το προσωπικό αλλάζει βάρδια "όπου κάτσει" (τον οποίο εφαρμόζουν τα ΗΛΠΑΠ), η ΕΘΕΛ εμμένει στο καθεστώς του 1977 και αλλάζει βάρδιες μόνο σε κεντρικά σημεία, για να μην κουράσει τους οδηγούς . . .

Αυτό και μόνο να αλλάξει, θα δείτε για πότε βγαίνει ο ίδιος πίνακας δρομολογίων με 2-3 οχήματα λιγότερα. . .

Έχω βαρεθεί να αναφέρομαι βέβαια στο χάλι με τις γραμμές των νοτίων προαστίων, που συνεχίζουν να κυκλοφορούν άδειες στη Βουλιαγμένης, ενώ καλύπονται από το Μετρό ( 206, 208, 237, Β4, 103, 155)
18-11-2010, 02:07 PM
Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ισοτιμία] Άνθρακες η εξυγίανση στις ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών... Konstantinos 0 1.516 17-04-2011, 06:07 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024