This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 10 Vote(s) - 2.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Καθημερινή] Μισθοί βάσει απόδοσης στον ΟΑΣΑ

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Καθημερινή] Μισθοί βάσει απόδοσης στον ΟΑΣΑ
ΟΑΣΑ  Η διοίκηση θα βαρύνεται με μειώσεις αν δεν πετύχει οικονομικούς και συγκοινωνιακούς στόχους

Της Αλεξανδρας Kασσιμη

Σύνδεση της απόδοσης των διοικητών των συγκοινωνιακών φορέων με τις αποδοχές τους προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, το οποίο επεξεργάζεται αυτή την εποχή το υπουργείο Υποδομών.

Σύμφωνα με δηλώσεις του γενικού γραμματέα Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών, Χάρη Τσιόκα, θα διαμορφωθεί ένα σύστημα bonus malus (αντίστοιχο αυτού που ισχύει για τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων), το οποίο θα προβλέπει ότι η διοίκηση θα βαρύνεται με μειώσεις μισθού σε περίπτωση που δεν έχει πετύχει τους οικονομικούς και συγκοινωνιακούς στόχους που έχουν τεθεί από το επιχειρησιακό σχέδιο και τον μητροπολιτικό φορέα.

Ο νέος αυτός φορέας θα εποπτεύει τις επιμέρους συγκοινωνιακές εταιρείες του ΟΑΣΑ οι οποίες σήμερα είναι πέντε, αλλά πρόκειται άμεσα να συγχωνευθούν μεταξύ τους και να αποτελέσουν δύο. Στο σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ προβλέπεται η συγχώνευση των εταιρειών των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τρόλεϊ, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος) και των επίγειων μέσων (λεωφορεία και τρόλεϊ), ώστε να περιοριστούν οι δαπάνες σε επίπεδο διοίκησης.

Συγκεκριμένα, πρόκειται να δημιουργηθεί ένα νέο οργανόγραμμα το οποίο θα περιλαμβάνει θέσεις που θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εταιρειών, όπως επισήμανε ο κ. Τσιόκας, ενώ τον πρώτο λόγο σε όλες τις ενέργειες των εταιρειών θα έχει ο μητροπολιτικός φορέας. Το νέο οργανόγραμμα, σε συνδυασμό με την καθιέρωση του εποπτεύοντος μητροπολιτικού φορέα, θα επιτρέπει τη μετακίνηση εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες του κάθε συγκοινωνιακού φορέα. Την ίδια στιγμή θα τίθενται στόχοι (οικονομικοί και συγκοινωνιακοί) στις διοικήσεις, οι οποίοι εάν δεν επιτυγχάνονται, θα οδηγούν σε περιορισμό των κρατικών επιδοτήσεων που θα λαμβάνει ο φορέας.

Κύριο μέλημα του μητροπολιτικού φορέα θα είναι η περιστολή των μισθολογικών δαπανών για ρεπό και υπερωρίες, ώστε οι δευτερεύουσες απολαβές να μην ξεπερνούν το 8% των τακτικών αποδοχών των εργαζομένων. Στη μείωση της μισθολογικής δαπάνης αναμένεται να συμβάλει και η υποχρεωτική συνταξιοδότηση όσων έχουν θεμελιώσει σχετικό δικαίωμα. Παράλληλα, για κάθε νέα πρόσληψη θα ισχύσει νέο εργασιακό καθεστώς, το οποίο θα καθοριστεί είτε με νομοθετική ρύθμιση ή με νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, ώστε μελλοντικά να εξαλειφθούν οι μισθολογικές διαφορές μεταξύ των εργαζομένων. Το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΑΣΑ αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του έτους, ώστε να εφαρμοστεί άμεσα.
06-11-2010, 01:14 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
ΟΑΣΑ [Καθημερινή] Διαμαρτυρία εργαζόμενων στον ΗΣΑΠ για απόφαση του ΟΑΣΑ Konstantinos 0 1.638 29-03-2011, 11:07 PM
Last Post: Konstantinos

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024