This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Παναγία Αγιάσου (IMO: 7351848)

Paul Offline
Administrator
*******



Posts: 1.178
Joined: 12-11-2009
#1
Παναγία Αγιάσου (IMO: 7351848)
Έτος κατασκευής: 1973
Χώρα ναυπήγησης: Ιαπωνία
Διαστάσεις (μ/π/υ): 135,01 x 22.05 x 5.20 μ.
Κινητήρες: 2 Pielstick 16PC2-V400
Ισχύς: 11768 kW
Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 21.8 κόμβοι
Χωρητικότητα επιβατών: 770
Καμπίνες (κλίνες): 440
Χωρητικότητα οχημάτων: 261
GT/ DWT. : 6591/ 2134
IMO: 7351848

Προηγούμενες ονομασίες:
HAKATA (1973-1975)
HANKYU No17 (1975-1984)
FERRY KAMPU (1984-1998)
FERRY PUKWAN (1998-2002)
EUNHA (2002-2005)
EUN (2005-2006)

Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1973 με όνομα "Ηakata", για λογαριασμό της Nishi Nihon Ferry. Εκτελούσε δρομολόγια στη γραμμή "Kobe - Kanda" και το 1975, μετά την διάλυση της αρχικής του εταιρείας και την πώληση στην Hankyu Ferry, έλαβε το όνομα "Hankyu No17". Το 1984 πωλείται στην Kampu Ferry και μετονομάζεται σε "Ferry Kampu" και δρομολογείται στην γραμμή "Ιαπωνία (Shimonoseki) - Νότια Κορέα (Ρusan)". Το 1998 πωλείται στη Rainbow line, στον Παναμά και παίρνει το όνομα "Ferry Pukwan". Το 2002, μετονομάζεται σε "Eunha" μετά την πώλησή του Pukwan Ferry.

Τον Αύγουστο του 2005 πωλείται στη SAOS FERRIES και μετονομάζεται σε "Eun" και το παραλαμβάνει φέρνοντας το στο Πέραμα. Μετά απο μια σύντομη μετασκευή στην πρύμνη και κάποιες μικροαλλαγές το πλοίο το 2006 μετονομάζεται σε "Παναγία Αγιάσου", ένα όνομα που λίγο έγινε γνωστό σε επιβάτες παρά περισσότερο σε ναυτικούς λόγω της μεγάλης παραμονής του σε λιμάνια και ντόκους. Τον Μάιο του 2008 δρομολογείται στην γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη και τον Νοέμβριο του ίδιου έτους σταματάει και κατάσχεται στο λιμάνι του Πειραιά λόγω χρεών προς τον ΟΛΠ, το ΝΑΤ κλπ. Απο τότε το πλοίο μένει στην Πύλη Ε1 του λιμανιού μέχρι και τις 18/3/2013 δηλαδή 5 χρόνια περίπου.

[Image: eun_1973_4.jpg] [Image: panagia_agiasou_1973_2.jpg]
[Σαν EUN στο Πέραμα και κατά την μετασκευή του στην σημερινή του μορφή. Φωτογραφίες: Γ. Κουτσούκης]

Έτσι στις 18/3/2013, Καθαρά Δευτέρα, εμφανίζονται στο λιμάνι δυο ρυμουλκά και με μια οργανωμένη επιχείρηση κόβονται οι κάβοι, μαζεύονται οι άγκυρες και το πλοίο μέσα σε 2 ώρες περνάει για τελευταία φορά τα φανάρια του λιμανιού. Λίγο πιο έξω συναντά το "Μακεδονία" που ήταν υπο μετασκευή πάλι για την Saos Ferries που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, ρυμουλκούμενο και αυτό. Προορισμός των ρυμουλκών στο ais η Αλεξανδρούπολη αλλά το πιο πιθανό είναι ότι κατευθύνονται προς την Aliaga της Τουρκίας. Σήμερα το πλοίο βρισκόταν στα ανοιχτά της Μυτιλήνης με σβησμένα τα σινιάλα της Saos και όνομα "Ναγια" που επιβεβαιώνει ότι το πλοίο κάνει το τελευταίο του ταξίδι. Καλό ταξίδι λοιπόν!


[Image: 579200_428339733924401_1927877969_n.jpg]
[Σήμερα το απόγευμα, ανοιχτά της Μυτιλήνης. Φωτογραφία: Γ. Κεφαλάς]
Giving is the best communication... γιατί μαζί μπορούμε να κάνουμε πολύ περισσότερα

22-03-2013, 08:27 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024