This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Τα Νέα] Ιδιωτικά τρένα στις ράγες του ΟΣΕ

AlexNik Offline
Administrator
*******



Posts: 2.097
Joined: 22-08-2009
#1
[Τα Νέα] Ιδιωτικά τρένα στις ράγες του ΟΣΕ
ΟΣΕ  Στην υπογραφή της πρώτης σύμβασης με την ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία Rail Cargo - Goldair για την κυκλοφορία των εμπορευματικών τρένων της στο δίκτυό του, προχωρεί αύριο ο ΟΣΕ.

Με τη συγκεκριμένη σύμβαση αρχίζει και επίσημα η απελευθέρωση της αγοράς των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα, κίνηση που εκτιμάται ότι θα συμβάλει στη μετεξέλιξη της χώρας σε διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο.

Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo - Goldair δημιουργήθηκε από την Goldair, η οποία είναι μια αμιγώς ελληνική επιχείρηση, από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφορών και logistics, και τους Αυστριακούς Σιδηροδρόμους. Πρόκειται για την κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Αυστρίας, η οποία ιδρύθηκε το 1837 και σήμερα συγκαταλέγεται στους σιδηροδρομικούς κολοσσούς της Ευρώπης, εκτεινόμενη σε 16 χώρες της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης με 1.100 λοκομοτίβες, 26.000 βαγόνια, 39.000 εργαζομένους και 5,5 δισ. ευρώ τζίρο.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο της Rail Cargo - Goldair, η οποία ξεκινά τη λειτουργία της από τη Θεσσαλονίκη, η Ελλάδα επιλέχθηκε ως βάση της εταιρείας κυρίως για πέντε λόγους:
- Τη γεωγραφική θέση της χώρας, η οποία με την ιδιωτικοποίηση των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης μετατρέπεται σιγά σιγά από τέρμα της Ευρώπης σε πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευματικών ροών της Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
- Τις επενδύσεις που πραγματοποιούνται ήδη ή πρόκειται να πραγματοποιηθούν το προσεχές διάστημα στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
- Την ολοκλήρωση των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων υποδομής στον άξονα Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Βόρειων Συνόρων, ο οποίος θα διαθέτει πλέον διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή με τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση. Η πλήρης λειτουργία του συγκεκριμένου άξονα θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση του κόστους των σιδηροδρομικών μεταφορών, την αύξηση της χωρητικότητας του δικτύου και τη δυνατότητα παροχής αξιόπιστων, ανταγωνιστικότερων και ασφαλέστερων μεταφορών.
- Την απόφαση της ΕΕ για τη συστηματική ανάπτυξη των σιδηροδρόμων στην Ευρώπη, προκειμένου να αυξηθούν η ανταγωνιστικότητα και το μερίδιο αγοράς τους.
- Την ανάπτυξη του Εμπορευματικού και Σιδηροδρομικού Κέντρου στο Θριάσιο Πεδίο, που εκτιμάται ότι θα αυξήσει ακόμα περισσότερο τον όγκο των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα, καταλαμβάνοντας σύντομα το 6%-10% του συνόλου των χερσαίων μεταφορών.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Logistics θα αναπτύσσεται παράλληλα με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Ειδικότερα, στην τελική του μορφή το σχέδιο της εταιρείας θα περιλαμβάνει:
- Καθημερινά δρομολόγια στον σιδηροδρομικό άξονα Ειδομένης - Θεσσαλονίκης.
- Καθημερινά δρομολόγια μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των δύο μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας μας και παράλληλα των δύο μεγαλύτερων λιμανιών.
- Τακτικά δρομολόγια στο δίκτυο Προμαχώνας - Θεσσαλονίκη - Ασπρόπυργος.

Επίσης, η εταιρεία προγραμματίζει τη δραστηριοποίησή της με πλήρεις συρμούς στη μεταφορά χημικών προϊόντων και πετρελαιοειδών.

Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πατρών - Αθήνας, η εταιρεία θα ξεκινήσει τακτικό δρομολόγιο για τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.

Επίσης, στα σχέδια της εταιρείας είναι η εισαγωγή στην ελληνική αγορά της πατενταρισμένης από τη Rail Cargo λύσης innovative semi-trailer transfer (ISU system) για τη μεταφορά επικαθήμενων trailers πάνω σε βαγόνια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα. Αρωγός στο έργο αυτό είναι οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι, με εμπειρία σε αντίστοιχες διαδικασίες αδειοδότησης και λειτουργίας σιδηροδρομικών επιχειρήσεων που έχουν υλοποιήσει σε οκτώ χώρες εκτός της Αυστρίας, οι οποίες είναι: Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Κροατία, Ιταλία και Γερμανία.
(This post was last modified: 12-10-2017, 06:21 PM by AlexNik.)
12-10-2017, 06:20 PM
Website Find Reply



Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [ΣΚΑΪ] Ιδιωτικά τρένα και στην Ελλάδα; meganium 0 2.130 20-11-2011, 01:04 PM
Last Post: meganium

Forum Jump:



Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024