This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 2 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[e-ereuna.gr] Τρίκαλα: Ο σιδηρόδρομος μετά το Intercity

meganium Offline
Εγγεγραμμένος
*



Posts: 1.703
Joined: 18-11-2009
#1
[e-ereuna.gr] Τρίκαλα: Ο σιδηρόδρομος μετά το Intercity
Αισθητή παραμένει στον τομέα των Μεταφορών η κατάργηση του Intercity το οποίο είχε αναβαθμίσει τα τελευταία χρόνια τη σιδηροδρομική συγκοινωνία των Τρικάλων με την Αθήνα εξυπηρετώντας συνάμα την πρόσβαση των τουριστών από και προς την περιοχή μας. Η απευθείας σύνδεση καταργήθηκε και υποκαταστάθηκε από δρομολόγια που προβλέπουν την αποβίβαση και επιβίβαση αντίστοιχα στον Παλαιοφάρσαλο γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα ειδικά κατά το δρομολόγιο από την Αθήνα προς Τρίκαλα καθώς οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να υποστούν τις αντίξοες πολλές φορές καιρικές συνθήκες αναμένοντας επί ημίωρο. Αντίστοιχα ο χρόνος αναμονής στη μετάβαση προς Αθήνα περιορίζεται σε δέκα – δεκαπέντε λεπτά με δεδομένο ότι η αναχώρηση γίνεται στις έξι παρά πέντε (αντί στις επτά όπως στα δρομολόγια του Intercity) οπότε φθάνει την ίδια ώρα.

Οφείλουμε να επισημάνουμε ορισμένα θετικά σημεία όπως στο θέμα των δρομολογίων που διακρίνονται για την ταχύτητα και την ακρίβεια. Αντιθέτως για να είμαστε αντικειμενικοί, στο απευθείας δρομολόγιο οι στάσεις ακόμα και σε μικρούς σταθμούς προκαλούσαν καθυστέρηση και αναπόφευκτα παράπονα. Σημαντικό ρόλο στην εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού διαδραματίζει επίσης η ανάληψη από ιδιώτη της διαδικασίας έκδοσης των εισιτηρίων τόσο στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όσο και στην υιοθέτηση προσφορών που καθιστούν ελκυστικό το κόστος ταξιδιού. Τέτοιες προσφορές υπάρχουν για τους πολίτες άνω των 65 ετών, εκείνων που εκδίδουν εγκαίρως το εισιτήριο μέσω Internet κ.λπ. έτσι ώστε να προσελκύουν ένα απαιτητικό επιβατικό κοινό. Θα αποδειχθούν όμως όλα κενό γράμμα εφόσον δεν επιτευχθεί η ηλεκτροκίνηση της γραμμής και η αναβάθμιση των δρομολογίων ώστε να αποτελέσουν εφαλτήριο τουριστικής ενίσχυσης.

Αναφερόμενοι στο ρόλο του σιδηρόδρομου δεν παραβλέπουμε σε καμία περίπτωση τη συμβολή των οδικών μεταφορικών όπως των άνετων λεωφορείων του ΚΤΕΛ τα οποία με δρομολόγια μέρα και νύχτα επιτελούν σημαντικό έργο για την εξυπηρέτηση των συμπολιτών. Προς την κατεύθυνση αυτή σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσει η υλοποίηση των οδικών αξόνων έτσι ώστε να ξεπεραστεί η παραμέληση της Δυτικής Θεσσαλίας που υποχρεώνει τους κατοίκους της στην απομόνωση του Δομοκού.
06-11-2011, 01:23 PM
Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024