This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.



Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[metaforespress.gr] Πράσινο φως για ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ignatios Offline
VIP User
****



Posts: 55
Joined: 18-10-2015
#1
[metaforespress.gr] Πράσινο φως για ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ  Ξεπεράστηκε το τελευταίο εμπόδιο για την μεταβίβαση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έναντι 45 εκατ., στους Ιταλούς της Ferrovie Dello Stato Italiane.

Του Φώτη Φωτεινού

Το Ελεγκτικό Συνέδριο έδωσε το «πράσινο φως», εγκρίνοντας τις τροποποιήσεις για τις συμβάσεις των άγονων σιδηροδρομικών γραμμών, οι οποίες αποτιμήθηκαν έως 49 εκατ. ετησίως.

Η υπογραφή της οικονομικής συμφωνίας για τη μεταβίβαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται το επόμενο διάστημα.

Ωστόσο, άγνωστο παραμένει, εάν συνδυαστεί με την ελληνοϊταλική συνάντηση που έχει προγραμματιστεί στις 14 Σεπτεμβρίου στην Κέρκυρα, με την συμμετοχή του Έλληνα και Ιταλού πρωθυπουργού.

Τα μεγέθη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Με κέρδη 3,6 εκατ. και απαλλαγμένη από την έρευνα της ΕΕ για τυχόν παράνομες κρατικές ενισχύσεις μεταβιβάζεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλούς της FS.

Η ελληνική σιδηροδρομική εταιρεία, τα τελευταία χρόνια έχει εξυγιανθεί οικονομικά, παρόλα ταύτα τα μεγέθη της παραμένουν σχετικά «μικρά», εάν αναλογιστεί κανείς ότι διαθέτει – ουσιαστικά – το μονοπώλιο στις εγχώριες επιβατικές και εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές.

Στον αντίποδα, η εταιρεία “πληρώνει” τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των σιδηροδρομικών έργων.

Η ακτινογραφία των εσόδων

Τα έσοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τους επιβάτες (συμπεριλαμβάνεται ο Προαστιακός και τα λεωφορεία) ανήλθαν πέρσι στα 48,5 εκατ., έναντι 12,3 εκατ. των εμπορευμάτων.

Εάν στα 48,5 εκατ. των εσόδων από τους επιβάτες, προστεθούν και τα 40 εκατ. των άγονων γραμμών, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι η εστίαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι στις επιβατικές και όχι στις εμπορευματικές μεταφορές.

Μάλιστα, τα έσοδα από τη μεταφορά επιβατών εμφανίζονται μειωμένα το 2016, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα έσοδα του 2015, λόγω της αύξησης του συντελεστή ΦΠΑ από 13% σε 24% (την μεταβολή αυτή, την επιβαρύνθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο σύνολό της – η απώλεια των εσόδων εκτιμάται στο ποσό των 5 εκατ. περίπου).

Αντίστοιχα, τα έσοδα εμπορευμάτων εμφανίζονται μειωμένα, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του 2015, λόγω της κατάληψης της σιδηροδρομικής γραμμής στον σταθμό της Ειδομένης από οικονομικούς μετανάστες. Η εταιρεία σχημάτισε πρόβλεψη περί τα 4,5 εκατ., ζητώντας αποζημίωση από το ελληνικό δημόσιο.

Συνοπτικά, ο κύκλος εργασιών, κατά την χρήση του 2016, ανήλθε σε 60,8 εκατ. (χωρίς την αποζημίωση των άγονων γραμμών), έναντι 68,7 εκατ. την αντίστοιχη χρήση του 2015, παρουσιάζοντας μείωση 11,51%.

Εάν σε αυτά προστεθούν τα 40 εκατ. των άγονων γραμμών, τότε τα έσοδα του 2016 έφτασαν τα 118 εκατ., έναντι 125,2 εκατ. το 2015.

Η ακτινογραφία των εξόδων

Τα κυριότερα έξοδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το 2016, ήταν τα έξοδα προσωπικού (μόλις στα 25 εκατ., σε σύνολο κύκλου εργασιών 118 εκατ.), η συντήρηση τροχαίου υλικού (23,2 εκατ.), τα καύσιμα (15 εκατ.) και τα τέλη χρήσης δικτύου (14,3 εκατ.).
Train is love
Ship is life Tongue
09-09-2017, 01:50 AM
Website Find Reply



Forum Jump:



Users browsing this thread: 2 Guest(s)

Disclaimer
Όλες οι φωτογραφίες αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Απαγορεύεται η αναπαραγωγη τους αλλα και ολοκληρου του site χωρις την έγγραφη άδεια της Δ.Ο.
Πλοήγηση
Άλλες επιλογές
Mobile Version
RSS Syndication | Cookie Consent Settings
Όροι Χρήσης
Contact Us


Powered By MyBB 1.8.26, © 2002-2024 MyBB Group.
Designed and developed by AlexNik. © 2012-2024