Εχοντας σχεδόν τα μισά οχήματα του στόλου στα αμαξοστάσια, καθώς έχουν βάλει αναγκαστικά χειρόφρενο, οι ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) αναγκάζονται να εκτελούν δρομολόγια με περιορισμένο, καταπονημένο και γηρασμένο στόλο. Η αδυναμία της εταιρείας να προμηθευτεί ανταλλακτικά και οι ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό καθιστούν τη συντήρηση των οχημάτων, που μόνο το 2015 εξυπηρέτησαν πάνω από 351 εκατ. μετακινήσεις στην Αθήνα, διαδικασία πολυτελείας. Προκειμένου να «βγάλουν» στους δρόμους τα οχήματα, οι συγκοινωνιακοί φορείς «γδύνουν» τα ακινητοποιημένα λεωφορεία από ανταλλακτικά, τα οποία αξιοποιούν σε ενεργά λεωφορεία, σε μια ύστατη προσπάθεια να προσφέρουν συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στην πρωτεύουσα. Η συχνότερη έλλειψη είναι σε ελαστικά, τα οποία έχουν μικρή διάρκεια ζωής και καθίσταται επιτακτική η αντικατάστασή τους μετά τη λήξη τους. Οπως εξηγούν τεχνικοί της εταιρείας, υπάρχουν αρκετά λεωφορεία τα οποία κυκλοφορούν με ληγμένα ελαστικά, εάν αυτά είναι σε «αξιοπρεπή», όπως τονίζουν, κατάσταση. Για τα υπόλοιπα, καταφεύγουν σε λεωφορεία που έχουν ακινητοποιηθεί λόγω βλάβης, η οποία δεν επιδιορθώνεται συνήθως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, και παίρνουν τα ελαστικά τους για να τα τοποθετήσουν σε ενεργά οχήματα. Αποτέλεσμα είναι τα ακινητοποιημένα οχήματα να παροπλίζονται σταδιακά, σε τέτοιο βαθμό, που η επισκευή τους στο μέλλον φαντάζει σχεδόν απίθανη.
Ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων των ΟΣΥ διαμορφώνεται σε περίπου 13 έτη. Τα 2.031 θερμικά λεωφορεία που είχαν στα αμαξοστάσιά τους οι ΟΣΥ, στα τέλη του 2015, μετρούν 12,8 έτη κατά μέσον όρο, ενώ η ηλικία των 356 ηλεκτροκίνητων τρόλεϊ διαμορφώνεται στα 13,8 χρόνια, σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων των ΟΣΥ. Τα στοιχεία θέλουν την πλειονότητα των οχημάτων να είναι παλαιάς τεχνολογίας, καθώς το 43,1% των λεωφορείων είναι τεχνολογίας EURO II (χρονολογούνται μεταξύ 1998 και 2002), ενώ το 19,8% είναι EURO III (μεταξύ 2004 και 2005). Υπάρχει όμως και ένα 10% των οχημάτων που είναι παλαιότατης τεχνολογίας, EURO I. Πρακτικά, αυτά τα 230 οχήματα απαγορεύεται να κυκλοφορήσουν στον «μεγάλο δακτύλιο», καθώς εκπέμπουν περίπου 0,7 γραμμάρια οξείδιο του αζώτου ανά χλμ. ή 95% περισσότερα σωματίδια σε σχέση με τα νεότερης τεχνολογίας (EURO V).