This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Skai.gr] Αίτημα υποστήριξης των ρωσικών σιδηροδρόμων για ΟΛΘ

Nikolas A. Offline
Super Moderator
******



Posts: 2.207
Joined: 18-06-2011
#1
[Skai.gr] Αίτημα υποστήριξης των ρωσικών σιδηροδρόμων για ΟΛΘ
Ρωσικός Τύπος: Αίτημα στον Πούτιν να υποστηρίξει τους ρωσικούς σιδηροδρόμους στον ΟΛΘ

Ο επικεφαλής των ρωσικών σιδηροδρόμων, Βλάντιμιρ Γιακούνιν, ζήτησε από τον πρόεδρο Πούτιν να υποστηρίξει την εταιρεία στη συμμετοχή της στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ (Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης), σύμφωνα με την εφημερίδα Moscow Times.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η πρώτη φάση του διαγωνισμού για την αποκρατικοποίηση του ΟΛΘ ενδέχεται να ξεκινήσει - με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος - ακόμα και μέσα στον Ιούνιο, όπως αναφέρει και η εφημερίδα Kommersant, επικαλούμενη επιστολή του Γιακούνιν στον Βλάντιμιρ Πούτιν στις 26 Μαΐου.

Η όποια συμφωνία δεν αποκλείεται να περιλαμβάνει τόσο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και τη Rosco, την εταιρεία που συστάθηκε για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και η εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης είναι τα 140 εκατομμύρια ευρώ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται στα 30 εκατομμύρια ευρώ, η Rosco στα 10 εκατομμύρια και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στα 100 εκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής των κρατικών ρωσικών σιδηροδρόμων, δίχως κρατική χρηματοδότηση η εταιρεία του θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο να συμπράξει με ξένο εταίρο για την εξαγορά των περουσιακών στοιχείων.

Στην επιστολή του ο Βλάντιμιρ Γιακούνιν αναφέρει ότι ενδιαφέρον για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχουν εκφράσει κι άλλα σχήματα από τη Γαλλία, την Κίνα και από ορισμένες αραβικές χώρες.

Αναφέρει επίσης ότι η επικείμενη ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ αποτελεί μοναδική ευκαιρία να συνδυαστούν λιμενικές και σιδηροδρομικές υποδομές στην Ελλάδα με έργα υποδομών που ήδη υλοποιούνται στη Σερβία.

Το δημοσίευμα αναφέρει ότι το 2012 διακινήθηκαν 4,4 εκατομμύρια τόνοι φορτίου από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ενώ τα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν τα 5 εκατομμύρια ευρώ.
05-06-2013, 10:41 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024