This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Capital.gr] Από την αρχή η Γραμμή 4 του Μετρό - Επεκτάσεις Αττικής Οδού

Konstantinos Offline
The public transport from Greece&World.
****



Posts: 2.484
Joined: 12-09-2010
#1
[Capital.gr] Από την αρχή η Γραμμή 4 του Μετρό - Επεκτάσεις Αττικής Οδού
Του Δημήτρη Δελεβέγκου

Πλήρες «ξήλωμα» της γραμμής 4 του Μετρό, αλλά και των νέων αυτοκινητοδρόμων-επεκτάσεων της Αττικής Οδού- όπως σχεδιάζονταν μέχρι σήμερα να υλοποιηθούν- προβλέπει το ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας-Αττικής 2011 που παρουσίασε χθες το υπουργείο Περιβάλλοντος.

Ουσιαστικά από τους αυτοκινητοδρόμους-μαμούθ μήκους 71,6 χλμ και προϋπολογισμού 1,8 δισ. ευρώ του Γιώργου Σουφλιά, την συρρίκνωσή τους κατά 40% (που σχεδίαζε η προ ανασχηματισμού ηγεσία του υπουργείου Υποδομών), πλέον οδηγούμαστε στην μηδενική επέκταση του περιφερειακού δακτυλίου της Αθήνας.

Τι αλλάζει

Το ρυθμιστικό σχέδιο Αθήνας-Αττικής 2011, δεν προβλέπει νέους αυτοκινητοδρόμους αλλά την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού έως τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, η αναβάθμιση της Βάρης - Κορωπίου, η κατασκευή του οδικού άξονα Ελευσίνα - Θήβα και της Λεωφόρου Κύμης από την Αττική ως την εθνική οδό.

Ως «αντίβαρο» στους νέους οδικούς άξονες, το αρμόδιο υπουργείο επιστρατεύει την ενίσχυση του δικτύου αστικών συγκοινωνιών.

Έτσι παρότι το Δημόσιο δεν έχει καταφέρει την τελευταία διετία να «ξεκλειδώσει» τους επτά «έτοιμοπαράδοτους» σταθμούς του Μετρό λόγω της υπόθεσης Siemens, καταστρώνει μεγαλόπνοα σχέδια για ανάπτυξη δικτύου τραμ και ελαφρού Μετρό με νέες γραμμές:

- Σύνταγμα-Πλ. Αιγύπτου-Άνω Πατήσια

- Στ. Λαρίσης - Νοσοκομεία Παίδων / Γουδί

- Καμίνια - Φρεαττύδα / Χατζηκυριάκειο

- Πειραιάς - Κερατσίνι – Πέραμα

- Πειραιάς - Τζιτζιφιές - Λεωφ. Θησέως – Φιξ

- Λιμένας Κρουαζιερόπλοιων (Πειραϊκή) - Ακτή Ξαβερίου - Ακτή Κονδύλη - Ηετιώνεια Ακτή - Δραπετσώνα: ειδικό Μέσο Σταθερής Τροχιάς για την εσωτερική εξυπηρέτηση της λιμενικής ζώνης.

Μέχρι το 2021 σχεδιάζεται επίσης, η επέκταση του δικτύου του Προαστιακού με την δημιουργία των εξής γραμμών:

- Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών - Κόρινθος - Κιάτο, με διακλάδωση Ισθμός – Λουτράκι

- Αγ. Ανάργυροι - Ελευσίνα – Μέγαρα, μέσω επαναλειτουργίας παλαιάς γραμμής ΟΣΕ, για την εξυπηρέτηση Δυτικής Αττικής / Θριασίου Πεδίου (εναλλακτικά μπορεί να λειτουργήσει με Ελαφρύ Μετρό ή Τραμ)

- Ελληνικό - Βάρη - Διεθνές Αεροδρόμιο Αθήνας:

Για τα παραπάνω που επιδιώκεται να πραγματοποιηθούν σε διάστημα δεκαετίας, δεν υπάρχει προς στιγμήν καμία πρόβλεψη σε επίπεδο χρονοδιαγράμματος ή χρηματοδότησης.

Γραμμή U

Πριν από ακριβώς ένα χρόνο, ο προκάτοχος του κ. Ραγκούση στο υπουργείο Υποδομών, Δημήτρης Ρέππας είχε εξαγγείλει την προώθηση της γραμμής U (4).

Η τελευταία σχεδιαζόταν να ξεκινάει από το Άλσος Βεΐκου στο Γαλάτσι, να διασχίζει την Κυψέλη και με κατεύθυνση το Πανεπιστήμιο να φθάνει στο Κολωνάκι, να συνεχίζει στα Ιλίσια και το Βύρωνα και μέσω της Κηφισίας να καταλήγει στο Μαρούσι.

Πλέον, σύμφωνα με το ρυθμιστικό σχέδιο, η γραμμή 4 θα αποτελείται από τις γραμμές:

- Περισσός – Γαλάτσι – Κυψέλη – Πανεπιστήμιο – Ευαγγελισμός – Ζωγράφου – Μαρούσι – Λυκόβρυση / Εθνική Οδός Αθ.-Θεσ/νίκης, με τη διακλάδωση Ευαγγελισμός – Βύρωνας – Ανω Ηλιούπολη. Η εν λόγω γραμμή σχεδιάζεται να εξυπηρετεί και το πανεπιστημιακού συγκρότημα Ζωγράφου – Ιλισίων.

Το χρονοδιάγραμμα της νέας γραμμής του Μετρό βρίσκεται στον «αέρα», ενώ η χρηματοδότησή της, βάσει των επικρατέστερων σεναρίων, εκτιμάται ότι θα αντληθεί από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
''Νομίζω ότι οι ιοί των κομπιούτερ θα πρέπει να θεωρηθούν ζωή. Αποκαλύπτει πολλά για την ανθρώπινη φύση το γεγονός ότι η μόνη μορφή ζωής που φτιάξαμε μέχρι σήμερα είναι καθαρά καταστροφική. Φτιάξαμε ζωή κατ’εικόνα και ομοίωσίν μας.''

Stephen Hawking.

[Image: 111acb66226bcdeaaebaa87be280636b_amg_log...z_logo.jpg]
(This post was last modified: 22-07-2011, 09:35 PM by AlexNik.)
21-07-2011, 04:56 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [Ypodomes.com] Πρόταση για υπογειοποίηση Κηφισίας και Αττικής Οδού στο νέο Ρυθμιστικό meganium 0 1.598 11-02-2012, 02:39 PM
Last Post: meganium
  [Capital.gr] Ξεπαγώνουν γραμμή 4 Μετρό και άξονας Ελευσίνα-Υλίκη meganium 0 1.593 08-11-2011, 12:43 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024